  • 1. Data: 2022-08-20 11:37:28
    Temat: Czy TVN złamał prawo upubliczniając zakulisową rozmowę Tuska? ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://natemat.pl/432013,wpadka-tuska-i-tvn24-go-ma
    teusz-morawiecki-skomentowal-sprawe
    > "To jest upiorna myśl". W TVN24 przypadkowo nagrali Tuska, Morawiecki już komentuje
    > ; 19 sierpnia 2022, 22:21
    >
    > W piątek lider PO Donald Tusk wystąpił w TVN24. Wywiad okazał się jednak
    > "nietypowy", ponieważ zarówno polityk, jak i nadawca popełnili
    > błąd. Aplikacja TVN24 Go przypadkowo udostępniła zakulisową rozmowę
    > Tuska, podczas której mówił on, co sądzi o powrocie do Sejmu. Premier
    > Mateusz Morawiecki już skomentował wpadkę rywala. [...]

    Udowodnić przestępstwo umyślne może być ciężko.
    Brak "należytej (wystarczającej) staranności" IMHO wydaje się oczywisty.
    Bez standardu "należytej staranności" każda dziennikarzyna *za łatwo*
    mogłaby rżnąć głupa IMHO.

    A praktycznie: IMHO kwestia jest praktycznie niemal czysto teoretyczne
    bez woli poszkodowanego (Tuska) żeby "coś" z tym formalnie/prawnie zrobić.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-08-20 22:08:43
    Od: Jaunusz Złotowski <j...@w...pl>

    W dniu 20.08.2022 o 11:37, A. Filip pisze:
    > https://natemat.pl/432013,wpadka-tuska-i-tvn24-go-ma
    teusz-morawiecki-skomentowal-sprawe

    Andrzeju Filip - wypadaj z tego forum.

    Jeśli już, to przed każdym następnym postem napisz:
    "Cześć swojej kariery zawodowej poświęciłem na pracę dla Gazety
    Wyborczej. Opłacał mnie Adam Michnik."

    Dołączam różne wyrazy,
    Janusz