  • 1. Data: 2022-08-20 14:29:18
    Temat: Izraelski Pegasus w służbie "wolności i demokracji" Królestwa Saudów już w sądzie UK
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://news.slashdot.org/story/22/08/19/2040222/bri
    tish-judge-rules-dissident-can-sue-saudi-arabia-for-
    pegasus-hacking
> [...]
    >
    > An anonymous reader quotes a report from The Guardian:
    > A British judge has ruled that a case against the kingdom of Saudi
    > Arabia brought by a dissident satirist who was targeted with spyware
    > can proceed, a decision that> has been hailed as precedent-setting
    > and one that could allow other hacking victims in Britain to sue
    > foreign governments who order such attacks. [...]
    > Saudi Arabia's attempt to have the case dismissed on the grounds that
    > it had sovereign immunity protection under the State Immunity Act 1978
    > was dismissed by the high court judge. In the ruling, against which

    "Terrorystom" zagrażającym "wolności i demokracji" Królestwa Saudów
    należy powiedzieć stanowcze nie z ochoczą pomocą firmy z Izraela?

    Jak Izraelski Pegasus w służbie RP2 był "instalowany" w UK to przy
    założeniu "szerokiego stosowania" precedens może być znaczący.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-08-20 22:05:41
    Od: Jaunusz Złotowski <j...@w...pl>

    W dniu 20.08.2022 o 14:29, A. Filip pisze:
    > https://news.slashdot.org/story/22/08/19/2040222/bri
    tish-judge-rules-dissident-can-sue-saudi-arabia-for-
    pegasus-hacking

    Andrzeju Filip - wypadaj z tego forum, nie śmieć i nie troluj. Nikogo tu
    nie interesują problemy izraelsko-arabskie.

    Jeśli już, to przed każdym następnym postem napisz:
    "Cześć swojej kariery zawodowej poświęciłem na pracę dla Gazety
    Wyborczej. Opłacał mnie Adam Michnik."

    Dołączam różne wyrazy,
    Janusz

  • 3. Data: 2022-08-21 05:48:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jaunusz Złotowski <j...@w...pl> pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli już, to przed każdym następnym postem napisz:
    > "Cześć swojej kariery zawodowej poświęciłem na pracę dla Gazety

    A podasz jakie moje artykuły niby opublikowała GW?
    Bardzo chętnie się dowiem *od ciebie* za co mi nie zapłacili.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2022-08-21 19:03:37
    Od: Jaunusz Złotowski <j...@w...pl>

    W dniu 21.08.2022 o 05:48, A. Filip pisze:

    > A podasz jakie moje artykuły niby opublikowała GW?
    > Bardzo chętnie się dowiem *od ciebie* za co mi nie zapłacili.

    Czy napisałem lub sugerowałem coś o twoich artykułach w Gazecie
    Wyborczej? Czy brak publikacji w GW to jakiś wyznacznik moralności albo
    dowód posiadania cnoty...?

    Jak dla mnie wystarczy, że np. ktoś czyścił buty Michnikowi albo robił
    coś podobnego... Nie jest do tego konieczne pisanie artykułów.

    Dołączam różne wyrazy,
    Janusz

  • 5. Data: 2022-08-21 19:51:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    >
    > Jak dla mnie wystarczy, że np. ktoś czyścił buty Michnikowi albo robił
    > coś podobnego... Nie jest do tego konieczne pisanie artykułów.

    Czyli *dla ciebie* "czyszczenie butów Michnikowi" to kariera?
    Udaje współczucie :-)

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2022-08-21 20:39:13
    Od: Jaunusz Złotowski <j...@w...pl>

    W dniu 21.08.2022 o 19:51, A. Filip pisze:

    > Czyli *dla ciebie* "czyszczenie butów Michnikowi" to kariera?
    > Udaje współczucie :-)

    Miotasz się ze swoimi argumentami jak szczur przyciśnięty widłami do
    posadzki. To nie ja zdecydowałem się na taką karierę, licząc na profity
    z czyszczenia butów i ze służenia GW i Michnikowi.

    Dołączam różne wyrazy,
    Janusz