  • Data: 2008-05-26 21:20:12
    Temat: OT: Czemu mamy inne znaki drogowe?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 May 2008, Maciek wrote:

    > Może jest w wiki? http://de.wikipedia.org/wiki/Eingabetaste

    Thx. Wydawało mi się że była to dłuższa nazwa, ale moze mi się wydawało.

    > Przy okazji: z podpisu obrazka w ww. stronie wynika rozróżnienie
    > Eingabetaste od Entertaste

    wKF: część oprogramowania rozróżnia Return (na klawiaturze
    alfanumerycznej) i Enter (na prawej numerycznej).
    Bardzo pożyteczne w edytorach, w ktorych dostępne jest wydawanie
    makrorozkazów w trakcie pisania (Return to nowa linia w Enter
    to koniec rozkazu, można znak nowej linii traktować tak jak
    każdy inny znak - bez używania myszek i innych spowalniaczy
    pisania na klawiaturze).
    "Klawiatura PC" jest z tego p. widzenia nieprawidłowo opisana :D

    pzdr, Gotfryd