  • 21. Data: 2021-04-03 14:52:07
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.04.2021 o 14:29, Zygmunt Yörgensen pisze:
    > skoro tak, to co jest w wersji drugiej strony?

    Jeden z kierowców chciał przejechać, to się siedząca uczepiła jego
    klamki, a jak mimo to przejechał, to próbowano z niego terrorystę
    zrobić. Bo ośmielił się przejechać ulicą.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2021-04-03 14:59:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2021 o 14:49, Zygmunt Yörgensen pisze:

    > No i?
    > SN tak orzekł, z czym masz problem? Z kulsonami? Łaj tel mi łaj?

    To się w końcu zdecyduj - fejk czy wszystko w porządku i nic dziwnego?

    Co do twojego cytatu - "jest drugim warunkiem..." jaki jest pierwszy.
    Innymi słowy jestem ciekawy czego ten wyrok dotyczył.

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2021-04-03 15:01:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeden z kierowców chciał przejechać, to się siedząca uczepiła jego
    > klamki, a jak mimo to przejechał, to próbowano z niego terrorystę
    > zrobić. Bo ośmielił się przejechać ulicą.

    Przypominam, że twoi koledzy oskarżaja ją o siedzenie _na_chodniku_.

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2021-04-03 15:37:41
    Od: Kviat

    > Jeden z kierowców chciał przejechać, to się siedząca uczepiła jego
    > klamki, a jak mimo to przejechał, to próbowano z niego terrorystę
    > zrobić. Bo ośmielił się przejechać ulicą.

    I tej wersji się trzymaj. To nic, że jest absurdalna, żenująco głupia i
    jest zwyczajnym kłamstwem (jak na prawdziwego pislamistę przystało) i
    można zobaczyć na własne oczy na filmie jak było, ale masz przecież
    prawo myśleć, że tak właśnie było, pomimo tego, że wielokrotnie ci
    tłumaczono i udowadniano, że tak nie było.

    https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/798892
    5,protest-kobiet-funkcjonariusz-abw-kierowca-bmw-pot
    racenie-policja-warszawa-wyrok-tk-aborcja-wideo.html

    https://wiadomosci.wp.pl/strajk-kobiet-media-w-prote
    stujacych-chcial-wjechac-kierowca-limuzyny-szefa-nik
    -jest-reakcja-6570216746719936a

    Z litości pominę fakt (który doskonale rozumiesz i właśnie dlatego go
    ignorujesz jak na pislamistę przystało), że ten (ci) kierowca (kierowcy)
    doskonale wiedział (wiedzieli) dlaczego ludzie protestowali i właśnie
    dlatego postanowił (postanowili) przejechać na siłę. Już ci pisałem, że
    normalny człowiek mając taką wiedzę zaproponowałby protestującym
    wsparcie, a nie przejechanie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 25. Data: 2021-04-03 15:57:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może dzisiejszych kombatantów opozycji ;-)

    -----

  • 26. Data: 2021-04-03 17:25:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.04.2021 o 15:37, Kviat pisze:
> [...]
    > dlatego postanowił (postanowili) przejechać na siłę. Już ci pisałem, że
    > normalny człowiek mając taką wiedzę zaproponowałby protestującym

    Szkoda, ze pomijasz i nie dopuszczasz do siebie myśli, że są ludzie
    rozumiejący, że siadanie na jezdni w żadnym stopniu nie wpłynie na
    rzeczywistość. Dokąd protestujący innym ludziom nie przeszkadzają, to
    ich prawo. Ale jak zaczynają brać przechodniów za zakładników, to
    zaczyna się z tego robić normalny terroryzm polityczny.

    --
    Robert Tomasik

  • 27. Data: 2021-04-03 17:44:58
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w
    Robert Tomasik aka zomwiec w

    > Dokąd protestujący innym ludziom nie przeszkadzają, to
    > ich prawo. Ale jak zaczynają brać przechodniów za zakładników, to
    > zaczyna się z tego robić normalny terroryzm polityczny.

    <https://d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/40/73/6038f98682a
    f1_o,size,933x0,q,70,h,1eab89.jpg<

    Ilu zakładników tam widzisz zomowcu

    --
    'Tom N'

  • 28. Data: 2021-04-03 19:13:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2021 o 15:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > Może dzisiejszych kombatantów opozycji ;-)

    Może - ale generalnie to jest wycinek wyroku ("po drugie") w niewiadomo
    jakiej sprawie. Nawet nie wiadomo czy rzczywiście wyrok czy luźna
    interpretacja.

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2021-04-03 19:17:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.04.2021 o 17:44, TomN pisze:

    > Ilu zakładników tam widzisz zomowcu

    Popatrz, ilu z nich jest za tymi dwoma radiowozami w głębi za wiaduktem.
    Kilkudziesięciu, czy kilkuset? Tramwaj na pełny wygląda. Kolumna
    samochodów sięga horyzontu. Na pewno więcej, niż siedzących na chodniku.
    Czemu ta większość ma ustępować tym kilku osobom, którym się nie podoba
    coś tam?

    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2021-04-03 19:49:51
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik aka zomowiec w

    > Popatrz

    Taaa, i dlatego wyciąłeś, żeby nie było widać:
    <https://d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/40/73/6038f98682a
    f1_o,size,933x0,q,70,h,1eab89.jpg>

    > ilu z nich jest za tymi dwoma radiowozami w głębi za wiaduktem.

    I to są zakładnicy tych siedzących na chodniku?
    Ogarnij sie zomowcu

    > Czemu ta większość ma ustępować tym kilku osobom, którym się nie podoba
    > coś tam?

    Bo chodnik szeroki, można sobie chodzić do woli -- no chyba, że też chciał
    sie przypiąć do słupa od sygnalizacji, to wtedy sorki, ale niech sobie szuka
    innego słupa...

    --
    'Tom N'