  • 91. Data: 2022-06-22 17:33:43
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.06.2022 o 10:20, Olin pisze:

    > Pisałem coś paszportach kowidowych?

    No właśnie nie - w temacie wątku nic nie napisałeś, pisałeś coś o 5G,
    zapytany po co, stwierdziłeś że nie wiesz, bo cię to nie interesuje.

    No to pytam po chuj piszesz, jak cię to nie interesuje?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2022-06-23 11:42:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Jun 2022 17:33:43 +0200, Shrek napisał(a):

    > No to pytam po chuj piszesz, jak cię to nie interesuje?

    A jest jakiś zakaz pisania o foliarskich mądrościach?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 93. Data: 2022-06-23 20:35:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2022 o 11:42, Olin pisze:

    > A jest jakiś zakaz pisania o foliarskich mądrościach?

    Nie ma zakazu, po prostu pytam po co piszesz te głupoty pod moimi
    postami? To ma być jakiś argument? Na lepszy cię nie stać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2022-06-23 22:58:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-23 o 20:35, Shrek pisze:

    > Nie ma zakazu, po prostu pytam po co piszesz te głupoty pod moimi
    > postami? To ma być jakiś argument? Na lepszy cię nie stać?

    Głupoty, nie głupoty ale obejrzyj sobie w lustrze razem ze swoim
    dzieckiem swoje chujowanie.

    --
    animka

  • 95. Data: 2022-06-24 11:17:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Jun 2022 20:35:22 +0200, Shrek napisał(a):

    > po prostu pytam po co piszesz te głupoty pod moimi
    > postami

    Nadeszło lato, świeci słońce, dni takie długie, bliźni życzliwie się
    uśmiechają, a szury się pienią.
    Czyż życie nie przynosi wiele radości?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 96. Data: 2022-06-24 18:17:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2022 o 11:17, Olin pisze:

    > Nadeszło lato, świeci słońce, dni takie długie, bliźni życzliwie się
    > uśmiechają, a szury się pienią.
    > Czyż życie nie przynosi wiele radości?

    No - lato, sporty ekstremalne można uprawiać - do lasu można pójść, albo
    rowerem przez park przejechać. Trzeba korzystać...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!