  • 61. Data: 2020-10-22 19:26:59
    Temat: Re: Czy to jest homofobiczna mowa nienawiści Starego Testamentu?
    Od: Kviat

    W dniu 22.10.2020 o 17:47, _Master_ pisze:

    > A sąd uznał że cytowanie nie może być trakrtowane jako nawoływanie do
    > zbrodni czy dyskryminacji.
    >
    > Czego jeszcze nie rozumiesz?

    Nie rozumiem dlaczego nie podajesz linka do wyroku, skoro już jakiś sąd
    tak uznał. Wstydzisz się?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 62. Data: 2020-10-22 19:37:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Domagasz się przywilejów małżeńskich dla homoseksualistów.

    Ty jesteś nienormalny a homosie żyją normalnie wśród nas.

  • 63. Data: 2020-10-22 19:38:40
    Od: Kviat

    W dniu 22.10.2020 o 18:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Nie pisales czegos o bezmozgach, zaslepionych wiernych itp ?

    Oczywiście, że pisałem. No i?

    > "Moje nieustające pytanie: skąd się takie bezmózgi jak ty biorą?
    > (pytanie retorycznie, nie odpowiadaj)"

    No i?

    > "Jak duży śmietnik w głowie trzeba mieć, żeby zestawiać te sytuacje ze
    > sobą i używać tego jako argumentu w dyskusji o pedofilii w kościele?"

    No i?

    > "Niesamowite jak religie robią ludziom spustoszenie w głowach."

    No i?

    > "Oczywiście, że nie wszyscy chronią, ale jeżeli wiesz, że jesteś
    > członkiem organizacji robiącej nagonkę na homoseksualistów, szerzącej
    > nienawiść do innych ludzi i chroniącej pedofilów, to tłumaczenie, że
    > tylko zamiatałeś podłogi jest zwyczajnie idiotyczne."

    No i?

    > Czy chocby
    > "Zaczynając np. od zmuszania dzieci do opowiadania o swoich intymnych
    > problemach/doświadczeniach ocbemu facetowi przebierającemu się w
    > sukienki i koronki,"

    No i? Przecież zmuszają...

    Wygląda na to, że znowu ci się coś pomyliło.
    Czy ja kiedykolwiek napisałem, że takim ludziom trzeba "uwiązać kamień
    młyński u szyi i wrzucić do wody" albo chociaż cokolwiek zbliżonego do
    tego? Co ma wspólnego moja prawidłowa, zgodna z faktami ocena takich
    ludzi z grożeniem komuś śmiercią?
    Musisz mieć niezły śmietnik w głowie, że ci się to tak skojarzyło.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 64. Data: 2020-10-22 19:41:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jeśli moja szefowa urządzi w firmie dzień platformy obywatelskiej lub
    pis i będzie domagała się popierania tego dnia i tej partii to
    następnego dnia ludzie do roboty nie przyjdą.
    A jak ich zwolni to Sąd pracy ją ukarze i przywróci stanowiska.

    Takie prawo. Uświadom to sobie.

  • 65. Data: 2020-10-22 19:42:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-22 o 19:24, Kviat pisze:
    > Po chuj wstawił ten cytat, skoro nie traktuje tego poważnie? To taki
    > żarcik był?

    Odpowiedz na pytanie:

    Czy ten cytat był ważny w zwolnieniu czy nie?

    Czy ważne są poglądy pracownika?

  • 66. Data: 2020-10-22 20:13:09
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 20 Oct 2020 18:19:50 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5f8f0e28$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    od "J.F." <j...@p...onet.pl> :

    >https://www.money.pl/gospodarka/mezczyzna-zwolniony
    -z-ikea-zabral-glos-szanuje-kazdego-czlowieka-639828
    6163822721a.html
    >"Mój wpis był reakcją na indoktrynację, której jako pracownik byłem od
    >lat poddawany w miejscu pracy. "

    Bzdura, on się posłużył autorytetem Boga, aby przedstawić jednoznacznie swoje
    stanowisko,
    to dla mnie oczywiste, sądzisz, że jest inaczej?
    A może to tylko taki dowcip, a po fakcie wszyscy roześmiali się serdecznie i poszli
    na
    piwo z uśmiechem na ustach?
    Jakaż to indoktrynacja jest w uświadamianiu ludziom, że prawa człowieka dotyczą
    wszystkich, a nie tylko wybranych przez Boga(czyli przez kapłanów i ich boskie
    oszustwo)?

  • 67. Data: 2020-10-22 20:14:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Cwana bestia ;-)

    "Zaznaczył, że z materiałów śledztwa wynika, że decyzja o zwolnieniu
    pokrzywdzonego była wynikiem "arbitralnych ocen" i "uprzedzeń"
    przedstawicielki pracodawcy względem pracownika. "Analiza intranetowych
    wpisów pokrzywdzonego, oparta na ekspertyzie biegłego, nie potwierdziła
    stawianych przez pracodawcę tez, jakoby cytaty z Biblii miały naruszać
    zasady współżycia społecznego lub +wykluczały inne osoby+ zatrudnione w
    IKEA" - wyjawił prokurator.

    "Wpis pracownika z podaniem cytatów nie był atakiem na określoną osobę
    spośród współpracowników, a odpowiedzią na wcześniejsze działanie
    pracodawcy" - dodał.
    "

    Myślisz że Sąd w dobie ochrony praw pracowniczych podniesie rękę na
    niezbywane prawa człowieka do wolności wyznania, wypowiedzi, poglądów i
    ulegnie naciskom wojującej garstki odszczepieńców.

    UWAGA. Tymi odszczepieńcami są aktywiści LPGTQ+ którzy uważają że im się
    NALEŻY anie normalni homosie żyjący normalnie pośród nas.
    Czasem nawet grzesznicy ;-)

  • 68. Data: 2020-10-22 20:23:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-22 o 11:08, Kviat pisze:
    > Rzeczywistość pokazuje, że potrzebna.
    > W zakładach pracy zdarzają się homofoby, którzy mają w dupie przepisy.

    Zdarzają się też debile, pedały, onaniści, zoofile...

    To jeszcze nie powód żeby ich z pracy zwalniać jak wykonują swoje
    obowiązki i nikomu krzywdy nie robią ;-)

  • 69. Data: 2020-10-22 20:53:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Oczywiście, że pisałem. No i?

    No i nieladnie.

    >No i?

    No i nie wypada innych od bezmozgow wymyslac, a nawet nie wolno.

    >No i?

    No i "smietnik w glowie" tez obraza.

    >No i?

    A to dodatkowo zakrawa na obraze uczuc religijnych :-P

    >No i?

    A to obraza ulubiona organizacje i to tylko na podstawie nielicznych
    przykladow.

    >No i? Przecież zmuszają...

    Ale sukienki i koronki - przeciez nie wolno obrazac LGB i T :-)

    >Czy ja kiedykolwiek napisałem, że takim ludziom trzeba "uwiązać
    >kamień młyński u szyi i wrzucić do wody" albo chociaż cokolwiek
    >zbliżonego do tego?

    Musialbym szczegolowo przeszukac ... nie pisales czegos o zaslepionych
    katolach, i co z nimi zrobic ? :-P

    J.

  • 70. Data: 2020-10-22 21:02:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 22.10.2020 o 18:30, J.F. pisze:
    > [...]

    >Ty tak na serio?
    >Bo widzisz, normalni ludzie biorą na serio to, że on tak uważa na
    >serio.

    Chyba wsrod Arabow ..

    >Po chuj wstawił ten cytat, skoro nie traktuje tego poważnie? To taki
    >żarcik był?

    A moze leciutki zarcik ... bo rzeczywiscie ich nie lubi, cytat znalal
    na uzasadnienie pogladow, ale "nie lubi" to jeszcze nie "zabijmy ich"

    >Normalni ludzie wiedzą do czego zdolni są fanatycy religijni i z tym
    >nie ma żartów.

    Ale nic nie wiesz aby to byl jakis fanatyk religijny.
    Ot, przecietny pracownik IKEI, ktoremu nie przeszkadzalo, ze musi
    pracowac w niedziele, a przynajmniej nie na tyle, aby sie zwolnic.

    Biorac pod uwage przecietny polski poziom fanatyzmu religijnego ...
    masz cos z glowa, taka jest moja diagnoza :-P

    J.