  • 1. Data: 2004-03-09 19:33:22
    Temat: księga wieczysta
    Od: "Dżoli" <c...@w...pl>

    Witam!!
    mam takie pytanko dotyczące księgi wieczystej,
    a mianowicie: czy jest jakiś okres ważności wpisów?
    chodzi mi o to że w tej chwili księga jest bez wpisów,
    a założona została 02-04-2003.
    i jak bym chciała np. obciążyć hipotekę kredytem,
    to czy ten wpis sprzed roku jest ważny, czy bym musiała brać nowy odpis z
    sądu??
    dzieki za info..
    Dżoli

  • 2. Data: 2004-03-09 21:43:45
    Temat: Re: księga wieczysta
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Dżoli" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!!
    > mam takie pytanko dotyczące księgi wieczystej,
    > a mianowicie: czy jest jakiś okres ważności wpisów?

    Jest okres ważności: wieczysty

    > chodzi mi o to że w tej chwili księga jest bez wpisów,
    > a założona została 02-04-2003.

    Skoro jest założona Księga, znaczy muszą być wpisy conajmniej w pierwszej
    pozycji.

    > i jak bym chciała np. obciążyć hipotekę kredytem,
    > to czy ten wpis sprzed roku jest ważny, czy bym musiała brać nowy odpis z
    > sądu??

    Jeśłi chcesz wypis z Ksiąg - zależy komu chcesz go przedstawić, ale aktualne
    wpisy nie mogą być starsze niż 3 m-ce jeśli chcesz je pokazać bankowi itp...

    chyba się nie pomyliłem...

    K.

  • 3. Data: 2004-03-10 07:36:55
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl>

    Użytkownik "Dżoli" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!!
    > mam takie pytanko dotyczące księgi wieczystej,
    > a mianowicie: czy jest jakiś okres ważności wpisów?

    do następnego wpisu, który zmieni wcześniejszy

    chodzi mi o to że w tej chwili księga jest bez wpisów,
    > a założona została 02-04-2003.
    > i jak bym chciała np. obciążyć hipotekę kredytem,

    raczej zabezpeczyć kredyt hipoteką,

  • 4. Data: 2004-03-10 20:31:28
    Od: "Dżoli" <c...@w...pl>

    > Jeśłi chcesz wypis z Ksiąg - zależy komu chcesz go przedstawić, ale
    aktualne
    > wpisy nie mogą być starsze niż 3 m-ce jeśli chcesz je pokazać bankowi
    itp...

    dzięki :-)
    własnie o to mi chodziło:-)
    pozdrooffka