  • 11. Data: 2004-03-11 02:33:54
    Temat: Re: Policjant- po ilu latach emerytura
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia śro 10. marca 2004 22:56 , osobnik podajacy sie za kam byl laskaw
    napisac:

    > Normalności?

    _normalnosci_
    wyobrazasz sobie 65-letniego policjanta jadacego na interwencje??

    --
    pozdrawiam, xmarcel

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta

  • 12. Data: 2004-03-11 18:33:04
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@l...czasopisma.pl> napisał
    w wiadomości news:c2oj65$egi$1@news.lublin.pl

    > _normalnosci_
    > wyobrazasz sobie 65-letniego policjanta jadacego na interwencje??

    Hehe, no nie bardzo, ale równie nie bardzo cieszy mnie
    widok "spracowanego" 40'to letniego emeryta_policjanta. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "01.09.1939 - początek tourne Hitlera po Europie."

  • 13. Data: 2004-03-11 18:53:21
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Hehe, no nie bardzo, ale równie nie bardzo cieszy mnie
    > widok "spracowanego" 40'to letniego emeryta_policjanta. :)

    Przecież nikt nie stoi Ci na drodze do szczęścia;)))
    Za stary czy niedokształcony?

    --

    Pozdr
    Leszek

  • 14. Data: 2004-03-11 19:18:20
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał
    w wiadomości news:c2qciu$oo9$1@topaz.icpnet.pl

    > Przecież nikt nie stoi Ci na drodze do szczęścia;)))
    > Za stary czy niedokształcony?

    A Ty to kto?. Stary ubowiec czy co?. Teczki
    personalne chcesz zakładać i brak Ci danych?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 15. Data: 2004-03-11 22:53:51
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    xmarcel wrote:
    > _normalnosci_
    > wyobrazasz sobie 65-letniego policjanta jadacego na interwencje??

    A nie zapominasz o tym że w Policji jest część funkcjonariuszy
    wykonujących czysto urzędniczą, papierkową robotę. Dlaczego oni mają
    korzystać z przywileju? Jeśli juz taki wprowadzamy to powinien być
    uzależniony od charakteru służby.
    Poza tym czy 15 to aby nie za krótko?

    KG

  • 16. Data: 2004-03-12 07:35:34
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > A Ty to kto?. Stary ubowiec czy co?.

    Normalnie, człowiek z poczuciem humoru;)
    Wyluzuj.

    >Teczki personalne chcesz zakładać

    A tam od razu zakładać. Już są założone;)

  • 17. Data: 2004-03-12 11:45:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

> [...]
    > wykonujących czysto urzędniczą, papierkową robotę. Dlaczego oni mają
    > korzystać z przywileju? Jeśli juz taki wprowadzamy to powinien być

    To razcej powinno się dążyć do uznania tych nibypolicjantów za urzędników
    państwowych, a nie policjantów. Zresztą już jest taka tendencja i w
    pionach logistyki zostało bardzo niewielu policjantów.

    > Poza tym czy 15 to aby nie za krótko?

    Rzecz gustu. Po 15 latach dostajesz 40% poborów. Czyli jeśli nie masz
    jakiś procentów z tytułu utraty zdrowia, to w praktyce niewiele więcej od
    bezrobocia, o ile odchodzisz z podstawowego stanowiska. Po za tym do
    policji ludzie przyjmują się w różnym wieku i to 15 lat, to może być 45
    lat życia na przykład, jeśli ktoś na przykład przyszedł po studiach i
    jeszcze chwilę czekał.