  • 91. Data: 2021-12-09 20:16:34
    Temat: Re: Dokumenty z wskanowanymi podpisami
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-12-2021 o 17:05, Marek pisze:

    > Dlatego jest:
    > § 2. Oświadczenie woli złożone w formie elektronicznej jest
    > równoważne z oświadczeniem woli złożonym w formie pisemnej.
    >
    > Także każda wola wyrażona w sposób elektroniczny jest równoważna.

    To ta interpretacja prawników?

    Bo jak dla mnie ten paragraf odnosi się TYLKO do sytuacji opisanej w
    paragrafie pierwszym.
    W którym jest wyjaśnione, co to jest oświadczenie woli wyrażone w sposób
    elektroniczny.
    Katalog zamknięty.

    I nijak nie informuje że KAŻDE inne elektroniczne oświadczenie woli,
    nawet wyrażone niezgodnie z tym przepisem, rodzi jakiekolwiek skutki
    cywilne (na podstawie tego przepisu).

    Nie można ich osobno rozpatrywać.

  • 92. Data: 2021-12-10 11:26:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Dec 2021 20:16:34 +0100, Cavallino
    <C...@k...pl> wrote:
    > To ta interpretacja prawników?

    Pokazałem im Twoje posty i przyznali Ci rację, kuźwa przez Ciebie
    muszę teraz podpisywać ręcznie :(

    --
    Marek