  • 1. Data: 2021-01-10 10:17:22
    Temat: Brak zaufania do szczepionek z USA i UK jest niecenzuralny w USA :-) [Cenzura USA/Twitter]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/swiat/iran-przywodca-iranu-zakazuje
    -szczepionek-z-europy-i-usa-twitter-usunal-jego-post
    -4935578
> [...]
    > że był niezgodny z jego zasadami. [...]
    > Rzecznik portalu przekazał w sobotę, że wpis "wyraźnie naruszył politykę
    > [Twittera - przyp. red.] dotyczącą wprowadzających w błąd informacji o
    > COVID-19".
    > W grudniu Twitter ogłosił środki mające na celu zwalczanie
    > potencjalnych "fałszywych lub wprowadzających w błąd informacji" o
    > szczepionkach przeciwko koronawirusowi. Jak wyjaśnił rzecznik portalu
    > społecznościowego, "właściciel konta będzie musiał usunąć tweeta
    > naruszającego zasady, aby odzyskać dostęp do swojego konta". [...]

    Czy ten wpis wprowadził w błąd co do *opinii* Ajatollaha o szczepionkach?

    Za komuny wszyscy byli za komuną - wszyscy których cenzura nie wycięła.
    "Wspaniałe" amerykańskie szczepionki wymagają też takiego wsparcia? :-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-01-10 16:22:37
    Od: Kviat

    W dniu 10.01.2021 o 10:17, A. Filip pisze:
    > https://tvn24.pl/swiat/iran-przywodca-iranu-zakazuje
    -szczepionek-z-europy-i-usa-twitter-usunal-jego-post
    -4935578

    > Czy ten wpis wprowadził w błąd co do *opinii* Ajatollaha o szczepionkach?

    Tak.
    Napisał, że on im nie ufa, czy że nie można im ufać?
    I dodatkowo skłamał. Bo możemy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2021-01-10 16:33:43
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:
    -szczepionek-z-europy-i-usa-twitter-usunal-jego-post
    -4935578

    > Tak.
    > Napisał, że on im nie ufa, czy że nie można im ufać?
    > I dodatkowo skłamał. Bo możemy.

    Wy możecie?

    Po za tym jak mamy dyskutować na prawniczo-poważnie o tym co on
    powiedział "słowo w słowo" a nie co światowe merdia opisują że
    powiedział z niezwykle starannym unikaniem zacytowania słowo w słowo.
    [Sprawdziłem kilka opisów merdialnych ]

    Jak dla mnie nie zacytowanie czegoś tak krótkiego jak tweet
    "może być oznaką manipulacji".

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-01-10 17:39:38
    Od: Kviat

    W dniu 10.01.2021 o 16:33, A. Filip pisze:
    -szczepionek-z-europy-i-usa-twitter-usunal-jego-post
    -4935578

    > Wy możecie?

    Każdy może. W cywilizowanych państwach.
    Ja mogę, ty możesz. Nie ma zakazu.
    A wyznawcy nie mogą, bo im guru zabronił ufać.
    Ciesz się, że jeszcze możesz, bo kto wie jak długo jeszcze będziesz mógł...

> [...]
    > powiedział "słowo w słowo" a nie co światowe merdia opisują że
    > powiedział z niezwykle starannym unikaniem zacytowania słowo w słowo.

    Tak, że na poważnie-prawniczo w normalnych państwach jest inaczej, niż w
    państwach wyznaniowych.
    W takich totalitarnych reżimach taka "opinia" szefa szefów wszystkich
    wyznawców jest obowiązującym prawem. Ze szkodą dla obywateli takiego reżimu.

    Dla dobra obywateli trzymanych pod butem w takich reżimach (wyobraź
    sobie, że to są też ludzie) ludzie cywilizowani dementują i blokują
    rozpowszechniane przez tyranów idiotyczne i szkodliwe "opinie".
    Między innymi dlatego kiedyś istniało radio (takie czasy, że nie dało
    się kłamstw rozpowszechnianych na cały świat zwyczajnie zablokować...)
    Wolna Europa, które dementowało kłamstwa reżimu kiedy byliśmy pod butem.
    Uważasz, że działalność tego radia była niewłaściwa?

    > Jak dla mnie nie zacytowanie czegoś tak krótkiego jak tweet
    > "może być oznaką manipulacji".

    To zacytuj.
    Odniosłem się do tego co już zacytowałeś. Jeśli ci się ten cytat, który
    sam zacytowałeś, nie podoba, albo uważasz, że jest nie prawdziwy, to po
    chuj go zacytowałeś i pytasz czy wprowadził w błąd?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 5. Data: 2021-01-13 06:13:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-01-10, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    -szczepionek-z-europy-i-usa-twitter-usunal-jego-post
    -4935578

    > Wy możecie?

    Tak. Oni tez, ale tylko popołudniami.

> [...]
    > powiedział "słowo w słowo" a nie co światowe merdia opisują że
    > powiedział z niezwykle starannym unikaniem zacytowania słowo w słowo.

    Mozemy poczynić założenie o prawdziwości doniesienia prasowego.
    Upieranie się przy dosłownych cytatach ograniczy nam nieuchronnie
    przyjemność dyskusji na tematy prawne z relacjami stron w językach
    wymarłych lub małopopularnych. Tłumaczenie tez można zakwestionować.

    > Jak dla mnie nie zacytowanie czegoś tak krótkiego jak tweet
    > "może być oznaką manipulacji".

    No może. Podobnie jak doszukiwanie się manipulacji w braku prostego
    cytatu, może być objawem rozwijającej się paranoi.

    --
    Marcin