  • 61. Data: 2022-05-14 08:11:41
    Temat: Re: Jezdza po chodnikach
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 May 2022 23:54:12 +0200, PlaMa napisał(a):

    > No to rozwiń. Jak to nie było? W zasięgu wzroku twojego i kierowcy auta
    > nie było "ścieżki rowerowej" a kazał ci jechać nią?

    Dokładnie. Co tu rozwijać? Nie było ani po prawej ani po lewej stronie
    ani drogi ani ścieżki czy pasa a w jednym wypadku to nawet nie było
    chodnika po prawej stronie a po lewej był ale 10 m od asfaltu w lesie i
    niewidoczny. Skąd ci goście nabrali przekonania o jakiejś DDR, pojęcia
    nie mam. Jeden jechał za mną i trąbił aż zjechałem na bok żeby zapytać o
    co mu chodzi , to mnie wyzwał od starych durni i kazał sp... na DDR :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 62. Data: 2022-05-14 09:43:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > E, czy to naprawdę jest tak, że w latach 90 było tak źle?

    Z ruchem drogowym nie najlepiej. Ale pisałem o "całości" spraw w kraju.

    > Mówisz, że po kolejnych 10
    > latach robi się lepiej i ludzie już nie zjeżdżają z autotrad w ostatniej
    > chwili po martwym polu? :)

    Poszanowanie przepisów jest dalej takie sobie, ale idzie ku lepszemu.
    Natomiast kultura jazdy poniosła się o kilka poziomów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 63. Data: 2022-05-15 14:23:48
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Jacek Maciejewski w

    > Dokładnie. Co tu rozwijać?

    Np. to, że kazałem ci spierdalać z jezdni, bo był tam znak B-9
    Nie zrozumiałeś, i udawałeś osła, bo znaku B-8 przecież nie było...

    --
    Tomasz

  • 64. Data: 2022-05-15 14:33:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2022 14:23:48 +0200, Tomasz napisał(a):

    > B-9

    Tak się zastanawiam co ty właściwie chcesz? Nie rozumiesz "nie ma
    żadnej drogi rowerowej"?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 65. Data: 2022-05-15 14:35:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2022 14:23:48 +0200, Tomasz napisał(a):

    > B-9

    Tak się zastanawiam co ty właściwie chcesz? Nie rozumiesz "nie ma
    żadnej drogi rowerowej"? I B-9 też zresztą.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 66. Data: 2022-05-15 14:38:39
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Jacek Maciejewski w

    > Tak się zastanawiam co ty właściwie chcesz? Nie rozumiesz "nie ma
    > żadnej drogi rowerowej"?

    Jest B-9, ale nie chcesz zrozumieć, że osły mają zejść z rowerka i udać sie
    pieszo do punktu sprzedaży siana po chodniku...

    --
    Tomasz

  • 67. Data: 2022-05-16 08:17:09
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    czwartek, 12 maja 2022 o 20:39:55 UTC+2 Akarm napisał(a):
    > Drogi dla rowerów przydałyby się wzdłuż tras między miastami, poza
    > terenem zabudowanym.

    DDR lub ciągi rowerowo-piesze powstają wzdłuż małych miejscowości
    w terenie zabudowany i z założenia tylko po jednej strony drogi, czasem
    z B9 na jezdni, a czasem nie. A to ma pewne konsekwencje dla np.
    mieszkających po stronie bez DDR - bo ciekawi mnie jak wygląda wyjazd
    rowerem dla takiego mieszkańca - np. jadąc do sąsiada lub sklepu po tej
    samej stronie drogi można przeprowadzać rower lub przejeżdżać przez
    jezdnię czterokrotnie lub dwukrotnie, ciekawe mnie co ludzie wybierają -
    jeżeli już to coś wybudowano, to chyba dla tamtejszych mieszkańców.

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 68. Data: 2022-05-17 10:06:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Najdurniej jest na Bielanach, więc źle szukałeś.

    -----
    > szukłaem miejsca gdzie masz koniec DDR, przejście, początek DDR i... nie znalazłem
    w okolicy.

  • 69. Data: 2022-05-17 10:09:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mój wujek wspominał czas wojny, gdy na drodze w miasteczku stał niemiecki żandarm i
    wszystkich łażących jak krowy Polaków lał po
    dupie pałką, aby szli lewą stroną jezdni.
    Jak widać za krótko wojna trwała dla zdobycia przez nas szacunku do przepisów.

    -----

  • 70. Data: 2022-05-17 22:49:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.05.2022 o 10:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > Najdurniej jest na Bielanach, więc źle szukałeś.

    A jakiś przykład, bo genralnie naprawdę jest coraz lepiej?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!