  • 11. Data: 2022-06-15 11:55:51
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 10:51, Olin pisze:

    > Uważnie śledzę, co mówią szury, bo są nosicielami prawdy.

    Czyli pierdolisz bez sensu. Spróbuj poważnie podejść do tematu i
    wytłumaczyć jak ograniczenia w przemieszczeniu na podstawie papieru o
    nieskuteczniej przeciw rozszerzaniu się epidemii miałby zapewnić
    _wolność_ poruszania się. Bo taki jest argument za;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2022-06-15 12:19:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 15 Jun 2022 11:55:51 +0200, Shrek napisał(a):

    > Spróbuj poważnie podejść do tematu i
    > wytłumaczyć jak ograniczenia w przemieszczeniu na podstawie papieru o
    > nieskuteczniej przeciw rozszerzaniu się epidemii miałby zapewnić
    > _wolność_ poruszania się.

    Zupełnie mi się nie chce.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2022-06-15 12:21:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 15 Jun 2022 11:39:35 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Chyba co sam rozpowszechniasz..

    No ale czytam któryś raz, że szury mają więcej rozumu niż wirusolodzy, więc
    coś w tym chyba musi być. Warto się pochylić nad ich przemyśleniami.

  • 14. Data: 2022-06-15 12:49:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 15-06-2022 o 12:21, Olin napisał:

    > No ale czytam któryś raz, że szury mają więcej rozumu niż wirusolodzy, więc
    > coś w tym chyba musi być. Warto się pochylić nad ich przemyśleniami.

    Znowu, to Twoje kiepskie czytanie i rozumienie świata, albo specjalna
    próba wprowadzania w błąd i chęci dyskusji z własnymi wymysłami, które
    obalisz i powiesz, że tak myślą inni. Po prostu osoby te ufają innym
    wirusologom/epidemiologom ect, bo jeśli ktoś uwierzył w "konsensus
    naukowy" to właśnie powinien być nazwany szurem...

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 15. Data: 2022-06-15 13:25:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 15 Jun 2022 12:49:14 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Po prostu osoby te ufają innym
    > wirusologom/epidemiologom ect, bo jeśli ktoś uwierzył w "konsensus
    > naukowy" to właśnie powinien być nazwany szurem

    No i właśnie w Pakistanie mało kto poważa konsensus naukowy, dlatego warto
    zainteresować się tym krajem.

  • 16. Data: 2022-06-15 13:26:27
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 15 Jun 2022 12:21:48 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <19gmicnu1aclh$.1khn4i83m9705.dlg@40tude.net>
    od Olin <k...@a...w.stopce> :

    >No ale czytam któryś raz, że szury mają więcej rozumu niż wirusolodzy, więc
    >coś w tym chyba musi być. Warto się pochylić nad ich przemyśleniami.

    Te szczepionki są wyprodukowane ze zwłok nienarodzonych dzieci
    zabitych przez aborcyjnych morderców, to chyba powinnom zakończyć
    dyskusję.
    Takie coś nie ma prawa działać, a wszyscy zaszczepieni, znaczy się
    zaszczypawkowani czy zaszpuntowani to kanibale, natomiast sam Covid to
    taki sobie katarek.
    Amen.
    Szwambuł Trantiputl.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 17. Data: 2022-06-15 13:32:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 15-06-2022 o 13:25, Olin napisał:

    > No i właśnie w Pakistanie mało kto poważa konsensus naukowy, dlatego warto
    > zainteresować się tym krajem.

    Przecież nie będę zabraniał Ci tego. Chcesz, interesuj się.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 18. Data: 2022-06-15 14:46:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

> [...]
    > może i mieli rację z nwo;) Jeszcze paszporcik co2, zakaz spalinek,
    > elektryki dla elit, inflacja dla zjedzenia oszczędności, kataster dla
    > klasy średniej i będziemy jak te chłopy pańszczyźniane - nie będziesz
    > miał niczego i będziesz szczęśliwy - przynajmniej dopóki ci kenkarty nie
    > zawieszą:P Potem dochód gwarantowany, pieniądź z okresem ważności i mamy
    > piękny, nowoczesny komunizm;) Zajdel był wizjonerem - Limes Inferior -
    > polecam tak swoją drogą.
    >
    > Zobaczymy za dwie dekady, ale obstawiam, że sporo szurskich teorii

    Oczywiście masz na myśli 2 dekady tygodni? Bo przecież nie miesięcy,
    ani tym bardziej lat. Jesteśmy w cyklotronie - wydarzenia
    przyspieszają. To co dawniej zajmowało dziesiątki lat, teraz dzieje
    się w kilka miesiący.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 19. Data: 2022-06-15 18:31:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 12:21, Olin pisze:

    > No ale czytam któryś raz, że szury mają więcej rozumu niż wirusolodzy, więc
    > coś w tym chyba musi być. Warto się pochylić nad ich przemyśleniami.

    Z ciekawości - który to wirusolog twierdzi, że certyfikat oparty o
    szczepienia nie zapobiegające zachorowaniu i transmisji zmniejszają
    rozmiar epidemii i zapewniają _swobodę_ poruszania się. Ciekawy jestem
    jakich argumentów na poparcie tej tezy używa, bo nie trzeba być
    wirusologiem, żeby stwierdzić, że to tak nie działa:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2022-06-15 18:36:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 12:19, Olin pisze:

    > Zupełnie mi się nie chce.

    Chcieć to pewnie byś chciał:P Ale zamiast tego zostaje ci krzyczenie "a
    łonie wierzą w cipy 5g w czepionkach!"

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!