  • 1. Data: 2020-08-04 07:36:26
    Temat: Handel wtórny bonem turystycznym
    Od: Karol <y...@j...pl>

    Czy bon turystyczny to jest pieniądz ? czy uprawnienie ?
    jesli to drugie, to jaki jest zakaz przekazania odpłatnego owego
    uprawnienia ?
    Media rozpisuja się o handlu bonami.

  • 2. Data: 2020-08-04 10:40:01
    Temat: Re: Handel wtórny bonem turystycznym
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 07:36, Karol pisze:
    > Czy bon turystyczny to jest pieniądz ? czy uprawnienie ? jesli to
    > drugie, to jaki jest zakaz przekazania odpłatnego owego uprawnienia ?
    > Media rozpisuja się o handlu bonami.

    Ależ to było pierwsze, o czym pomyślałem, jak zaczęli to wprowadzać.
    Będzie masa ludzi, którzy ne będą wypoczywali w czymkolwiek zbiorowym
    zdolnym do realizacji bonu i będą kombinowali, jak mimo wszystko z tego
    skorzystać.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2020-08-04 16:22:57
    Od: Karol <y...@j...pl>

> [...]
    > Będzie masa ludzi, którzy ne będą wypoczywali w czymkolwiek zbiorowym
    > zdolnym do realizacji bonu i będą kombinowali, jak mimo wszystko z tego

    Media donosza, że przejdą na taki sam system dystrybucji przy 500plus.
    W bonie turystycznym rejestrują się podmioty turystyczne, a w bonie
    500plus zarejestruje się kto? sklepy z art dziecięcymi ? baseny ?
    korepetytorzy ?

    Niezwykle skomplikowany biurokratycznie sposób dystrybucji pomocy
    socjalnej. jakieś pomysły na mniej zbiurokratyzowany system ?

    chyba najlepszym sposobem by było rozdawać w formie bonów żywieniowych,
    które i tak już funkcjonują, akceptowane w wielu punktach, na gorzałę
    nie da sie wymienić.

    Odbierać w urzędu gminy, a jak ktoś chce to listem listonosz przyniesie

  • 4. Data: 2020-08-04 17:07:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 16:22, Karol pisze:

    > Media donosza, że przejdą na taki sam system dystrybucji przy 500plus.
    > W bonie turystycznym rejestrują się podmioty turystyczne, a w bonie
    > 500plus zarejestruje się kto?

    NIe sądzę, żeby to zrobili, ale kto wie?

    > sklepy z art dziecięcymi ? baseny ?
    > korepetytorzy ?

    Głupie pytanie - instruktorzy narciarstwa, handlarze bronią, handlarze
    oscypkami...

    > Niezwykle skomplikowany biurokratycznie sposób dystrybucji pomocy
    > socjalnej. jakieś pomysły na mniej zbiurokratyzowany system ?

    Tak - ulga podatkowa na dziecko;)

    > chyba najlepszym sposobem by było rozdawać w formie bonów żywieniowych,
    > które i tak już funkcjonują, akceptowane w wielu punktach, na gorzałę
    > nie da sie wymienić.

    Niby czemu? Ja "swoje" 500- odkladam na dedykowanym koncie, jak się
    uzbiera dyszka to pomyślę w co zainwestować. Dzieciak dorośnie to będzie
    miał na poczet kar i mandatów za błędy młodości (chociaż na alimenty to
    nie styknie;) Więc nie wydaję ani na żarło, a ani na pieluchy ani na
    kredki czy żłobek tylko dokładnie na to, na co jest - na dziecko.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-08-04 17:21:06
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2020 o 17:07 Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > uzbiera dyszka to pomyślę w co zainwestować. Dzieciak dorośnie to będzie
    > miał na poczet kar i mandatów za błędy młodości (chociaż na alimenty to

    Dopalacze?

    > Więc nie wydaję ani na żarło, a ani na pieluchy ani na kredki czy żłobek
    > tylko dokładnie na to, na co jest - na dziecko.

    --
    Trefniś

  • 6. Data: 2020-08-04 17:39:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 17:21, Trefniś pisze:

    > Dopalacze?

    po dupa-laczach jego synek ma szanse szybko zejść, dzięki t.zw. golden
    shot:)

  • 7. Data: 2020-08-04 17:47:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dopalacze?

    Ciężko powiedzieć co mu do łba strzeli. Ja bym mu radził year gap po
    studiach, bo to jest to, co bym w swoim życiu sam zmienił. Jak pojedzie
    do azji, to mu na trochę powinno starczyć. Na ale tam narkotyki bardzo
    odradzam;)

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-08-04 18:15:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-04 o 17:39, u2 pisze:

    > po dupa-laczach jego synek ma szanse szybko zejść, dzięki t.zw. golden
    > shot:)

    Poważnie ubeku?
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2020-08-04 18:35:01
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2020 o 17:47 Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > studiach, bo to jest to, co bym w swoim życiu sam zmienił. Jak pojedzie
    > do azji, to mu na trochę powinno starczyć. Na ale tam narkotyki bardzo

    Pomysł oczywiście znacznie lepszy!

    Ja trochę żałuję, że tzw. walka z narkotykami pogorszyła sytuację, do tego
    spowodowała jeszcze zanieczyszczenie/"podrasowanie" miękkich narkotyków.
    Komu przeszkadzała niewinna marihuana...

    --
    Trefniś

  • 10. Data: 2020-08-04 18:49:22
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 18:35, Trefniś pisze:
    > Komu przeszkadzała niewinna marihuana...

    widziałeś zęby Marleya ? i wiesz ile pożył ?