  • 21. Data: 2022-06-15 18:37:18
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 14:46, Zbynek Ltd. pisze:

    > Oczywiście masz na myśli 2 dekady tygodni? Bo przecież nie miesięcy, ani
    > tym bardziej lat. Jesteśmy w cyklotronie - wydarzenia przyspieszają. To
    > co dawniej zajmowało dziesiątki lat, teraz dzieje się w kilka miesiący.

    Nie - żabę trzeba gotować powoli bo się wkurwi i wyskoczy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2022-06-17 18:25:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2022 15:24:27 +0200, Shrek napisał(a):

    > będziemy jak te chłopy pańszczyźniane

    A lokomotywy sprawią że krowy przestana się doić... Zakotwiczyłeś się
    mentalnie w 19 wieku?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2022-06-17 19:31:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A lokomotywy sprawią że krowy przestana się doić... Zakotwiczyłeś się
    > mentalnie w 19 wieku?

    Wręcz przeciwnie. W XXI wieku podobało mi się to, że można było
    praktycznie wszedzie jechać - potrzebny był dowód lub paszport, co jest
    formalnością.

    A teraz okazuje się, że takie praktyki to XIX wiek i w celu
    zagwarantowania wolności poruszania się, ogranicza się tą wolność (co
    jest sprzecznością samą w sobie) papierkiem wydawanym na podstawie... no
    właśnie - czego i po co, skoro szczepienie nie zapobiega zachorowaniu i
    transmisji (nie zapobiega znaczy ma przyzerową skuteczność).

    Zresztą to raczej ty twierdzisz, że od lokomotyw i samolotów ludzie
    poumierają jeśli pasażerowie nie będą mieli niezbędnego papierka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2022-06-17 19:53:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2022 19:31:09 +0200, Shrek napisał(a):

    > skoro szczepienie nie zapobiega zachorowaniu i
    > transmisji (nie zapobiega znaczy ma przyzerową skuteczność).

    Fałszywy wniosek z dostępnych danych. Szczepienie żadne nie zapobiega
    zachorowaniu i nie ma takiego celu. Tym niemniej, zapobiega rozwijaniu
    się epidemii A dlaczego, sam pomyśl.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 25. Data: 2022-06-17 20:05:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Fałszywy wniosek z dostępnych danych. Szczepienie żadne nie zapobiega
    > zachorowaniu i nie ma takiego celu.

    Następny kurwa... Skąd wy się bierzecie?

    > Tym niemniej, zapobiega rozwijaniu
    > się epidemii A dlaczego, sam pomyśl.

    Oświeć mnie:P Tak wiem, nie chce cie się, albo nie zrozumiem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2022-06-17 20:42:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2022 20:05:38 +0200, Shrek napisał(a):

    > Następny kurwa... Skąd wy się bierzecie?
    Z nauki.

    > Oświeć mnie:P Tak wiem, nie chce cie się, albo nie zrozumiem:P
    Jesteś stracony, próżna robota. Nałogowy kontestator :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 27. Data: 2022-06-17 21:01:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z nauki.

    Dziwne, nauka przez ponad sto lat twierdziła, że szczepienia zapobiegają
    zachorowaniom. Nawet w ten sposób bada się skuteczność szczepionki. A tu
    nagle nie pasuje do narracji i ...

    > Jesteś stracony, próżna robota. Nałogowy kontestator :)

    Wiedziałem, że nie wiesz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2022-06-18 09:04:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2022 21:01:10 +0200, Shrek napisał(a):

    > Dziwne, nauka przez ponad sto lat twierdziła, że szczepienia zapobiegają
    > zachorowaniom. Nawet w ten sposób bada się skuteczność szczepionki. A tu
    > nagle nie pasuje do narracji i ...
    Bo widzisz Shreku, wiedza jest podawana ludziom powoli, w miarę ich
    możliwości rozumienia. Dzieciom najpierw mówi się że braciszek pojawił
    się z brzuszka mamusi, dopiero jak podrośnie mówi się którędy a na
    koniec dopiero, jak się tam znalazł. Wiedza o szczepionkach dla twojego
    etapu rozwoju umysłowego właśnie tak wygląda - szczepionki zapobiegają.

    > Wiedziałem, że nie wiesz:P
    Nie prowokuj, próżne wysiłki. Abyś osiągnął wyższy stopień rozumienia
    musisz sam popracować.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 29. Data: 2022-06-18 10:12:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > koniec dopiero, jak się tam znalazł. Wiedza o szczepionkach dla twojego
    > etapu rozwoju umysłowego właśnie tak wygląda - szczepionki zapobiegają.

    Przez ponad sto lat zapobiegały, skuteczność szczepień badało się
    (również na covid) porównując ilość infekcji objawowych (czyli
    zachorowań) między grupą zaszczepioną a kontrolną, aż ty nagle okazało
    się się, że spece od szczepionek byli jak dzieci i nagle po porażce
    szczeionki na kowid objawili się dorośli domorośli "naukofcy" co
    tłumaczą, że szczepionki nigdy nie zapobiegały zachorowaniom i to bajka
    dla dzieci była - opowiadana przez wakcylologów z WHO, CDC czy nawet
    naszego PZH:P

    > Nie prowokuj, próżne wysiłki. Abyś osiągnął wyższy stopień rozumienia
    > musisz sam popracować.

    Pierdolisz jak ksiądz z ambony. Już jehowi są od ciebie lepsi, bo
    przynajmniej próbjują argumentów używać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2022-06-18 10:33:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2022 10:12:10 +0200, Shrek napisał(a):

    > aż ty nagle okazało
    > się się, że spece od szczepionek byli jak dzieci

    Trafna uwaga. Rzeczywiście byli jak dzieci :) Ale tak to jest zawsze
    kiedy jakaś gałąź nauki pączkuje dopiero. Ale to było w 19 wieku :)
    Obudź się wreszcie, mamy 21 :)
    --
    Jacek
    I hate haters.