  • 41. Data: 2022-01-02 08:44:17
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak rozumie zwolnienie wynika z niezdolności do pracy, którą się
    > wykonywało w okresie bezpośrednio poprzedzającym niezdolność, więc jak
    > ktoś zwichnął sobie powżniej rękę, a szuflował łopatą to raczej ma
    > przeciwskazanie do pracy fizycznej. Ale co ma siedzenie w domu, pod
    > określonym adresem do takiej przypadłosci? Wręcz pewnie dojdzie do
    > siebie prędzej udajac się np. do wód :)

    Zaznaczają "chory powinien leżeć" albo "chory może chodzić". Ale masz
    rację, że nie wynika z tego w żaden konkretny sposób obowiazek siedzenia
    24/7 w miejscu wpisanym przez lekarza. No i jak ma leżeć, to może jednak
    pójść do kibla albo zrobić sobie śniadanie:P

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2022-01-02 08:46:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dodajmy, że skoro dostali nowe narzędzia to zapewne ktoś wcześniej
    > jęczał, że stare są niewystarczające. Teraz więc może zapanować taka
    > potrzeba, żeby się wykazać jak te nowe uprawnienia były jednak
    > konieczne. I weźmy teraz np. taki gps, siedzisz sobie w domu, a ten
    > spokojnie może pokazać lokalizację 50m dalej w Biedronce :) nie mówiąc już
    > o przydomowym ogródku.

    Przede wszystkim telefon nie jest tożsamy z obywatelem. Znaczy to po
    drugie, bo przede wszystkim to niech spierdalają bez nakazu sądu.

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2022-01-02 09:36:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2022 23:18:35 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Rozmawiasz
    > z grupą, a nie ze mną.

    Ty natomiast najwyraźniej rozmawiasz z samym sobą :) Odpowiedzi
    dyskutantow sa ci zbędne.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 44. Data: 2022-01-02 09:38:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2022 23:39:55 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > Koledze widzę marzy się powrót do inspekcji robotniczo chłopskiej i trójek
    społecznych? :)

    > https://youtu.be/zNTtUYhNcKI?t=1254

    Błysnąłeś jak pestka w gównie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 45. Data: 2022-01-02 09:41:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 Jan 2022 08:44:17 +0100, Shrek napisał(a):

    > No i jak ma leżeć, to może jednak
    > pójść do kibla albo zrobić sobie śniadanie:P

    Shrek, daj spokój, nie ogarniesz. Zagadnienie czy delikwent oszukuje czy
    nie to nie na twój rozum, zanim dojdziesz do konkluzji to resztka
    neuronów ci się wypali.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 46. Data: 2022-01-02 09:52:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Shrek, daj spokój, nie ogarniesz. Zagadnienie czy delikwent oszukuje czy
    > nie to nie na twój rozum, zanim dojdziesz do konkluzji to resztka
    > neuronów ci się wypali.

    Źle rozumiesz. Piszesz na grupę prawo, więc to czy oszukuje czy nie
    zależy od tego jakie "oszukujący" ma obowiązki i jaka jest ich podstawa
    prawna. Zwolnienie to nie izolacja a "przebywanie" pod adresem to nie
    areszt. Niezależnie od tego pozycja telefonu z punktu widzenia prawa nie
    jest różnież tożsama z pozycją "oszusta". To wszystko do kupy sprawia,
    że w zasadzie cała dyskusja nie ma większego sensu. Chcesz szeregowym
    urzędnikom dać bez kontroli prawo jakby walczyli z terroryzmem i w sumie
    nic im to nie daje. Na dodatek piszesz, że nie danie im takiego prawa
    jest propozycją "z dupy", mimo że tak własnie odbywa się to w całym
    cywilizowanym świecie. Sorry ale odpłynąłeś troszkę.

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2022-01-02 12:30:27
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Błysnąłeś jak pestka w gównie :)

    A potrafisz jakoś uzasadnić? Jak widać już za komuny doszli do wniosku że sprawdzanie

    pracy lekarza przez byle kogo jest bez sensu. Wiedzą jakie są średnie czasy pobytu na
    l4,
    ile zwolnień wystawia dany lekarz, ile bierze dany pracownik, mają podkreślone na
    czerwono
    anomalie a ty proponujesz atak siekierą z bardzo lichą podstawą prawną lub całkiem
    bez
    niej na każdego jak leci.

    A wystarczy kupić drugi numer do leżenia w szufladzie, na drzwi przykleić karteczkę
    'wyszedłem do lekarza\apteki" i cały ten misterny plan idzie w pizdu - nie żebym
    pochwalał, przez ostatnie 25 lat byłem na l4 jakieś dwa tygodnie.

  • 48. Data: 2022-01-02 12:32:20
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > A prowokacje wolno im robić?

    "Wie Pan co, mam tu taki last minute all inclusive za trzy stówy...' :)

  • 49. Data: 2022-01-02 12:46:55
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 02.01.2022 o 08:41, Shrek pisze:

    > Ok - czyli mnie po prostu nigdy nie pytali a zakładali że to wcześniej
    > podany adres zamieszkania.

    Wielokrotnie byłem świadkiem wpisywania do zwolnień innego adresu niż
    ten zameldowania ani niż jakikolwiek adres zamieszkania podany wcześniej
    jakiemuś urzędowi.

    W czasach papierowych zwolnień lekarz wpisywał to, co mu się
    podyktowało, przy wizytach domowych domyślnie ten adres, na który
    przyszedł...

    Teraz - nie wiem, być może domyślnie wpisują jakiś adres, który "mają w
    systemie".

    MJ

  • 50. Data: 2022-01-02 13:52:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-02, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > "Wie Pan co, mam tu taki last minute all inclusive za trzy stówy...' :)

    Właśnie tak to sobie wyobrazam, vide dwie urzędniczki US, które jakiś
    temu zmolestowały o wymianę żarówki właściciela warsztatu samochodowego.

    --
    Marcin