  • 1. Data: 2022-01-02 20:55:16
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 02.01.2022 o 15:46, Shrek pisze:

    > A że tak zapytam - rozumiem często bywasz świadkiem wypisywania komuś
    > zwolnień lekarskich? W jakich okolicznościach występujesz w roli
    > świadka? Bo zaczynam wątpić w prawdziwość twoich wypowiedzi...

    A co jest takiego dziwnego, że lekarz przychodzi do mojej chorej żony,
    ojca, matki, etc, z którymi mieszkam albo do których przyjechałem pomóc
    w nagłej chorobie?

    MJ

  • 2. Data: 2022-01-02 21:05:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2022 o 20:55, Michał Jankowski pisze:

    > A co jest takiego dziwnego, że lekarz przychodzi do mojej chorej żony,
    > ojca, matki, etc, z którymi mieszkam albo do których przyjechałem pomóc
    > w nagłej chorobie?

    W sumie nic. Poza tym że na przykład ja niegdy nie byłem świadkiem
    wypisywania komuś zwolnienia. W ogóle zwolnienie wypisywano mi może ze
    20 razy w życiu, nigdy nie pytano o adres przebywania, a tu się okazuje,
    że inni byli wielokrotnie świadkami wypisywania zwolnień innym i to
    jeszcze jakieś dziwne adresy wpisywano. Więc przyszło mi do głowy, że
    albo ja jestem dziwny albo ty wyjątkowy albo zmyślasz. Sam nie wiem co o
    tym sądzić:P

    --
    Shrek