  • 31. Data: 2022-06-18 11:41:24
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.06.2022 o 10:12, Shrek pisze:

    > Przez ponad sto lat zapobiegały, skuteczność szczepień badało się
    > (również na covid) porównując ilość infekcji objawowych (czyli
    > zachorowań) między grupą zaszczepioną a kontrolną, aż ty nagle okazało
    > się się, że spece od szczepionek byli jak dzieci i nagle po porażce
    > szczeionki na kowid objawili się dorośli domorośli "naukofcy"

    Naukowcy badają również skuteczność szczepień wśród tylko
    zaszczepionych. Np. zachorowania "przełamujące" po zaszczepieniu.
    Jak to się liczy, jak nazywa się taka metoda liczenia i dlaczego tak, a
    nie inaczej, podawałem ci tu wielokrotnie, praktycznie w każdym
    tygodniowym raporcie z RKI. Nawet zacytowałem ten konkretny fragment, w
    wolnym, telegraficznym tłumaczeniu z języka nieludzkiego, żebyś miał
    szansę przyswoić.
    Tak więc skuteczność szczepień, to nie tylko różnica w zachorowaniach
    pomiędzy zaszczepionymi i niezaszczepionymi. I tego jest więcej.

    Ale wyparłeś, bo nie pasuje ci to do tezy.
    Więc powtarzasz jak mantrę, że przez sto lat badano skuteczność jedną
    jedyną słuszną metodą, co jest zwykłą bzdurą, bo spece od szczepionek
    znają, stosują i szacują skuteczność szczepień również innymi metodami i
    dopiero na tej podstawie wyciągają sensowne wnioski co do skuteczności
    szczepień.
    Dlatego nazywamy ich specami od szczepionek, a nie dziećmi, które
    wyciągają wnioski z tego, co widzą za oknem, a potem twierdzą, że
    szczepionka nie działa równocześnie powołując się na dane, z których
    jednoznacznie wynika, że działa.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 32. Data: 2022-06-18 18:48:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trafna uwaga. Rzeczywiście byli jak dzieci :) Ale tak to jest zawsze
    > kiedy jakaś gałąź nauki pączkuje dopiero. Ale to było w 19 wieku :)
    > Obudź się wreszcie, mamy 21 :)

    Taa. Przez ponad wiek szczepionki zapobiegały zachorowaniom, aż nagle
    pod koniec 2021 roku poczyniono postęp, zaprzepaszczający osiągnięcią
    wakcylologii. Że się tak zapytam to wstecz działa i na inne choroby też
    szczepionki przestały zapobiegać zachorowaniom?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2022-06-18 18:58:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.06.2022 o 11:41, Kviat pisze:

    > Naukowcy badają również skuteczność szczepień wśród tylko
    > zaszczepionych. Np. zachorowania "przełamujące" po zaszczepieniu.

    No i w przypadku covid19 wychodzi że po 25 tygodniach każde zakażenie
    które jest "przełamujące" bez szczepienia jest również "przełamujące" po
    szczepieniu. Nieważne ile dawek i busterów. Innymi słowy praktycznie
    każdy kto jest "w pełni zaszczepiony" ma obecnie taką samą odporność jak
    niezaszczepiony (bo praktycznie wszyscy co się szczepili robili to
    więcej niż 25 tygodni temu). Co więcej po raz kolejny się nie
    zaszczepisz, bo na razie niewolno.

> [...]
    > tygodniowym raporcie z RKI. Nawet zacytowałem ten konkretny fragment, w
    > wolnym, telegraficznym tłumaczeniu z języka nieludzkiego, żebyś miał

    Przeciwnie - nigdy tego nie zrobiłeś pomimo próśb żebyś wskazał choć
    własciwy fragment w tym raporcie, bo nie każdy zna biegle niemiecki. W
    zamian wielokrotnie dostawałeś wyniki skuteczności szczepień w UK -
    uprzejmie proszę żebyś szukać nie musiał - widzę że dodali za czerwiec,
    ale nie czytałem jeszcze.

    > Tak więc skuteczność szczepień, to nie tylko różnica w zachorowaniach
    > pomiędzy zaszczepionymi i niezaszczepionymi. I tego jest więcej.

    Ale skuteczność szczepień i transmisji leży u podstawy certów.

    > Ale wyparłeś, bo nie pasuje ci to do tezy.

    A co ma ewentualna mniejsza śmiertelność do zakazu podróży bez certa?
    Boją się że umrze w niewłaściwym miejscu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 34. Data: 2022-06-18 21:42:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.06.2022 o 18:58, Shrek pisze:

> [...]
    > zamian wielokrotnie dostawałeś wyniki skuteczności szczepień w UK -
    > uprzejmie proszę żebyś szukać nie musiał - widzę że dodali za czerwiec,

    https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-
    vaccine-weekly-surveillance-reports

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2022-06-19 01:24:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-18, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > A co ma ewentualna mniejsza śmiertelność do zakazu podróży bez certa?
    > Boją się że umrze w niewłaściwym miejscu?

    Tak właściwie to jest to bdb powód. Lecąc np. do Stanów, ktoś Cię
    ubezpieczy medycznie bez takiego certyfikatu? Jakbyś się miał tam
    rozłożyć na kowid i po paru tyg pod respiratorem wykitować to kto za to
    zapłaci? Owszem, Stany są pewnym patologicznym ekstremum, ale
    gdzieindziej to są też bardzo wysokie koszty.

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2022-06-19 02:58:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-18 o 11:41, Kviat pisze:

    Czy jak ktoś sie nieszczepił i nie ma paszportu (wiadomo jakiego) to
    dentysta nie odmówi wyrwania zęba?

    --
    animka

  • 37. Data: 2022-06-19 06:48:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > zapłaci? Owszem, Stany są pewnym patologicznym ekstremum, ale
    > gdzieindziej to są też bardzo wysokie koszty.

    To znów powstaje pytanie czemu pominięto grupy ryzyka. Innymi słowy
    czymu wolno pordóżować emerytom?

    Zresztą mówimy o UE - tu mamy EKUZ czy jakoś tak:P Innymi słowy znów
    argument z... d4.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2022-06-19 10:08:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 18.06.2022 o 18:58, Shrek pisze:

    > Ale skuteczność szczepień i transmisji leży u podstawy certów.

    Teraz będzie mała próba wyjaśnienia dla kompletnych matołów.

    1. Jeśli organizm nigdy wcześniej nie spotkał wirusa, to dopiero od
    zainfekowania zaczyna działać od podstaw, czyli rozpoznaje wroga,
    wytwarza odpowiednie "wojsko" i zaczyna zwalczanie.
    W tym czasie "wróg" zdąży się rozmnożyć (a nawet rozesłać sporo nadwyżek
    poza organizm nosiciela) i zaatakowany organizm często nie zdoła pokonać
    wirusów, polegnie. A to oznacza śmierć zakażonego.

    2. Jeśli organizm jest przygotowany na atak wirusów, czyli wie jak
    intruz wygląda (nauczył się po dostarczaniu mu w szczepionce opisu
    białka), po zaatakowaniu od razu zbiera się do zwalczania. Najczęściej
    nie leni się, tylko działa na tyle skutecznie, że wirusy nie nadążą z
    replikowaniem, zostają zneutralizowane natychmiast. Czasami układ
    odpornościowy nie jest zbyt szybki i upłynie znacznie więcej czasu od
    infekcji do wyzdrowienia, na szczęście tak słabi osobnicy nie występują
    zbyt często. Niemniej zdarzają się, co oznacza że zanim człowiek
    wyzdrowieje, przez jakiś czas może zarażać innych.

    3. Niestety, bywają też (bardzo rzadko) ludzie z brakiem odporności. Z
    różnych powodów, czasem genetyka, czasem farmakologia pooperacyjna. Dla
    tych ludzi jedynie przerwanie łańcucha transmisyjnego wirusa jest
    skutecznym środkiem zapobiegawczym. Czyli do nich zbliżać się mogą
    wyłącznie ludzie z zasłoniętymi ustami i nosem - inaczej mówiąc: tylko w
    maskach. Przynajmniej dopóty, dopóki wszyscy pozostali ludzie nie nabędą
    odporności, i nie będą zarażać.

    --
    -
    Akarm

  • 39. Data: 2022-06-19 10:29:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.06.2022 o 10:08, Akarm pisze:

> [...]
    > poza organizm nosiciela) i zaatakowany organizm często nie zdoła pokonać
    > wirusów, polegnie. A to oznacza śmierć zakażonego.

    Z tym że to często, to wcale nie tak często. Ale ok - nikt nie przeczy,
    że szczepionki wykazują pewną skuteczność w zapobieganiu zgonom z powodu
    cowid19. Problem w tym że po 25 tygodniach (a więc w praktyce dla
    wszystkich zaszczepionych) wykazują homeopatyczną skutecznośc przeciw
    zachorowaniu i transmisji. A certy były stworzone po to, żeby epidemii
    nie rozpowszechniać. To czy iksińskiemu zemrze się w polsce czy francji
    żadnej różnicy w tym zakresie nie robi.

> [...]
    > nie leni się, tylko działa na tyle skutecznie, że wirusy nie nadążą z
    > replikowaniem, zostają zneutralizowane natychmiast.

    Ja wiem jak działają szczepionki - te działające przeciw wystąpieniu
    zachorowania;) Problem w tym, że ta tak nie działa:( Może dlatego, że to
    odpowiednik sytuacji jakbyś poszedł przed wakacjami szczepić się na
    grypę szczepionką sprzed dwóch lat.

> [...]
    > zbyt często. Niemniej zdarzają się, co oznacza że zanim człowiek
    > wyzdrowieje, przez jakiś czas może zarażać innych.

    Jakby się zdarzało rzadko, to współczynnik R byłby stale poniżej zera i
    nie byłoby epidemii.

    > 3. Niestety, bywają też (bardzo rzadko) ludzie z brakiem odporności.

    To akurat nie ten przypadek.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2022-06-19 12:07:44
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.06.2022 o 21:42, Shrek pisze:
> [...]

    Znowu kłamiesz. I znowu bezczelnie.
    Oczywiście, że robiłem.

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/CWwTWmVGS
    Ro/m/ICNJ1u0MAgAJ

    Podawałem linka (linki) do raportu (do raportów - bo robiłem to
    wielokrotnie żeby były do aktualnych), oraz podawałem nr strony do
    właściwego fragmentu.

    Jeszcze raz specjalnie dla ciebie np. fragment z podaną metodą:

    "Durch den Vergleich des Anteils Geimpfter unter COVID-19-Fällen
    (Impfdurchbrüche) mit dem Anteil Geimpfter in der Bevölkerung ist es
    möglich, die Wirksamkeit der Impfung grob abzuschätzen (sog.
    Screening-Methode nach Farrington1)."

    > https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-
    vaccine-weekly-surveillance-reports

    Widać, że nie czytałeś.
    To typowa szurska metoda. Na poparcie swoich twierdzeń podawać linki do
    publikacji, które... przeczą tym twierdzeniom. Licząc na to, że nikt nie
    przeczyta. Genialne.
    Wrzucać linka którego się nie przeczytało - bezcenne.

    Więc kolejny raz dałeś linka, który przeczy temu co piszesz. Dziękuję,
    przynajmniej nie musiałem szukać.

    Co tam można wyczytać?
    Np. to, że naukowcy podają różne rodzaje skuteczności, a nie tylko tę
    jedną jedyną podawaną przez sto lat.

    Skuteczność przeciwko chorobie objawowej
    Skuteczność przeciwko hospitalizacji
    Skuteczność przeciw śmiertelności
    Skuteczność przeciwko infekcjom
    Skuteczność przeciwko przenoszeniu

    Strona 3.
    "Vaccine effectiveness
    Several studies of vaccine effectiveness (VE) have been conducted in the
    UK against different COVID-19 variants. Vaccine effectiveness against
    symptomatic disease with the Omicron variant is substantially lower than
    against the Delta variant, with rapid waning. However, protection
    against hospitalisation remains high, particularly after 3 doses."

    Strona 4.
    "Below we outline the latest real-world evidence on vaccine
    ~~~~~~~~
    effectiveness from studies in UK populations."
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    To podkreślone wydrukuj, opraw w ramkę i powieś obok monitora, bo za
    tydzień znowu zapomnisz i dasz linka, który przeczy temu co twierdzisz.

    Strona nr 5 (dla różnych wariantów szczepień przeciwko chorobie objawowej)
    Tabele a), b), c)
    W skrócie:
    Skuteczność dla dawki podstawowej spada do 25 tygodni
    Dla boostera znowu rośnie, po czym spada do ok.19-20+ tygodnia

    25+20 = 45 tygodni x 7 dni = 315 dni - ok pół roku.

    Pozostałe skuteczności sprawdzisz, jak przeczytasz samodzielnie.

    Podsumowanie strona 13.
    Np. Pfizer
    All Infection
    Second dose: 6+ months 20% (10 to 30%)
    Booster dose: 6+ months 0% (0 to 10%)

    Symptomatic
    Second dose: 6+ months 15% (10 to 15%)
    Booster dose: 6+ months 0% 10% (0 to 20%)

    Hospitalisation
    Second dose: 6+ months 70% (55 to 90%)
    Booster dose: 6+ months 70% (50 to 85%)

    6+ miesięcy + 6+ miesięcy = 12+ miesięcy

    Niżej masz również omówienie np. szczepień kobiet w ciąży.
    Jeszcze niżej natkniesz się na taki fragment:

    "From 1 April 2022, the UK Government ended provision of free universal
    COVID-19 testing for the general public in England, as set out in the
    plan for living with COVID-19. Such changes in testing policies affect
    the ability to robustly monitor COVID-19 cases by vaccination status,
    therefore, from the week 14 report onwards this section of the report
    will no longer be published.
    For further context and previous data, please see previous vaccine
    surveillance reports and our blog post.
    Vaccine effectiveness is measured in other ways as detailed in the
    vaccine effectiveness section of this report."

    (w języku wystarczająco ludzkim dla ciebie?)

    Ciekawe dane są również na stronie 42.

    Z niecierpliwością czekam kiedy znowu napiszesz, że szczepionki nie
    działają, a na dowód znowu podasz linka do raportu z dowodami, że działają.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr