  • 11. Data: 2024-04-27 19:43:09
    Temat: Re: Ja pierdolę... [Sędzia sędziemu oka nie wykole czyli Giertych 2.0?]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.04.2024 o 15:55, A. Filip pisze:
    > Waldemar M. przez ponad 2,5 roku nie stawiał się w sądzie w Ostródzie na
    > swoim procesie, przedkładając zwolnienia lekarskie albo wnosząc o zmianę
    > terminu rozprawy. Zdołał w tym czasie (od 1 stycznia 2023 r.) przejść w
    > stan spoczynku."

    Czyli nei stawiał się na rozprawy, które były w sprawie, której nie
    prowadzono z powodu braku zezwolenia na ściganie. Czyż to nie
    intrygujące? Może warto by było ustalić, co się tam tak naprawdę wydarzyło.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 12. Data: 2024-04-27 22:39:16
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Czyli nei stawiał się na rozprawy, które były w sprawie, której nie
    > prowadzono z powodu braku zezwolenia na ściganie. Czyż to nie
    > intrygujące? Może warto by było ustalić, co się tam tak naprawdę wydarzyło.

    Robercie, oczywiście że warto. Zadzwoń na (+48) 22 555 66 00. To numer
    do redakcji wyborczej. Niech się pismaki zajmą. Wszak powiadomienie
    odpowiednich służb samo w sobie jest udzieleniem pomocy.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2024-04-27 23:59:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.04.2024 o 22:39, PD pisze:
    > Robercie, oczywiście że warto. Zadzwoń na (+48) 22 555 66 00. To numer
    > do redakcji wyborczej. Niech się pismaki zajmą. Wszak powiadomienie
    > odpowiednich służb samo w sobie jest udzieleniem pomocy.

    Czemu akurat do Wyborczej? Po prostu zwracam uwagę na niespójność przekazu.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 14. Data: 2024-04-30 14:39:58
    Temat: Re: Ja pierdolę...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Apr 2024 17:41:01 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > No masz! Sędziego skazano bezprawnie, kolejny sąd znalazł błąd i
    > naprawił a ty pyskujesz. Czepiaj się urzędasa w prokuraturze, czy gdzie

    Tak jest :-)

    > tam robiono oskarżenie, że nawalił i nie wystąpił o zezwolenie. Ładnie
    > byśmy wyglądali gdyby tak każdego można było skazać w niezgodzie z
    > prawem (choć gdyby chodziło o ciebie to jakoś bym przebolał).

    Hm, był jeszcze chyba sąd, który się zajmował sprawą i nic nie
    zauważył?
    Musiało być uchylenie immunitetu sędziemu.

    J.

  • 15. Data: 2024-04-30 14:41:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Apr 2024 17:49:07 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > A później się dziwują jak lud na pisy głosuje:)
    > Bo pisy i być może komfa proponują ludowi odpowiedzialność
    > sędziów wzorem z zachodka:)

    Ale zauważasz, ze to sprawa z czasów PiS?

    Coś Ziobro nie dopilnował.

    J.

  • 16. Data: 2024-04-30 15:24:56
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Tak jest :-)

    > Hm, był jeszcze chyba sąd, który się zajmował sprawą i nic nie
    > zauważył?
    > Musiało być uchylenie immunitetu sędziemu.

    Spiskowa teoria dziejów: Pasowało mu "nie zauważyć"?
    IMHO Wybór jest prosty: "niedobór" kompetencji albo celowe działanie.
    Czy może gdzieś dziennikarzyny opisały dlaczego wybór jest szerszy?

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2024-05-01 18:56:24
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Czemu akurat do Wyborczej? Po prostu zwracam uwagę na niespójność przekazu.

    Wyborcza jest ramieniem obecnego rządu.

    To ona publikuje decyzje i kierunki działania.

    Ma dojścia do samej góry ;-)

  • 18. Data: 2024-05-01 23:42:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.05.2024 o 18:56, _Master_ pisze:

    > Wyborcza jest ramieniem obecnego rządu.
    > To ona publikuje decyzje i kierunki działania.
    > Ma dojścia do samej góry ;-)

    I to ma wyjaśnić, czemu to, co piszesz nie trzyma się kupy już na
    pierwszy rzut oka?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 19. Data: 2024-05-05 09:00:13
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Czemu akurat do Wyborczej? Po prostu zwracam uwagę na niespójność przekazu.

    No bo to śmieszne jest, gdy policjant ma jakieś podejrzenia i zamiast
    "ustalić", pisze na grupie dyskusyjnej "może warto by ustalić". Jeśli
    nie poczuwasz się do bycia odpowiednią służbą w tym zakresie, to Ci
    dałem nr. do odpowiedniej - czyli pismaków ;)

    PD