  • 1. Data: 2022-08-20 22:54:39
    Temat: Oszukali mnie czy nie?
    Od: Kris <k...@g...com>

    Alert RCB dostałem ze burze itp.
    Żadnych burz nie było.
    Oszukali mnie?

  • 2. Data: 2022-08-21 01:43:19
    Temat: Re: Oszukali mnie czy nie?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.08.2022 o 22:54, Kris pisze:
    > Alert RCB dostałem ze burze itp.
    > Żadnych burz nie było.
    > Oszukali mnie?

    Kiedyś wysyłali rzadziej. Teraz wysyłają częściej - po aferze, że nie
    uprzedzili o wichurze i rozwaliło obóz harcerzy. Niewiele to zmienia, że
    wysyłają częściej, bo generalnie nie wiadomo, kiedy ona faktycznie
    będzie. W ten sposób ludzie przestali na te alerty zwracać uwagę.

    P:o za tym alert przeważnie dotyczy powiatu. Może gdzieś w powiecie była
    burza.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-08-21 03:42:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-20, Kris <k...@g...com> wrote:
    > Alert RCB dostałem ze burze itp.
    > Żadnych burz nie było.
    > Oszukali mnie?

    Tu to akurat prosto, ale weź zobacz takie coś: krem pod oczy na dzień
    kosztuje 10zł, a na wieczór 15zł. Czy używając na wieczór kremu na dzień
    oszukałeś sprzedawcę / producenta? Albo, jeśli nie będąc studentem
    zjadłeś mieszankę studencką?

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2022-08-21 12:12:45
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2022 01:43:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > będzie. W ten sposób ludzie przestali na te alerty zwracać uwagę.
    >
    > P:o za tym alert przeważnie dotyczy powiatu. Może gdzieś w powiecie była

    Czasem nie są wysyłane.
    Przykład: niedziela, 15 sierpnia, burza w Trójmieście.
    Przykładowy link:
    https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Burza-nad-Trojm
    iastem-w-Gdyni-Sopocie-i-Gdansku-15-08-n169813.html
    to samo krócej:
    https://tiny.pl/wx8p7

    Alerty nie przyszły.
    Przyszły natomiast w kolejny dzień, a był tylko deszcz.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2022-08-21 12:35:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.08.2022 o 12:12, Adam pisze:
> [...]
    iastem-w-Gdyni-Sopocie-i-Gdansku-15-08-n169813.html
    > Alerty nie przyszły.
    > Przyszły natomiast w kolejny dzień, a był tylko deszcz.

    Bo tak naprawdę niezbyt dokładnie to wiadomo. Ale jak przyjdzie alert, a
    nie będzie burzy, to pozornie nic się nie dzieje. Jak będzie burza, a
    nie będzie alertu, to jest problem. To wysyłają "na wszelki wypadek".

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2022-08-21 12:40:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo tak naprawdę niezbyt dokładnie to wiadomo. Ale jak przyjdzie alert, a
    > nie będzie burzy, to pozornie nic się nie dzieje.

    Z naciskiem na pozornie.

    > Jak będzie burza, a
    > nie będzie alertu, to jest problem. To wysyłają "na wszelki wypadek".

    Co ciekawe w przypadku odry jakoś nie wysyłali dopóki "pismaki goniące
    za sensacją" nie ogłosiły.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2022-08-21 13:30:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.08.2022 o 12:40, Shrek pisze:

    > Co ciekawe w przypadku odry jakoś nie wysyłali dopóki "pismaki goniące
    > za sensacją" nie ogłosiły.

    Bo ani przed ich ogłoszeniem, ani po nie było podstaw do ogłaszania
    "Śmierci" rzeki. Śnięte ryby lokalnie się zdarzają stosunkowo często. Na
    Odrze to lokalnie, to się kilkadziesiąt ton zrobiło, bo to duża rzeka. W
    potoku nie ma w ogóle tylu ryb.

    Wiadomość o "śmierci" rzeki zabiła lokalną turystykę. A wystarczyło
    kilka alertów o miejscu występowania śniętych ryb. Wystarczało zbadanie
    jakości wody i jak nie znaleziono niczego trującego dla ludzi, to nie
    było powodu wysyłania alertów.

    Dziennikarze kolejny raz - po prostu - nakręcili aferę i tyle. Nie
    mówię, że ryb śniętych nie było. Tylko że rozmiary były mniejsze i tyle.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2022-08-21 13:35:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo ani przed ich ogłoszeniem, ani po nie było podstaw do ogłaszania
    > "Śmierci" rzeki.

    Alert nie jest od ogłaszania śmierci rzeki tylko zagrożenia. Skoro
    zagrożenia nie było, to czemu premier krytycznie odniósł się do
    propozycji ministra? że on się wykąpię? Skoro wszystko było w porze, to
    za co poleciały głowy?

    > Dziennikarze kolejny raz - po prostu - nakręcili aferę i tyle.

    Jak zwykle ci pieprzeni dziennikarze...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2022-08-21 14:18:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.08.2022 o 13:35, Shrek pisze:

> [...]
    > zagrożenia nie było, to czemu premier krytycznie odniósł się do
    > propozycji ministra? że on się wykąpię? Skoro wszystko było w porze, to

    Spróbujmy inaczej przez chwilę. Czy gdyby nie artykuły, to zwolniono by
    kogokolwiek?

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2022-08-21 14:47:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Spróbujmy inaczej przez chwilę. Czy gdyby nie artykuły, to zwolniono by
    > kogokolwiek?

    Oczywiście że nie. I według ciebe o czym to świadczy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!