  • 1. Data: 2004-03-09 21:00:50
    Temat: Policjant- po ilu latach emerytura
    Od: "Kufel" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie po ilu latach służby
    policjant może przejść na emeryturę.
    Czy dalej jest 15 lat czy cos się zmieniło?
    Podobno od 1999 r. policjant musi pracować
    żeby przejść na emeryture jak każdy normalny człowiek :-)

  • 2. Data: 2004-03-09 22:09:56
    Temat: Re: Policjant- po ilu latach emerytura
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia wto 9. marca 2004 22:00 , osobnik podajacy sie za Kufel byl laskaw
    napisac:

    > Witam
    > Mam pytanie po ilu latach służby
    > policjant może przejść na emeryturę.

    to zalezy kiedy rozpoczal sluzbe

    > Czy dalej jest 15 lat czy cos się zmieniło?

    dla tych co rozpoczeli sluzbe przed 1.1.99

    > Podobno od 1999 r. policjant musi pracować
    > żeby przejść na emeryture jak każdy normalny człowiek :-)

    absurdalne, ale prawdziwe

    --
    pozdrawiam, xmarcel

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta

  • 3. Data: 2004-03-09 22:36:07
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Kufel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy dalej jest 15 lat czy cos się zmieniło?
    > Podobno od 1999 r. policjant musi pracować
    > żeby przejść na emeryture jak każdy normalny człowiek :-)

    Nic się nie zmieniło (na razie).
    Tekst ustawy - patrz Dz.U. nr 8 poz. 60 z 2004 r.

  • 4. Data: 2004-03-10 07:32:13
    Temat: Odp: Policjant- po ilu latach emerytura
    Od: "Kufel" <k...@p...onet.pl>

    > Nic się nie zmieniło (na razie).
    > Tekst ustawy - patrz Dz.U. nr 8 poz. 60 z 2004 r.

    czyli dalej jest emerytura po 15 latach, nawet dla nowo
    przyjętych do pracy funkcjonariuszy?
    czy jednak od 01.01.1999 nowo
    przyjęci musza dymać do 65 roku życia ;-)

    Dzięki z odp.
    Pozdro

  • 5. Data: 2004-03-10 07:36:12
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

> [...]
    > Czy dalej jest 15 lat czy cos się zmieniło?
    > Podobno od 1999 r. policjant musi pracować
    > żeby przejść na emeryture jak każdy normalny człowiek :-)

    Mi tez się zdaje że nadal jest 15 lat, ale głowy nie dam.

    Pozdr
    galis

  • 6. Data: 2004-03-10 08:25:18
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > czy jednak od 01.01.1999 nowo
    > przyjęci musza dymać do 65 roku życia ;-)

    Dokumenty proszę albo Ci laską przywalę;)))

    --

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2004-03-10 13:23:56
    Od: "Kufel" <k...@p...onet.pl>

    > Mi tez się zdaje że nadal jest 15 lat, ale głowy nie dam.

    Dotarłem do Dz.U. nr 8 poz. 67 z 2004 r.

    art.15

    Emerytura dla funkcjonariusza,który pozostawał
    w służbie przed dniem 2 stycznia 1999 r.,
    wynosi 40% podstawy jej wymiaru za 15 lat służby (...)

    art.15a

    Emerytura dla funkcjonariusza,który został przyjęty
    po raz pierwszy po dniu 1 stycznia r.., wynosi
    wynosi 40% podstawy jej wymiaru za 15 lat służby
    (...)

    Wynika z tego że dalej jest 15 lat.

  • 8. Data: 2004-03-10 13:42:59
    Od: "Adams" <A...@w...pl>

    >czy jednak od 01.01.1999 nowo
    >przyjęci musza dymać do 65 roku życia ;-)

    W zeszłym roku była nowelizacja ustawy i przyjęci po 01.01.1999r. przeszli
    na "stare" zasady. Aktualnie wszyscy 15 lat.

    --
    Pozdrawiam:
    _____Adams_____

  • 9. Data: 2004-03-10 18:40:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@l...czasopisma.pl> napisał w wiadomości

    > to zalezy kiedy rozpoczal sluzbe

    Już nie. Wróciło do normalności i nawet Ci młodsi mają "stare" zasady.

    > dla tych co rozpoczeli sluzbe przed 1.1.99

    Obecnie dla wszystkich.

  • 10. Data: 2004-03-10 21:56:37
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
    > Już nie. Wróciło do normalności i nawet Ci młodsi mają "stare" zasady.

    Normalności?

    KG