  • 51. Data: 2020-10-22 16:59:35
    Temat: Re: Czy to jest homofobiczna mowa nienawiści Starego Testamentu?
    Od: Kviat

    W dniu 21.10.2020 o 14:27, J.F. pisze:

    > To teraz przeczytaj niektore swoje wypowiedzi :-)

    Wymień jedną, zacytuj czy coś, bo nie wiem o co ci chodzi.

    > Tego istotnie nie pisales, ale to tylko cytat ze zrodla historycznego,
    > ktorego zreszta KK zakazuje traktowac doslownie.

    Ale ogarnąłeś, że to trochę wyżej, to też cytat, tylko że sparafrazowany?
    Czy to zbyt trudne dla ciebie?

    Ja wiem, że wyznawcy wybierają to, co akurat im pasuje, ale to właśnie
    powoduje, że nie są wiarygodni i ta cała ich argumentacja kupy się nie
    trzyma.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 52. Data: 2020-10-22 17:41:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Szanowny Kwiacie dużo mądrzejszy od Runta

    Wygląda na to że tylko tupiesz nóżkami.

    Merytorycznie jesteś miałki a Twoje metody choć poparte dobrym
    szkoleniem nie robią na nikim wrażenia.

    Nie podoba Ci się wyrok polskiego Sądu.

    Witaj w klubie. Też tak mam.

  • 53. Data: 2020-10-22 17:44:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-22 o 16:18, Kviat pisze:
    > Są przesłanki żeby tak przypuszczać:

    Przecież nawet unijne sądy i trybunały chronią słabszych, uciśnionych
    dyskryminowanych...

    Jak byłeś płodem to myślałeś czy tylko czułeś?

    PS. Podobno już rośliny czują ;-)

  • 54. Data: 2020-10-22 17:47:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-22 o 16:39, Kviat pisze:

    > Ale zarejestrowałeś, że zwolnili go nie za to jak się wcześniej zachowywał?

    A sąd uznał że cytowanie nie może być trakrtowane jako nawoływanie do
    zbrodni czy dyskryminacji.

    Czego jeszcze nie rozumiesz?

  • 55. Data: 2020-10-22 18:27:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Wymień jedną, zacytuj czy coś, bo nie wiem o co ci chodzi.

    Nie pisales czegos o bezmozgach, zaslepionych wiernych itp ?

    "Moje nieustające pytanie: skąd się takie bezmózgi jak ty biorą?
    (pytanie retorycznie, nie odpowiadaj)"

    "Jak duży śmietnik w głowie trzeba mieć, żeby zestawiać te sytuacje ze
    sobą i używać tego jako argumentu w dyskusji o pedofilii w kościele?"

    "Niesamowite jak religie robią ludziom spustoszenie w głowach."

    "Oczywiście, że nie wszyscy chronią, ale jeżeli wiesz, że jesteś
    członkiem organizacji robiącej nagonkę na homoseksualistów, szerzącej
    nienawiść do innych ludzi i chroniącej pedofilów, to tłumaczenie, że
    tylko zamiatałeś podłogi jest zwyczajnie idiotyczne."

    Czy chocby
    "Zaczynając np. od zmuszania dzieci do opowiadania o swoich intymnych
    problemach/doświadczeniach ocbemu facetowi przebierającemu się w
    sukienki i koronki,"

    a gdzie twoja tolerancja dla LGBT :-P

    J.

  • 56. Data: 2020-10-22 18:30:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 22.10.2020 o 16:09, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" napisał w wiadomości grup
    [...]

    >Kompletnie ci odbiło?

    Chodzi o to, ze Ty jakby na serio wziales cytat p. Tomasza, i uwazasz,
    ze on nawoluje do usmiercania, czy cos w tym stylu.

    No dobra, moze przesadzil z tym cytatem, wystarczyloby, zeby napisal,
    ze on jakos nie uwaza, zeby jego obowiazkiem bylo pomaganie
    homoseksualistom itp.

    J.

  • 57. Data: 2020-10-22 18:42:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 22.10.2020 o 11:50, A. Filip pisze:

    >Ja dopuszczam możliwość, że sąd rozstrzygnie niewłaściwie i
    >niezgodnie z prawem (o logice i zdrowym rozsądku nie wspominając),
    >gdy trafi na jakiegoś religianckiego sędziego, który będzie miał w
    >dupie prawo i logikę, bo wiara będzie ważniejsza.

    >Są przesłanki żeby tak przypuszczać:
    >https://oko.press/polska-pieklem-kobiet-pis-i-trybu
    nal-julii-przylebskiej-wprowadzili-zakaz-aborcji/

    No coz - cala ta aborcyjna dyskusja liczy sobie w Polsce juz 30 lat,
    jesli nie wiecej, i jak widac - demokracja wypracowala pewien
    nietrwaly kompromis.
    Musisz jeszcze poczekac z 10 lat, to moze sie okaze ze mlodsze
    pokolenie juz tak nie popiera stanowiska KK i "obroncy wartosci" sa
    wyborczej mniejszosci.

    A tak prawde mowiac "aborcja ze względu na ,,duże prawdopodobieństwo
    ciężkiego i nieodwracalnego upośledzenia płodu albo nieuleczalnej
    choroby zagrażającej jego życiu""

    Ta nieuleczalna choroba zagrazajaca zyciu ... to co - lepiej usmiercic
    od razu niz poczekac czy nie przezyje ?
    Wiec przynajmniej w tej czesci moze nie taki glupi ten TK.

    Pozostaje kwestia uposledzenia ... bo kto bedzie placil - PiS nie
    chce, KK nie chce ... a do gazety ich, jak nie chca dobrowolnego datku
    zlozyc :-P

    J.

  • 58. Data: 2020-10-22 19:14:43
    Od: Kviat

    W dniu 22.10.2020 o 17:41, _Master_ pisze:

    > metody choć poparte dobrym szkoleniem

    Aluminiowa czapeczka za mocno uciska?

    > nie robią na nikim wrażenia.

    Na tobie zrobiły :)
    Do tego stopnia, że aż uroiłeś sobie, że to wynik jakiegoś szkolenia.
    Bo to przecież nie jest możliwe, żeby ktoś był normalny bez
    specjalistycznego przeszkolenia, nie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 59. Data: 2020-10-22 19:20:55
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 22 Oct 2020 18:30:41 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5f91b3b2$0$11924$65785112@news.neostrada.pl>
    od "J.F." <j...@p...onet.pl> :
> [...]
    >
    >No dobra, moze przesadzil z tym cytatem, wystarczyloby, zeby napisal,
    >ze on jakos nie uwaza, zeby jego obowiazkiem bylo pomaganie

    Może zrobić jedno, nie przeszkadzać, jednak wtedy nie będzie zadowolony.

  • 60. Data: 2020-10-22 19:24:07
    Od: Kviat

    W dniu 22.10.2020 o 18:30, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi o to, ze Ty jakby na serio wziales cytat p. Tomasza, i uwazasz,
    > ze on nawoluje do usmiercania, czy cos w tym stylu.

    Bo widzisz, normalni ludzie biorą na serio to, że on tak uważa na serio.
    Po chuj wstawił ten cytat, skoro nie traktuje tego poważnie? To taki
    żarcik był?

    Normalni ludzie wiedzą do czego zdolni są fanatycy religijni i z tym nie
    ma żartów. Gdybyś nie spał na lekcjach historii, albo przynajmniej od
    czasu do czasu obejrzał wiadomości w TV, to też byś wiedział i nie
    pisałbyś głupot.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr