  • Data: 2008-05-26 19:40:22
    Temat: Re: Czemu mamy inne znaki drogowe?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 23 maj 2008 09:22
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,

    > Przenieś to na "wesję amerykańską" (napisy na znakach) i wyjaśnij
    > czemu znaczki "a", "b", "c" (i ponad 20 innych) są poukładane w inne
    > wzory niż byłyby u nas ;)

    Nie rozumiem.

    > - chęć wyróżnienia się za wszelką cenę, co objawia się istnieniem takich
    > ludzi jak np. w .pl Jędrzej Śniadecki czy "urzędowymi" próbami
    > zakazywania angielszczyzny która kilka(?naście?) lat temu była
    > we Francji. Niemcy zdaje się już spasowali z propagowania ichniej
    > nazwy klawisza ENTER :>,

    A to jest przykre. Języki się robią kalką amerykańskiego :( A tyle ładnych
    słów... Polacy se nawet na własne klawiatury narodowe nie zasłużyli ani na
    filmy po polsku :(

    > To chyba dobrze (u nas), wyjątkowo.

    Ale ja nie o tym, a pytam czemu.

    ?

    > Za to znaki turystyczne (jak najbardziej "urzędowe", przez co NIE WOLNO
    > stosować innych) są (IMHO całkiem słusznie) krytykowane (o czym ostatnio
    > było na pl.rec.rowery).

    A możesz rozwinąć? Co im brakuje? I czemu niby nie wolno innych? Ostatnio
    widziałem przy drodze babę w koronkowym cychaltrze, a w rozporządzeniu jej
    nie ma.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com