  • 1. Data: 2021-09-05 13:08:21
    Temat: Poczta Polska
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Czy jak się odbiera pieniądze na poczcie-przekaz pocztowy to czy ta
    pocztmenka zza okienka ma prawo, tzn musi brać do ręki dowód osobisty i
    spisywać numer dowodu? Nie wystarczy okazać dowód?

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-09-08 07:41:59
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2021.09.05 o 13:08, Animka pisze:
    > Czy jak się odbiera pieniądze na poczcie-przekaz pocztowy to czy ta
    > pocztmenka zza okienka ma prawo, tzn musi brać do ręki dowód osobisty i
    > spisywać numer dowodu? Nie wystarczy okazać dowód?

    Zależy jaką ma wadę wzroku oraz czy dobrze dobrane okulary.
    Pocztmenka zza okienka ma obowiązek zidentyfikować adresata.

    Zawsze można ściągnąc na smartfon mObywatel, ciągle wnuczka mi to
    powtarza, mówi mi, ze komputer obsługuję to smartfon też obsłużę.

  • 3. Data: 2021-09-08 16:53:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-09-08 o 07:41, Henryk Hajdan pisze:

    > Zależy jaką ma wadę wzroku oraz czy dobrze dobrane okulary.
    > Pocztmenka zza okienka ma obowiązek zidentyfikować adresata.

    Zidentyfikować owszem, ale chodzi o to czy ma taki obowiązek zapisywać
    na dokumencie-przekazie pocztowym numer i serię D.O. przy wydawaniu
    pieniędzy.

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-09-10 12:49:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przy przekazach to ponoć "muszą" wpisać numer dokumentu tożsamości.
    Przy czym "muszą" na poczcie oznacza, że każdy klient musi być na tyle upierdliwie
    procedowany żeby przed kwadransem nie odszedł z
    okienka.

    -----

  • 5. Data: 2021-09-14 19:56:31
    Od: Henryk Hajdan <g...@r...com>

    W dniu 2021.09.10 o 12:49, ąćęłńóśźż pisze:

> [...]
    > Przy czym "muszą" na poczcie oznacza, że każdy klient musi być na tyle
    > upierdliwie procedowany żeby przed kwadransem nie odszedł z okienka.

    Przy okazji musi mu zaproponować ubezpieczenie, książkę Dieta zakonnicy,
    RedBul i długopis

  • 6. Data: 2021-09-14 20:18:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.09.2021 o 19:56, Henryk Hajdan pisze:

    > Przy okazji musi mu zaproponować ubezpieczenie, książkę Dieta zakonnicy,
    > RedBul i długopis

    Bardziej chodzi o przyjrzenie się, czy nie jest to dowód kolekcjonerski.

    --
    Robert Tomasik