  • 11. Data: 2022-07-02 00:39:23
    Temat: Re: Cena na etykiecie a data wpisana małą czcionką
    Od: Kris <k...@g...com>

    > A cwaniaczą, że tylko w punkcie obsługi się to załatwia - a tam kolejka, niezły
    plan mają łobuzy.
    A po kiego tracić czas na " punkty obsługi"?
    Cena mi pasuje to kupuje,
    nie pasuje szukam dalej.

  • 12. Data: 2022-07-02 10:43:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 2 lipca 2022 o 00:39:24 UTC+2 Kris napisał(a):
    > A po kiego tracić czas na " punkty obsługi"?
    > Cena mi pasuje to kupuje,
    > nie pasuje szukam dalej.

    Akurat tego typu argumentację obalił już dawno temu Steinbeck
    w "Gronach gniewu" ;P
    Co prawda w moim przypadku odpada koszt benzyny,
    ale co do czasu to jednak szybciej będzie postać do punktu
    obsługi niż iść/zbiorkomować do innego sklepu.
    Tym bardziej, że to "to ja, leclerc!", w biedronku nie ma, więc ew. konkurencją jest
    dopiero oszołom jakieś 3km dalej (metroosiągalne tesco na Kabatach obecnie w
    gruzach).

  • 13. Data: 2022-07-02 10:44:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 2 lipca 2022 o 00:36:44 UTC+2 Kris napisał(a):
    > A ma metce info że cena w " w dniach..'
    > I co teraz?

    A była na innej metce "cena w dniu D"?
    Z opisu wynika, że raczej pozmieniała wszystko.
    Choć może być i sytuacja jak z "moimi" krówkami.

  • 14. Data: 2022-07-02 11:14:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A była na innej metce "cena w dniu D"?
    > Z opisu wynika, że raczej pozmieniała wszystko.
    > Choć może być i sytuacja jak z "moimi" krówkami.

    Ale to powoli robi się, jak z płatnymi parkingami. Z zasady jeśli nie
    muszę, to na nie nie wjeżdżam. Bo oczywiście większość ma jakieś
    regulaminy, ale dłużej mi schodzi z ich przeczytaniem i
    przeanalizowaniem, niż znalezieniem obok darmowego i przespacerowaniem
    się ten kawałek do celu.

    Problem w tym, że jaką mam pewność, że regulamin z którym zapoznałem się
    w zeszłym tygodniu w tym nie zmienił się o jeden - krytyczny -
    przecinek. Jak to regulamin strefy miejskiej, to są to rzeczy z grubsza
    przewidywalne i ogłaszane w prasie są zmiany. Ale w centrach handlowych,
    to już wielka niewiadoma.

    --
    Robert Tomasik