  • 61. Data: 2021-01-18 19:20:27
    Temat: Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2021 o 18:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > Rozumiem, zapisałeś się do...
    > No właściwie do każdych pasuje.
    > Różnica to wódka i zagrycha.
    > Ale czy policzkami w kurwazje rzyga się lepiej i widzi się mniej niż sto
    > nóg?

    Uwaga podaję odpowiedź - kolimator.

    --
    Shrek

  • 62. Data: 2021-01-18 20:22:57
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Zdjęcia są te same. Zobaczę, jak przyjdzie. Ja to do takich aktywności
    > potrzebuję, ze zasadniczo każde dość szybko "padną. No ale różnica, czy
    > padną te za 200 zł, czy za 60 zł. To w sumie trzy pary spodni i jeszcze
    > zostaje.

    Napisz jak dojdą z tych chin.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2021-01-18 22:43:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-01-18 o 14:40, Olin pisze:

    > Nie na myśli, tylko na szyi, bo to był krawat, którego nie należało mylić
    > ze zwisem nocnym/sufitowym, mniej wykwintnie zwanym żyrandolem.
    >
    > Było jeszcze podgardle dziecięce tudzież wsuwki domowe.

    Był kiedyś taki dowcip.
    Dlaczego mężczyzna nosi krawat? Bo każde bydlę musi być na smyczy.

    --
    animka

  • 64. Data: 2021-01-18 23:28:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-01-18, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > O to bym się nie czepiał, bo język opisujący świat komputerów dopiero się
    > tworzył i trzeba było wymyślać nowe słowa.
    > Słowa "kapcie" i "śliniaczek" istniały od dawna, więc "wsuwki domowe i
    > ,,podgardle dziecięce" to zupełnie inna bajka.

    Zwis się kojarzy. Dwumlask też (z mlaskaniem). Jeśli są polskie
    odpowiedniki, to nie ma sensu, ale krawat francuski, więc jakby ta sama
    kategoria co ten dwumlask. Krawat owszem, zakorzeniony, ale taki był i
    szlafrok, a podomka się przyjęła. To jest MZ kwestia skojarzeń, a
    później przyzwyczajenia, osłuchania i jak ten język wyglądał w danym
    momencie. Samochód brzmiałby współcześnie dość kretyńsko.

    --
    Marcin

  • 65. Data: 2021-01-19 10:00:46
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 18-01-2021 o 18:14, Shrek napisał:

    > manipulatorem stołokulotocznym.

    Jak nadusisz nad przyciskiem to przejdzie do kolejnej opcji.

    --
    http://kaczus.ppa.pl