    Date: Mon, 27 Jun 2022 21:16:34 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62b859d8$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <BN6uK.43944$70_9.41004@fx10.ams1>
    <62b9a329$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b9c9a2$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b9ccaa$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b9cde8$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b9d07c$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b9d54d$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?

    W dniu 27.06.2022 o 18:05, Shrek pisze:
    > Jak nie, jak tak - kolo już wniosek do sądu o ukaranie miał wypisać.
    > Tylko nie wiedział biedaczysko że trzeba paragraf wpisać i tu wkraczasz
    > ty  próbując na siłę przypisać mu paragaf o którym sam napisałeś, że to
    > bez sensu.

    Filmu nie mam zamiaru komentować.

    > No opisałeś - żeby zrobić pod górkę oszołomowi pod fałszywym pretekstem.

    Ten pretekst nie jest wcale fałszywy. To jest właściwa kwalifikacja
    prawna dla zachowania fotografa. Oczywiście przy założeniu, że ochrona
    złoży zawiadomienie

    Oczywiście sporo racji w tym, że nie ma zakazu masz, ale przyznasz, ze w
    drugą stronę fotografowanie, czy filmowanie płotu nie jest racjonalnym
    zachowaniem i może wzbudzać podejrzenie.

    --
    Robert Tomasik