  • 41. Data: 2020-10-22 13:13:09
    Temat: Re: Czy to jest homofobiczna mowa nienawiści Starego Testamentu?
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 21 Oct 2020 14:11:41 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5f9154d2$1$559$65785112@news.neostrada.pl>
    od "J.F." <j...@p...onet.pl> :
    >Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Ale przeciez traktowal. Pracowal tam iles lat i skarg na niego nie
    >bylo.
    >
    >Tylko mu sie ten Miesiac Dumy czy Dzien nie spodobal.
    >
    >Poza tym nadal traktowal jak ludzi, tylko osmielil sie niepoprawny
    >kawalek zacytowac.

    Ty tak na serio?

  • 42. Data: 2020-10-22 14:16:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wejdź i nam opowiedz co było dalej ;-)

    -----

  • 43. Data: 2020-10-22 16:05:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Uwaga trudne pytanie:

    Gdyby "zwolniony" wyraził zdanie że nie będzie brał udziału, że mu się
    nie podoba, że łamią jego wolności obywatelskie i pracownicze, że bierze
    urlop... bez cytowania Biblii...

    To zwolnili by go czy nie?

  • 44. Data: 2020-10-22 16:06:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Wejdź i nam opowiedz co było dalej ;-)

    To juz bylo, pan profesor zabral sie do wyrzucania siła, czy nawet
    bicia.
    Tylko nazwisko mi umknelo, wiec nie odszukam ...

    J.

    -----

  • 45. Data: 2020-10-22 16:08:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-22 o 11:16, Kviat pisze:

    > Zapoznałeś się z cytatem, który zamieścił ten zwolniony?
    > To jakie masz jeszcze wątpliwości?

    Cytat jest cytatem a dosłownego traktowania tego zapisu normalny myślący
    człowiek (I Sąd) uznał za ekstremizm tylko dla robienia zadymy

  • 46. Data: 2020-10-22 16:09:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" napisał w wiadomości grup
    com...
    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 21 Oct 2020 14:11:41 +0200
    >od "J.F." <j...@p...onet.pl> :

    >Ty tak na serio?

    Spytaj raczej Kwiatka czy on na serio z tym nawolywaniem do
    usmiercenia.

    J.

  • 47. Data: 2020-10-22 16:18:56
    Od: Kviat

    W dniu 22.10.2020 o 11:50, A. Filip pisze:

    > Normalne prawnicze?
    >
    > "Zaklinasz" rezultat prawnego postępowania zamiast poczekać na
    > (prawomocny) wyrok sądu. Ja dopuszczam możliwość że sąd rozstrzygnie
    > inaczej niż ja uważam za właściwe

    Ja dopuszczam możliwość, że sąd rozstrzygnie niewłaściwie i niezgodnie z
    prawem (o logice i zdrowym rozsądku nie wspominając), gdy trafi na
    jakiegoś religianckiego sędziego, który będzie miał w dupie prawo i
    logikę, bo wiara będzie ważniejsza.

    Są przesłanki żeby tak przypuszczać:
    https://oko.press/polska-pieklem-kobiet-pis-i-trybun
    al-julii-przylebskiej-wprowadzili-zakaz-aborcji/

    Po jakiemu to jest?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 48. Data: 2020-10-22 16:39:03
    Od: Kviat

    W dniu 22.10.2020 o 12:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Wk* go, to zacytowal. Nic nie wiemy, jak sie wczesniej zachowywal.

    Ale zarejestrowałeś, że zwolnili go nie za to jak się wcześniej zachowywał?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 49. Data: 2020-10-22 16:52:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:
    a.pl...

    > Ale zarejestrowałeś, że zwolnili go nie za to jak się wcześniej zachowywał?

    Zacytujesz tekst uzasadnienia zwolnienia czy mamy dołączyć do twojej
    głębokiej wiary?

    --
    A. Filip

  • 50. Data: 2020-10-22 16:52:58
    Od: Kviat

    W dniu 22.10.2020 o 16:09, J.F. pisze:
> [...]
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 21 Oct 2020 14:11:41 +0200

    > Spytaj raczej Kwiatka czy on na serio z tym nawolywaniem do usmiercenia.

    Kompletnie ci odbiło?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr