  • 281. Data: 2019-04-30 20:15:08
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.04.2019 o 17:35, dantes pisze:
    > udowodnisz, że istnieje

    no istniejesz:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 282. Data: 2019-05-01 05:53:27
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 30 Apr 2019 20:15:08 +0200, u2 napisał(a):

    > no istniejesz:))))))))

    A wy zza Buga?

  • 283. Data: 2019-05-01 05:53:50
    Od: dantes <d...@q...com>

    > no istniejesz:))))))))

    Widzisz "ogonki"? Mysie?

  • 284. Data: 2019-05-01 05:54:17
    Od: dantes <d...@q...com>

    > no istniejesz:))))))))

    Czekamy [wszyscy] aż wskażesz
    (i udowodnisz, że istnieje)
    miejsce
    w którym zaczyna się schemat Ponziego.
    Oczywiście nie zapomnij o uwzględnieniu
    zasady ciągłości Leibniza.

  • 285. Data: 2019-05-07 13:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > A porównujesz do ceny masła czy do innej waluty?

    Bez znaczenia.
    I tu i tu mechanizm jest podobny.
    Kwestią moze byc tylko skala ewentualnego braku mozliwości kupienia
    czegokolwiek za dana walute.

    > Nie.

    :) Uff

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 286. Data: 2019-05-07 15:38:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-07 o 13:59, Budzik pisze:

    > Bez znaczenia.

    Ma znaczenie. Towary robione na miejscu bez "wkładu dewizowego"
    nie zmienią ceny tak jak towary sprowadzane z zagranicy.

    > I tu i tu mechanizm jest podobny.

    Tylko do momentu kiedy zrozumiesz że masło zależy od ceny waluty
    ale cena waluty nie zależy od ceny masła.

    > Kwestią moze byc tylko skala ewentualnego braku mozliwości kupienia
    > czegokolwiek za dana walute.

    Tak było za komuny.
    Dzisiaj kupisz ale przelicznik będzie skrajnie niekorzystny.