  • 11. Data: 2021-04-03 10:40:49
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Zygmunt Yörgensen <z...@g...com>

    Shrek napisał(a):

    > I teraz są zasadniczo dwie drogi - przyznać że bycie debilem

    A gdzie prawa tych co chcą przejechać samochodem, czy przejść po chodniku?

    cyt.
    gdzie zablokowano ruch samochodów.

  • 12. Data: 2021-04-03 12:24:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2021 o 10:40, Zygmunt Yörgensen pisze:

    > A gdzie prawa tych co chcą przejechać samochodem, czy przejść po chodniku?

    Skup się - w cytacie jest napisane o siedzeniu na chodniku a nie
    blokowaniu jezdni czy chodnika.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-04-03 13:08:03
    Od: Zygmunt Yörgensen <z...@g...com>

    Shrek napisał(a):

    > Skup się - w cytacie jest napisane o siedzeniu na chodniku a nie
    > blokowaniu jezdni czy chodnika.

    Ale ja jak zwykle grzebnąłem głębiej do całości, a nie do okrojonego cytatu
    i tam jest:
    cyt.
    gdzie zablokowano ruch samochodów.

    I zadałem pytanie, gdzie są prawa tych którzy chcą przejść po chodniku
    czy gdzieś dojechać samochodem. I podstawowa sprawa (pismaki mogły pominąć)
    czy było pozwolenie na tuptanie?

  • 14. Data: 2021-04-03 13:17:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2021 o 13:08, Zygmunt Yörgensen pisze:

    > Ale ja jak zwykle grzebnąłem głębiej do całości, a nie do okrojonego cytatu
    > i tam jest:
    > cyt.
    > gdzie zablokowano ruch samochodów.

    Zablokowano ruch samochodów na chodniku? Jest rzekomo cytat z zarzutów.
    Jeśli jest prawdziwy znaczy że kulson co go napisał jest idiotą. I tyle.

    > I zadałem pytanie, gdzie są prawa tych którzy chcą przejść po chodniku
    > czy gdzieś dojechać samochodem. I podstawowa sprawa (pismaki mogły pominąć)
    > czy było pozwolenie na tuptanie?

    Istotne jest to, co wpisano w zarzuty. A ponoć wpisano siedzenie na
    chodniku a nie udział w tuptaniu.

    Możliwości są dwie - albo przekręcono zarzuty albo kuson co jes stawiał
    jest idiotą i nie powinien obsługiwać klucza do magazynku z mopami bo go
    zepsuje.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-04-03 13:31:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.04.2021 o 13:08, Zygmunt Yörgensen pisze:
    > Ale ja jak zwykle grzebnąłem głębiej do całości, a nie do okrojonego
    > cytatu i tam jest: cyt. gdzie zablokowano ruch samochodów.

    Dziennikarze właśnie przeważnie celem osiągnięcia odpowiedniego skutku i
    przekonania czytelników do wejścia do artykułu używają takich sztuczek.
    Mamy tytuł "Czy Prezydent RP jest gejem?", a po kliknięciu i przebiciu
    się prze stos reklam i zgód dowiadujemy się, że dziennikarzowi nic na
    ten temat nie wiadomo. Ot tak chłop z wieczora się nad tym zastanawia.

    --
    Robert Tomasik

  • 16. Data: 2021-04-03 13:49:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mamy tytuł "Czy Prezydent RP jest gejem?", a po kliknięciu i przebiciu
    > się prze stos reklam i zgód dowiadujemy się, że dziennikarzowi nic na
    > ten temat nie wiadomo.

    No ale ty mamy tytuł "Policja chce ukarania przez sąd 17-latki za
    "naruszenie ładu i porządku publicznego poprzez siedzenie na chodniku""

    Po czym okazuje się że rzeczywiście...

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-04-03 14:23:33
    Od: Zygmunt Yörgensen <z...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > się prze stos reklam i zgód dowiadujemy się, że dziennikarzowi nic na
    > ten temat nie wiadomo. Ot tak chłop z wieczora się nad tym zastanawia.

    Mniej więcej tak to działa.
    Dawałem już sporo wklejek o tzw. dziennikarzach.
    Już Bendżamin Franklin ... produkował fejki ble ble ble

    https://youtu.be/KhwmDJ5C1gY?t=3811 od zaznaczonego momentu do 1h 6 min

  • 18. Data: 2021-04-03 14:29:47
    Od: Zygmunt Yörgensen <z...@g...com>

    Shrek napisał(a):
    > No ale ty mamy tytuł "Policja chce ukarania przez sąd 17-latki za
    > "naruszenie ładu i porządku publicznego poprzez siedzenie na chodniku""
    >
    > Po czym okazuje się że rzeczywiście...

    Znamy tylko wersję jednej strony, a nawet ta strona pisze o "blokowaniu ruchu
    ulicznego"
    (niegramoty Szrek&J.F licząc na frajerów pomijają tą sprawę)
    skoro tak, to co jest w wersji drugiej strony?

  • 19. Data: 2021-04-03 14:38:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2021 o 14:29, Zygmunt Yörgensen pisze:

    > Znamy tylko wersję jednej strony

    Oczywiście, o czym pisałem zresztą. Natomiast nie mamy tu przypadku o
    którym wcześniej pisano, że co innego jest w tytule i co innego w
    artykule. Ja też byłem zdania, że wygląda to jakoś inaczej, ale mamy
    rzekomy cytat z zarzutu i stoi tam jak byk "naruszyła ład i porządek
    publiczny poprzez siedzenie na chodniku, tj. o art. 51 § 1 k.w."

    > a nawet ta strona pisze o "blokowaniu ruchu ulicznego"

    Ale ponoć nie ona, ponadto nie o to ją oskarżają o o 51kw przez
    siedzenie na chodniku.

    > skoro tak, to co jest w wersji drugiej strony?

    Jak w większości tego przypadków - nie wiemy. Problem w tym, że nawet
    jakby to był fekjk (a nic na to na razie nie wskazuje) to... wygląda
    wiarygodnie. Czyli że policja jest postrzegana jako banda idiotów i
    nawet to nikogo już specjalnie nie dziwi, że jak idioci się zachowują.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-04-03 14:49:41
    Od: Zygmunt Yörgensen <z...@g...com>

    Shrek napisał(a):
> [...]
    > publiczny poprzez siedzenie na chodniku, tj. o art. 51 § 1 k.w."
    > Ale ponoć nie ona, ponadto nie o to ją oskarżają o o 51kw przez

    No i?
    SN tak orzekł, z czym masz problem? Z kulsonami? Łaj tel mi łaj?

    cyt.
    Jest drugim warunkiem odpowiedzialności za wykroczenie z art. 51 KW. Porządek
    publiczny jest normalnym biegiem życia zbiorowego. Zakłóceniem porządku jest
    zakłócenie tego normalnego biegu, spowodowanie, że ludzie muszą zachowywać się
    inaczej niż normalnie. Sytuacja, w której ludzie zmuszeni są zachowywać się inaczej
    niż normalnie (np. wskutek powstałego zbiegowiska i utrudnienia ruchu), powoduje w
    wielu wypadkach przeżycia stresowe (zniecierpliwienia, gniewu, niepokoju, strachu) i
    odwrotnie - istniejące napięcia psychiczne pociągać mogą za sobą zmiany w trybie
    zachowania się.

    Sąd Najwyższy, w swym wyroku z początku lat 90. wskazuje, że przez wyrażenie
    ,,zakłócenie porządku publicznego" należy rozumieć ,,wywołanie takiego stanu, który w
    danym miejscu, czasie i okolicznościach, zgodnie z przyjętymi zwyczajami i
    obowiązującymi przepisami, uważa się za nienormalny i który odczuwany jest jako
    utrudnienie lub uniemożliwienie powszechnie akceptowanego sposobu zachowania się w
    miejscach dostępnych dla bliżej nie określonej liczby osób". Zakłócenie porządku
    publicznego polega na istotnym i bezpośrednim utrudnieniu (np. osoba, przechodząc
    przez jezdnię, nagle zatrzyma się i usiądzie lub położy się na niej, uniemożliwiając
    przejazd pojazdów). Należy zauważyć, że skutek ten musi dotknąć przynajmniej jednej
    osoby, pokrzywdzonego czynem sprawcy, bez konieczności równoczesnego wskazania, iż
    skutek mógł ponadto dotknąć jeszcze inne osoby.