    From: Marchefkowy <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odszkodowanie OC i AC
    Date: Mon, 02 Jul 2007 11:31:04 -0000

    Zaczynajac od poczatku. W 2005 moj firmowy samochod byl ubezpieczony w
    PZU(OC AC- caly pakiet) kiedy przytrafil sie wypadek. Wina kierowcy z
    PTU - calkowita kasacja mojego samochodu (Lublin ze specjalnie
    przerabiana paka - wg. ubezpieczyciela PZU na dzien podpisywania
    polisy - 2 miesiace wczesniej -wartosc 28000zł). Po korowodach PTU
    wyplacilo mi z OC sprawcy 4000zł, szkoda calkowita i mam sobie wziasc
    wrak. Wyslalem pismo do nich argumentujac ze kwota jest za niska
    doslali jeszcze 3000zł. Jako ze ciagle mnie to nie zadowalalo (7000zł
    za samochod warty 28000 w dodatku nie z mojej winy
    zniszczony?!)podalem ich do sadu. Sprawa ciagnela sie przez ponad rok
    i stanelo na tym,ze wiecej mi sie z OC z PTU nie nalezy. Wystosowalem
    wiec pismo do PZU z wnioskiem o wyplate odszkodowania z mojego AC na
    ktore po wielu telefonach i ponagleniach dzisiaj odpisali,ze nie
    dostali dokumentacji z PTU w zwiazku z czym zawieszaja likwidacje
    szkody. I teraz pytanie: Czy mnie jako bylego klienta PZU wlasciwie
    powinno obchodzic czy dostali czy nie dostali dokumentacji? Sa w jakis
    sposob zobowiazani do rozpatrzenia szkody? Co powinienem dalej zrobic?
    Szkode z AC zglosilem do PZU 22.03.2007 (odrazu po wyroku dla mnie
    negatywnym w PTU) a odpowiedz dostalem po 4 miesiacach. Jestem bez
    winy, samochodu juz 2 lata nie mam, pieniedzy dostalem na przyslowiowe
    "waciki" a ubezpieczenie na inne samochody ciagle place w pelnym
    pakiecie chociaz widzi mi sie,ze wiekszego sensu to nie ma bo jak
    przychodzi co do czego to i tak zostaje sie z niczym. Prosze o porade.