  • 91. Data: 2021-04-06 19:56:05
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.04.2021 o 18:09, J.F. pisze:

> [...]
    zerstwem-kulisy-dzialania-sluzby-bezpieczenstwa#
    > To co sie z tymi "wywiadowcami SB" stalo w momencie utworzenia WUSW ?
    > P.S. Wow
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Wojew%C3%B3dzki_Urz%C4
    %85d_Spraw_Wewn%C4%99trznych
    > -gdzie jest Wydzial 1 ?
    > -caly wydzial na "zwiazki wyznaniowe" ?
    > -wydzial 5 (baza) i 6 (rolnictwo) - to jak rozumiem do obserwacji
    > przemyslu i "chlopstwa" :-)
    > -ale co robi wydzial B obserwacja ... wydzialy 3-6 sie obserwacja nie
    > zajmowaly ?
    > Tak czy inaczej - dzial SB tam byl, a w nim pewnie ciagle te same
    > skrypty o wywiadowcach :-)

    Musisz jakoś jaśniej napisać o co Ci chodzi. Czemu - Twoim zdaniem - z
    tego cytatu miałoby wynikać, że wywiadowcy byli w Komendzie Wojewódzkiej
    MO czy Policji.

    --
    Robert Tomasik

  • 92. Data: 2021-04-06 19:56:41
    Od: Kviat

    W dniu 06.04.2021 o 19:49, Kviat pisze:

    > Bo religia to manipulacja. Fachowcy latami wyciągają ludzi z sekt, nie
    > jest to łatwe, ale możliwe.
    > Czego znowu nie rozumiesz?

    I nie odwrotnie, bo zapomniałeś, kto w kogo wjeżdża samochodem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 93. Data: 2021-04-07 02:27:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No ale wiesz - manifestacja na jezdni uniemozliwia jazde samochodom.
    > Luzna manifestacja na chodniku tylko lekko utrudnia przejscie.

    No więc sam widzisz, że nie kazdy sposób manifestacji rodzi takie same
    skutki :)

    > No ale teraz popatrzmy na tych policjantow pod willa Kaczynskiego :-)

    Ze manifestują wierność namaszczonym przez suwerena? :)

    > A jeszcze mamy maratony, marsze niepodleglosci, 3 Kroli, Juwenalia ...
    > a nie, to sa powszechnie akceptowalne utrudnienia :-)

    No dokładnie. Takie procesje np. jak by popytac, to ile osób godzi się
    na zablokowanie pół miasta procesją, a ile na protestacyjne łażenie po
    pasach?

    --
    Marcin

  • 94. Data: 2021-04-07 10:07:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-04-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No więc sam widzisz, że nie kazdy sposób manifestacji rodzi takie
    >same
    >skutki :)

    >Ze manifestują wierność namaszczonym przez suwerena? :)

    Ze blokuja przejscie obywatelom. Ze wstrzymuja komunikacje miejska.

    >No dokładnie. Takie procesje np. jak by popytac, to ile osób godzi
    >się
    >na zablokowanie pół miasta procesją,

    Zaraz tam pol miasta ... wystarczy jedna mala uliczka, w ktora sie
    nieuwaznie wpakujesz.

    >a ile na protestacyjne łażenie po pasach?

    A tu akurat sprawa prosta - policja wysle drogowke, ktora bedzie
    regulowala ruch.
    Kto sie nie dostosuje - 50 zl mandatu :-)

    J.

  • 95. Data: 2021-04-07 11:17:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >Musisz jakoś jaśniej napisać o co Ci chodzi. Czemu - Twoim zdaniem -
    >tego cytatu miałoby wynikać, że wywiadowcy byli w Komendzie

    Wywiadowcy byli w skryptach szkoleniowych SB, a SB byla w WUSW.
    Wiec widac pojecie wywiadowcy tam istnialo, choc niekoniecznie
    stanowisko/etat.

    A wielka struktura tej SB jest fascynujaca osobno.

    J.

  • 96. Data: 2021-04-07 11:23:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Brawo. Jest postęp.

    Zaden postep - to samo pisalem juz pare miesiecy temu.

    >Dojdziesz samodzielnie dlaczego biegła?

    Bo trzymala za klamke?

    No nie, pozycja na to nie wskazuje.
    Bo chciala w maske poklepac?

    >Bo religia to manipulacja. Fachowcy latami wyciągają ludzi z sekt,
    >nie jest to łatwe, ale możliwe.

    Taa, a pierwszy przodujacy w tym to KK. Bo im sekty owieczki
    podkradaja :-)

    >Czego znowu nie rozumiesz?

    Twojego braku poszanowania dla pogladow innych.
    No ale jesli wszystko mozesz podsumowac "powrotu do zdrowia zycze".

    >Zaiste. "Naukowe".

    No coz - z tego potem nowozytna nauka sie wziela :-)

    J.

  • 97. Data: 2021-04-07 13:15:00
    Od: Kviat

    W dniu 07.04.2021 o 11:23, J.F. pisze:

    > Zaden postep - to samo pisalem juz pare miesiecy temu.

    > Bo trzymala za klamke?
    >
    > No nie, pozycja na to nie wskazuje.
    > Bo chciala  w maske poklepac?

    Próbuj dalej.
    Było już to wytłumaczone parę miesięcy temu. Zarówno w artykułach, jak i
    z relacji świadków, również przytoczonych w tych artykułach.

    > Twojego braku poszanowania dla pogladow innych.
    > No ale jesli wszystko mozesz podsumowac "powrotu do zdrowia zycze".

    Wytłumaczę ci coś, co już ci tłumaczyłem wielokrotnie.
    Po pierwsze, nie wszystko mogę podsumować "powrotu do zdrowia życzę", bo
    sporo jeszcze zostało normalnych ludzi.
    Po drugie, jak najbardziej szanuję poglądy innych, pod warunkiem, że te
    poglądy zasługują na szacunek.
    Nie uważam, że na szacunek zasługują poglądy faszystowskie,
    rasistowskie, homofobiczne, fanatyczno-religijne, poglądy, że można
    znęcać się nad zwierzętami, bo nie mają duszy i nie przysługują im żadne
    prawa, poglądy, że należy ochraniać kościelnych pedofilów, bo
    konsekrowane ręce to dotyk boga i zgwałcone dziecko pójdzie od razu do
    nieba, poglądy, że jakiś człowiek jest śmieciem, bo urodził się jako
    Żyd, albo, że nie urodził się jako czystej krwi Aryjczyk, poglądy, że
    dzieci z in vitro to produkty.
    Jak również nie uważam, że na szacunek zasługują poglądy, że Ziemia jest
    płaska, że w szczepionkach są chipy, że samoloty rozpylają chemtrailse
    do kontroli populacji przez tajny rząd światowy, a tym rządem rządzą
    Reptilinaie i że 5G powoduje, że krowy przestają dawać mleko.

    Mogę wymienić jeszcze sporo innych poglądów, które moim zdaniem nie
    zasługują na szacunek. Jeżeli twoim zdaniem w/w poglądy zasługują na
    szacunek, bo przecież czyjeś poglądy trzeba szanować niezależnie jakie
    to są poglądy, to się nie dogadamy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 98. Data: 2021-04-07 13:46:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Próbuj dalej.
    >Było już to wytłumaczone parę miesięcy temu. Zarówno w artykułach,
    >jak i z relacji świadków, również przytoczonych w tych artykułach.

    A to napisz, szukal nie bede.

> [...]
    >rasistowskie, homofobiczne, fanatyczno-religijne, poglądy, że można
    >znęcać się nad zwierzętami, bo nie mają duszy i nie przysługują im

    Nad zwierzetami nie mozna, a nad dziecmi poczetymi mozna ? :-)

    A mieso jesz ?

    A co np ze zwolennikami kotow, ktorzy uwazaja, ze zima musisz wpuscic
    bezpaskiego kota do piwnicy ?

    Ale czemu kotom trzeba pomoc, a szczury trzeba zwalczac?

    A komary to nie zwierzeta, czy im tez pozwalasz utoczyc ulamek kropli
    twojej krwi ? :-)

    >poglądy, że jakiś człowiek jest śmieciem, bo urodził się jako Żyd,
    >albo, że nie urodził się jako czystej krwi Aryjczyk,

    Taa ... a jak obok ciebie rozerwie sie jakis imigrant ?

    >poglądy, że dzieci z in vitro to produkty.

    Ale od kiedy nie sa produktami?
    40 dni po polaczeniu jaja z plemnikiem :-)

    Ale co do tego 5G to jestes pewny ?

    J.

  • 99. Data: 2021-04-07 16:31:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2021 o 11:17, J.F. pisze:

    > Wywiadowcy byli w skryptach szkoleniowych SB, a SB byla w WUSW.

    SB była też w rejonowych. Skryptów szkoleniowych na oczy nie widziałem.

    > Wiec widac pojecie wywiadowcy tam istnialo, choc niekoniecznie
    > stanowisko/etat.

    Ależ oczywiście, że istniało, ale nie na poziomie WUSW.

    > A wielka struktura tej SB jest fascynujaca osobno.

    Mało. To, co widzisz, to napisali dziennikarze. Kolega mój na etacie SB
    wydawał kajaki w ośrodku szkoleniowym MSW :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 100. Data: 2021-04-07 17:44:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >SB była też w rejonowych. Skryptów szkoleniowych na oczy nie
    >widziałem.

    Byl w linkach cytat.

    >Ależ oczywiście, że istniało, ale nie na poziomie WUSW.

    Ale w jakim sensie?
    Ze w WUSW wywiadowcow juz nie bylo, bo to za wysokie progi, byli w
    nizszych USW ?

    Baza, czy nadbudowa ? :-)

    Ale:
    -w jakim USW ?