  • 11. Data: 2020-08-04 19:28:26
    Temat: Re: Handel wtórny bonem turystycznym
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2020 o 18:49 u2 <u...@o...pl> pisze:

    > widziałeś zęby Marleya ? i wiesz ile pożył ?

    Nudziarzu...

    Też nie widziałeś jego zębów...
    Poza na stan uzębienia wpływ miała nie tylko Sativa.
    Całe życie miał niezdrowe i nie sprzyjające pełnemu uzębieniu.

    BTW zapewne masz piękny garnitur zębów, ale to o Marleyu pamięta się
    jeszcze prawie 40 lat po śmierci.
    Kto wspomni o nas po takim czasie?

    --
    Trefniś

  • 12. Data: 2020-08-04 20:02:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 18:35, Trefniś pisze:

    > Ja trochę żałuję, że tzw. walka z narkotykami pogorszyła sytuację, do
    > tego spowodowała jeszcze zanieczyszczenie/"podrasowanie" miękkich
    > narkotyków. Komu przeszkadzała niewinna marihuana...

    Z tego co pamiętam to naczelnik się nie zgadza...

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-08-04 20:18:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 19:28, Trefniś pisze:

> [...]
    > Całe życie miał niezdrowe i nie sprzyjające pełnemu uzębieniu.
    >
    > BTW zapewne masz piękny garnitur zębów, ale to o Marleyu pamięta się

    chciałbyś aby twój dzieciak zmarł w wieku 36 lat ? marycha uzależnia
    bardziej niż papierosy, a THC jest groźne dla zdrowia, nawet lekarze nie
    znają jego działania, choć w leczeniu niektórych chorób ma pozytywny
    efekt, ale to robią lekarze, a nie ćpuny

  • 14. Data: 2020-08-04 20:28:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-04 o 20:18, u2 pisze:

> [...]
    > znają jego działania, choć w leczeniu niektórych chorób ma pozytywny
    > efekt, ale to robią lekarze, a nie ćpuny

    Poważnie ubeku?
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2020-08-04 20:32:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 17:21, Trefniś pisze:

    > Dopalacze?

    Z ciekawości pytam - skąd u ciebie taki pomysł? Jakbyś dostal w wieku
    dwudziestu pary lat kilkanaście (dziesiąt) tysi to byś na prochy
    rozpierdolił?

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-08-04 20:57:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Z ciekawości pytam - skąd u ciebie taki pomysł? Jakbyś dostal w wieku
    >dwudziestu pary lat kilkanaście (dziesiąt) tysi to byś na prochy
    >rozpierdolił?

    BMW sobie kupi, albo motocykl.

    Tylko nie wiadomo, co gorsze :-)

    J.

  • 17. Data: 2020-08-04 21:10:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 20:57, J.F. pisze:

    > BMW sobie kupi, albo motocykl.
    >
    > Tylko nie wiadomo, co gorsze  :-)

    Moto to pewnie moje zabierze, a ja sobie kupie większe. Tak normalnie to
    nie wypada zmieniać, bo od żony dostałem:P A na BMW mam nadzieję, że nie
    wpadnie. To już lepiej sifika;)

    --
    Shrek