  • 91. Data: 2019-04-22 11:46:35
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.04.2019 o 10:05, dantes pisze:
    > Koledzy, Twoi, poczytają dzięki temu Twoje wypociny.

    oj tam, to twój kompan Jcek czyta, moi nie są aż tak głupi, aby walczyć
    z rzekomym antysemityzmem i homofobią na usenecie:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 92. Data: 2019-04-22 11:51:21
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 11:44:50 +0200, u2 napisał(a):

    > ja pogrywam sobie, nie przeczę, ale stać mnie na to, mam sporo czasu:)))))))
    Mastef of Tibia?

    A jak tam "tfoja Klólowa"... dzieciaku?

    Cieszy się na diamentową kolię?

  • 93. Data: 2019-04-22 11:56:07
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 11:46:35 +0200, u2 napisał(a):

    > oj tam, to twój kompan Jcek czyta,

    " - Napławde?"

    > moi nie są aż tak głupi,
    Czyli przyznajesz, że po części jednak są.
    No to pięknie.
    A co oni na to?
    Wiedzą już, że ich tak obsmarowałeś?

    Fajnych masz kolegów... .

    > aby walczyć

    Też Rycerze Okrągłego Stołu?

    > z rzekomym antysemityzmem i homofobią na usenecie:)))))))))))

    " - Napławdę?"

    .

  • 94. Data: 2019-04-22 12:38:10
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.04.2019 o 11:56, dantes pisze:
    > Czyli przyznajesz, że po części jednak są.

    o tym mówi zasada ciągłości Leibniza, ale wątpię abyś ją znał:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 95. Data: 2019-04-22 13:00:15
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 12:38:10 +0200, u2 napisał(a):

    > o tym mówi zasada ciągłości Leibniza, ale wątpię abyś ją znał:)))))))))

    Powodzenia...
    podsuwalski Geniuszu.

  • 96. Data: 2019-04-22 20:40:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 10:35:17 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pytanie, czy jesteśmy w stanie namierzyć takie "martwe" środki. Bo
    > gdybyśmy byli, to wówczas dopiero można by było się zastanawiać nad tym,
    > co i czy w ogóle cokolwiek można z nimi zrobić. Wydaje mi się, że
    > problemem jest ich namierzenie.

    Czy to nie Ty pisales, ze "ksiegi bankowe" sa jawne, tylko srodki sa
    przypisane do portfela, a kto ma portfel - nie wiadomo.

    Takie od dawna nie ruszane portfele odszukac mozna, tylko - co dalej ?

    Ale ... zdaje sie, ze byl taki przypadek - jakas mala gielda
    kryptowalut, wlasciciel je trzymal we wlasnym portfelu,
    zmarl nagle ... i hasla przepadly.

    A teraz dodaj na to wyrok amerykanskiego sadu, nakazujacy zwrot
    srodkow ... no i na kogo US napadna, zeby wyrok wszedl w zycie :-)

    A moze to zadanie dla hackerow - zlamac szyfry i odzyskac ... no,
    wtedy to nie tylko "martwe srodki" sa w zasiegu :-)

    J.

  • 97. Data: 2019-04-22 20:47:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 08:48:56 +0200, z napisał(a):
    > Bez sensu ta dyskusja :-)
    > Jak ktoś zgubił BTC to ma problem.
    > Jak takie zgubienie wpłynie na cały system BTC - NIJAK ;-)
    > Jak udowodnić że się miało zgubione BTC.
    > Taka samo jak rzeczone dolary zakopane w ziemi.
    > Nie potrafisz ich wykopać to ich nie masz.

    Tylko widzisz - dolary drukuje sia latwo.
    Mozesz sobie gubic, palic, prac, a dolarow nie zabraknie.

    Ale kiedys dolar byl zloty.
    Jakbys zakopal w ogrodku i zapomnial - ty nie masz, ale nikt nie ma.
    Jakby tak wszyscy zapomnieli, to nagle zloto zniknelo i nie ma.

    Na szczescie w ogrodku kopie sie latwo i ktos to znajdzie, a kopalnie
    zlota ciagle wydobywaja nowe.

    J.

  • 98. Data: 2019-04-22 21:02:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Apr 2019 22:20:39 +0200, u2 napisał(a):

    > jak BTC jest legalną walutą w najbardziej banksterskim kraju czyli
    > Szwajcarii, to nie ma żadnej niezależności, pamiętasz jak Szwajcarzy
    > zrobili w konia Bolanda na kredytach we frankach szwajcarskich ?:)

    Jak ?
    Szczegolnie biorac pod uwage zarzuty tzw poszkodowanych, ze zadnych
    frankow banki nie mialy ...

    > BTC jest niezwykle skomplikowanym systemem, a taki skomplikowany system
    > aż prosi się do wykorzystania przeciwko naiwniakom, obiecując im złote
    > góry, podobnie było obietnicami w BKO czy Amber Gie:)

    IMO to on jest w miare prosty.

    A ze zaczal rosnac w wartosc ... to sie znalezli i naiwniacy i
    naciagacze ...

    J.

  • 99. Data: 2019-04-22 21:10:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-22 o 20:47, J.F. pisze:

    > Tylko widzisz - dolary drukuje sia latwo.

    Poczytaj jak łatwo się dodrukowuje krypto. Raz przez nowe waluty, dwa
    przez modyfikacje trzy przez rozłamy.
    Dobrze zabezpieczony banknot jest dużo trudniej "pomnożyć"

  • 100. Data: 2019-04-22 21:14:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Apr 2019 15:12:20 +0200, dantes napisał(a):

    > A który z nich stracił?
    > Spośród tych co nie kupili... oczywiście?

    Stracic moga ci, co to tak drogo kupili.
    Jak sie nagle okaze, ze to nic nie warte.

    Ale ... sami kupowali, na wlasne ryzyko.

    J.