  • 11. Data: 2021-11-27 14:43:36
    Temat: Re: Notorycznie zalewaj?ca patologia - co mo?na zrobiae?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 27.11.2021 o 12:05, Shrek pisze:

    > No przecież sam to napisałeś - trzeba dopilnować, żeby ktos przez
    > pomyłkę nie wpierdolił strażakom:p Trzeba na to bardzo uważać, bo
    > wpierdolenie strażakom jest nielegalne.

    Czyli nie ma się czym przejmować. Przecież jak coś jest nielegalne to nikt tego nie
    zrobi.
    Czy jakoś podobnie - wg GUS.

  • 12. Data: 2021-11-27 14:44:41
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 27.11.2021 o 14:01, cef pisze:

    > Zorganizuj wizytę duszpasterską.

    Jak kropidłem poświęci to wilgoci nie ubędzie. :)

  • 13. Data: 2021-11-27 16:01:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.11.2021 o 14:43, m4rkiz pisze:

    > Czyli nie ma się czym przejmować. Przecież jak coś jest nielegalne to
    > nikt tego nie zrobi.

    Dokładnie. Ale ma wszelki wypadek należy pilnować, żeby nikt przez
    pomyłke nie wpierdolił strażakom:P

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-11-28 16:51:50
    Temat: Re: Notorycznie zalewajšca patologia - co można zrobić?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spółdzielnia, wspólnota, komunalne, inne?

    -----

  • 15. Data: 2021-11-28 17:14:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2021 o 16:51, ąćęłńóśźż pisze:
    > Spółdzielnia, wspólnota, komunalne, inne?

    A co za różnica? Żadna z tych oganizacji nie ma skutecznych metod na
    patologię.

    --
    Shrek