  • 11. Data: 2021-09-10 16:04:21
    Temat: Re: Czy poseł PO w opozycji ma prawo do takiej wolności słowa jak poseł Lepper (SO)?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Sep 2021 15:46:47 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

    > *Poseł* Lepper pomawiał czy się pytał/"pytał" w ramach obowiązków
    > poselskich i w trakcie posiedzenia Sejmu?

    Pomowienie moze miec forme pytania, np "czy to prawda, ze wzial pan
    lapowke od firmy XX", lub klasyczne "czy pan juz przestal bic zone".

    W pierwszym niby nic sie nie twierdzi, tylko pyta, a jednak sugestia
    pozostaje. Na ile to dopuszczalne - sad uznal, ze w tym przypadku
    znieslawia.

    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/l
    epper;skazany;za;pomowienie;politykow,45,0,70957.htm

    "Zadawał on wówczas pytania, czy prawdą jest, że liderzy PO Donald
    Tusk, Paweł Piskorski i Andrzej Olechowski, a także politycy SLD Jerzy
    Szmajdziński i Włodzimierz Cimoszewicz spotykali się z gangsterami i
    brali od nich łapówki."

    Czy sad powinien tak uznac ... a to inne pytanie

    J.

  • 12. Data: 2021-09-10 17:31:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Starzy dobrzy sędziowie z naboru PZPR i PO ;-)))
    Nazwiska sędziów?

    -----

  • 13. Data: 2021-09-10 17:34:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No i sam widzisz, że PiS ma rację z sądownictwem.

    -----

  • 14. Data: 2021-09-10 17:51:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Sep 2021 17:34:36 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > No i sam widzisz, że PiS ma rację z sądownictwem.
    >

    > -----

    A nie wiem czy ma - nie widzielem tej wypowiedzi Leppera.
    Pytanie, czy znieslawienie ... oto jest pytanie :-)

    A sam PiS ...

    https://konkret24.tvn24.pl/polska,108/ziobro-mowil-o
    -mozliwosci-likwidacji-artykulu-212-wlasnie-go-zaost
    rzono,936422.html
    https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Polityka/Rzad-
    cofa-zmiany-w-art.-212-Kodeksu-karnego.-Zbigniew-Zio
    bro-Wrocimy-do-sprawy-wspolnie-po-wyborach

    ... sam nie wie, czego chce?

    A moze wie - niech Obajtek kupi TVN :-)

    J.

    P.S. a tu jeszcze takie cos

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-08-17/zbign
    iew-ziobro-o-wyroku-warszawskiego-sadu-apelacyjnego-
    to-sadowy-zamach-na-sprawiedliwosc/

    Zly sad, czy dobry sad?

  • 15. Data: 2021-09-10 18:00:10
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.09.2021 o 17:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Starzy dobrzy sędziowie z naboru PZPR i PO ;-)))
    > Nazwiska sędziów?

    Warto przy okazji przypomnieć:
    https://thefad.pl/aktualnosci/pisarka-maria-nurowska
    -opublikowala-liste-czlonkow-pis-ktorzy-nalezeli-do-
    pzpr/

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 16. Data: 2021-09-10 19:41:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Sep 2021 18:00:10 +0200, Kviat wrote:

    > Warto przy okazji przypomnieć:
    > https://thefad.pl/aktualnosci/pisarka-maria-nurowska
    -opublikowala-liste-czlonkow-pis-ktorzy-nalezeli-do-
    pzpr/

    przy czym mozna przypomniec, ze do PZPR nalezo wielu pozniejszych
    opozycjonistow, np Kuroń, Andrzejewski, Barańczak, Lipinski,
    Steinbergowa - ze wymienie tylko tych z KOR

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Komitet_Obrony_Robotni
    k%C3%B3w

    A ci, co rzucili legitymacja w 1981 ... tez trzeba bylo troche odwagi.

    Albo np od "rewolucjonisty" do prawicowca:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_Romaszewski

    J.

  • 17. Data: 2021-09-19 20:07:45
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Astralny Rębajło napisał(a):

    > Tutejsze prokuratory mianowane przez swoich nic nie wyjaśnią.
    > Oni są od obrony swojaków, a nie od ich skazywania.
    > https://youtu.be/T-1wbDtrDEk

    Maria Wiernikowska Zwariowałam
    https://youtu.be/cm_-tTteRys