eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEksperyment myślowy: A jak ABW "poprosi" żeby zablokować domenę Strajku Kobiet w trybie rt.com? :-) [PT-180.1] › Eksperyment myślowy: A jak ABW "poprosi" żeby zablokować domenę Strajku Kobiet w trybie rt.com? :-) [PT-180.1]
  • Data: 2022-05-13 11:18:23
    Temat: Eksperyment myślowy: A jak ABW "poprosi" żeby zablokować domenę Strajku Kobiet w trybie rt.com? :-) [PT-180.1]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak zainteresowani/dotknięci będą dochodzić swych praw i twierdzić że
    ich jako "tych równiejszych" dotyczy zupełnie inny tryb prawny? :-)
    Jak rozumiem w przypadku rt.com podstawą blokady jest "prośba" ABW do
    operatorów telekomunikacyjnych *bez* rozpoczęcia procedury uzyskania jej
    potwierdzenia przez sąd. Jak ktoś mnie poprawi *z podaniem linków* to
    będę wdzięczny za polepszenie mojej opinii o standardach prawnych RP3.

    IMHO taki tryb gołej prośby ABW+ "ujdzie w tłoku" dla _tymczasowej_
    blokady ale ni złamanego wuja nie powinien być podstawą _trwałej_
    blokady w państwie prawa.

    IMHO Strajk Kobiet zagraża porządkowi publicznemu (PiS) państwa na 200% ;-)

    [PT-180] https://lexlege.pl/prawo-telekomunikacyjne/art-180/

    --
    A. Filip