  • 21. Data: 2023-02-20 06:53:16
    Temat: Re: Czy Aby Ghraib było zbrodnią USA przeciw ludzkości? [Standardy na Rosję "zwrotnie"]
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 20.02.2023 o 02:08, J.F pisze:

> [...]
    > Na razie znoszą alfabet cyrylicy.
    > I nie wywalaja Rosjan w łapy mobilizacji.
    >
    > I maja jakies tam zasoby gazu, ktore chetnie sprzedadzą ....
    > Chinczykom.

    > Bo flory odpowiedniej nie mieli :-P
    >
    > Moze i nie w celach rabunkowych, ale akurat Donbas w kopaliny bogaty.
    > A jesli nie w celach rabunkowych, to po co?

    > No to nie wiem czy tak osłabią.

    > W tym przypadku tak :-)

    > Ukraina ma korzysc, Norwegia ma, my mamy, Pribałtika ma.

    > Rosjanie mieli niski poziom zycia, a Rosja miala spore rezerwy.
    >
    > Ale rezerwy sie kiedys skoncza, i problem sie zacznie.

    Jak widzę, masz dużo entuzjazmu, w sumie to dobrze pod warunkiem, żeby
    on nie przesłaniał rzeczywistości.
    Nie będę się odnosił do Twoich argumentów, bo mnie nie przekonują,
    pozostanę przy tym, co napisałem wcześniej.
    Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś w dwóch postach i oceń, ile w tym
    jest chciejstwa a ile faktów.

    Przykładem może być pytanie, kto rozpoczął wojnę?
    Dla ułatwienia: ta wojna nie zaczęła się w 2022 roku.
    Chcesz to omówić?

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 22. Data: 2023-02-20 14:39:29
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 22:00, Wiesiaczek pisze:

    > Kto zaczął?
    > Putin chciał zmusić Ukrów do rozmów, i trzeba było je podjąć.

    W 1939 roku, niejaki Adolf H. też chciał rozmów z Polską.
    Też chciał tylko trochę naszego kraju.

    > Putin wielokrotnie wyciągał rękę do Zelenskiego ale ten ją odrzucał.

    Polska podobnie odrzuciła tę wyciagniętą rękę Adolfa H...

    --
    -
    Akarm

  • 23. Data: 2023-02-20 15:45:55
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > Rosjanie mieli niski poziom zycia, a Rosja miala spore rezerwy.
    >
    > Ale rezerwy sie kiedys skoncza, i problem sie zacznie.
    >
    > J.

    Zachód zasysa ruski gaz przez rurociąg biegnący przez UA.
    Zasysa też ruski gaz przez chny. Ropę zasysają przez indie.
    USAńskie big firmy dalej siędzą w rosji.
    Transport Chiny-UE dalej leci przez UA, tymi samym torami
    USA i UE dostarczają zaopatrzenie UA.

    Ruscy mają jeszcze jedną kartę, połączenie rzeszów-lwów.
    Jak zachód dostarczy UA więcej zaopatrzenia, wtedy polecą
    tory i zaopatrzenie z zachodu zakończy się.

    USAńskie Blinkeny oficjalnie gadają, odbicie krymów i donbasów
    nierealne. Na dziś dzień strona UA może sobie wynegocjować
    zaklepane tego co już straciła lub:
    a. stracić jeszcze więcej
    b. próbwać nieco odbić z korytarza Dniepr-Donbas.

  • 24. Data: 2023-02-20 15:56:17
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    alojzy nieborak napisał(a):

> [...]
    > zaklepane tego co już straciła lub:
    > a. stracić jeszcze więcej
    > b. próbwać nieco odbić z korytarza Dniepr-Donbas.

    I ostatnie niuchanie.

    cytl+v
    W 2016 r. pisy takie coś stworzyły:

    cyt.
    UMOWA między RP a ... Ukrainy w sprawie wzajemnej współpracy w dziedzinie obronności,

    1) nieodpłatne przekazania uzbrojenia, produktów podwójnego
    zastosowania i mienia niebojowego pochodzącego z zasobów sil zbrojnych jednej ze
    Stron;

    https://www.infor.pl/akt-prawny/MPO.2019.012.0000050
    ,umowa-ogolna-miedzy-rzadem-rzeczypospolitej-polskie
    j-a-gabinetem-ministrow-ukrainy-w-sprawie-wzajemnej-
    wspolpracy-w-dziedzinie-obronnosci-sporzadzona-w-war
    szawie-dnia-2-grudnia-2016-r.html

    USAńce liczą sobie za wszelkie przekazane sprzęta, PL a waściwie
    PIS jako usański podnóżek daje darmo.

  • 25. Data: 2023-02-20 15:57:17
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 20.02.2023 o 14:39, Akarm pisze:

    > W 1939 roku, niejaki Adolf H. też chciał rozmów z Polską.
    > Też chciał tylko trochę naszego kraju.

    Dodam jeszcze, że chciał tylko (jak fiutin) połączyć dwa kawałki swojego
    kraju. Gdańsk? Przez dłuższy czas był "niemicki" niż "polski". No jak
    nic, wg wiesiaczka, II WŚ sprowokowała Polska :(

    > Polska podobnie odrzuciła tę wyciagniętą rękę Adolfa H...

    Kamil

  • 26. Data: 2023-02-20 16:05:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Akarm <a...@w...pl> pisze:

    > W 1939 roku, niejaki Adolf H. też chciał rozmów z Polską.
    > Też chciał tylko trochę naszego kraju.

    > Polska podobnie odrzuciła tę wyciagniętą rękę Adolfa H...

    "Postulaty" adolfa h. z 1939 wobec RP2 _same w sobie_ były od biedy do
    przyjęcia. Tyle że w 1938 Czechosłowacja zaczęła od utraty Sudetów a
    skończyła jako Protektorat Czech i Moraw plus Słowacja. Czyli tylko
    idiota/optymista by nie zakładał że po przyjęciu tych "pozycji otarcia
    negocjacji" nie będzie tylko prostej eskalacji kolejnych "postulatów".

    Jak się chce opierdalać Zelenskiego to można po linii jak to opierdalał
    "alarmistów z USA" za mówienie że ruska inwazja będzie tuż przed inwazją
    (bo dusiło perspektywy gospodarcze?). Putin _może_ chciał tylko pokazem
    siły wymusić rozmowy ale jak sprawdzili to zdecydował pod przyszłe blefy
    żeby pokazać że to nie był blef. Jako "usprawiedliwienie" Putina jest
    to żenująco marne, jako oskarżenie Zelenskiego o "niedostatki
    politycznej kompetencji" całkiem silne IMHO.
    Polityka to nie matematyka, rozumieć nie musi znaczyć zgadzać się.

    Tyle że może *wróćmy do kwestii prawych* w tej grupie.

    --
    A. Filip

  • 27. Data: 2023-02-20 16:21:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Feb 2023 14:39:29 +0100, Akarm wrote:

    > W 1939 roku, niejaki Adolf H. też chciał rozmów z Polską.
    > Też chciał tylko trochę naszego kraju.

    Wczesniej chcial kawałek Czechosłowacji i dostał.

    > Polska podobnie odrzuciła tę wyciagniętą rękę Adolfa H...

    Tak jest ... a potem Francuzi musieli umierać za Gdansk.

    No coż - nie robiliby dziwnego Wolnego miasta, to by nie musieli
    umierać :-)

    J.

  • 28. Data: 2023-02-20 16:36:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Polska podobnie odrzuciła tę wyciagniętą rękę Adolfa H...

    No właśnie - nie dość że rozpoczęła II wojnę, to jeszcze potem holokaust
    uprawiali...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!