eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Aby Ghraib było zbrodnią USA przeciw ludzkości? [Standardy na Rosję "zwrotnie"] › Czy Aby Ghraib było zbrodnią USA przeciw ludzkości? [Standardy na Rosję "zwrotnie"]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy Aby Ghraib było zbrodnią USA przeciw ludzkości? [Standardy na Rosję
    "zwrotnie"]
    Date: Sun, 19 Feb 2023 10:00:49 +0100

    https://tvn24.pl/swiat/monachium-konferencja-bezpiec
    zenstwa-antony-blinken-usa-formalnie-ustalily-ze-ros
    ja-na-ukrainie-dopuscila-sie-zbrodni-przeciwko-ludzk
    osci-kamala-harris-komentuje-6766011
    > "Opierając się na uważnej analizie prawa i dostępnych faktów,
    > ustaliłem, że członkowie sił Rosji i inni rosyjscy przedstawiciele
    > dokonali zbrodni przeciwko ludzkości na Ukrainie" - oznajmił Blinken w
    > oświadczeniu wydanym podczas Monachijskiej Konferencji Bezpieczeństwa.
    > Jak dodał szef dyplomacji USA, świadczą o tym egzekucje ukraińskich
    > mężczyzn, kobiet i dzieci, *tortury cywilów poprzez bicie*,
    > *rażenie prądem i symulowane egzekucje*, gwałty oraz deportacje setek
    > tysięcy Ukraińców w głąb Rosji, w tym dzieci.

    Dlaczego Ruscy to frajerzy? Bo nie podążyli śladem USA w Iraku i
    Afganistanie, nie zainstalowali swojego rządu który by wyłączył
    działania ich wojsk spod jurysdykcji międzynarodowej.

    --
    A. Filip