  • 71. Data: 2022-06-15 12:18:17
    Temat: Re: Były policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 11:26, J.F pisze:
    > No ale co spoleczenstwu przeszkadza, ze ktos sobie pojedzie walczyc
    > do Ukrainy czy do Rosji?0

    Usunąć ten artykuł z kodeksu, albo go przestrzegać.

    > Ale ... a co spoleczenstwu przeszkadza, ze ktos sobie troche trawki
    > zapali:-)0

    To nawet nie jest karalne. Karalne jest posiadanie albo sprzedaż. Kiedyś
    posiadanie niewielkich ilości nie było karalne, ale handlarze udawali,
    że mają niewiele i usunięto ten fragment. W sumie można by wrócić z
    zastrzeżeniem, że skoro "na własny użytek", to posiadacz mam być pod
    wpływem :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 72. Data: 2022-06-15 12:28:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 15 Jun 2022 12:18:17 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > To nawet nie jest karalne. Karalne jest posiadanie albo sprzedaż.

    Od czasów szkolnych wiadomo, że najlepiej iść na sępa i palić cudze; jak
    nie papierosy, to chociaż trawkę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 73. Data: 2022-06-15 13:42:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 15.06.2022 o 11:23, J.F pisze:

    > No ale co bedzie, jak pomysli, ze zostala mu tylko bron atomowa?

    To trzeba będzie liczyć na to, że ludzie naciskający guziki po tamtej
    stronie też mają dzieci.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 74. Data: 2022-06-15 13:47:44
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jak widać szkodliwość
    > społeczna okazuje się spora, bo znajduje się osoba, która publicznie
    > takie postępki pochwala.

    Czyli pomaganie zaatakowanemu jest szkodliwe społecznie i nie można tego
    pochwalać?

    Ja pierdolę...

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj
    Piotr

  • 75. Data: 2022-06-15 14:07:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-15, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No ale co spoleczenstwu przeszkadza, ze ktos sobie pojedzie walczyc
    > do Ukrainy czy do Rosji?

    Przeszkadzanie społeczeństwu nie jest tożsame ze szkodliwością
    społeczną. Czy byłoby fajnie, gdyby jakieś seby z osiedla zaciągały się
    do rosyjskiej czy innej armi, żeby sobie postrzelać i pograbić? Byłoby
    to społecznie nieszkodliwe? Uczyło dobrych nawyków polskich obywateli?

    --
    Marcin

  • 76. Data: 2022-06-15 18:39:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skoro sie taki art w KK znalazl, to widac jest to szkodliwe
    > spolecznie, nawet jesli sie nie potrafimy tej szkodliwosci
    > dopatrzec :-)

    Skoro wszystko co się znalazło w KK jest szkodliwe społecznie, to po co
    artykuł, że jeśli jednak nie to nie ma przestępstwa:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 77. Data: 2022-06-15 18:44:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > do rosyjskiej czy innej armi, żeby sobie postrzelać i pograbić? Byłoby
    > to społecznie nieszkodliwe? Uczyło dobrych nawyków polskich obywateli?

    No na tą chwilę panuje raczej powszechne przekonanie, że walczyć po
    stronie ukrainy dobrze, a rosji źle. Tak jak pisałem - sąd w razie czego
    będzie się martwił i sądzę że będzie brał stronę konfliktu pod uwagę (no
    i całokształt, bo pewnie i w armii ukraińskiej zdarzają się niechlubne
    przypadki, ale dopóki nic na to nie wskazuje, to jedyną winą jest służba
    w obcej armii a nie grabieże czy gwałty)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2022-06-15 18:52:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak jest, ale jak uzna i ostrzela rakietami np Przemysl,
    > to co zrobimy ?

    A jak uzna bez tego? Albo nie una z tym? Na razie straszył i się zesrał.
    NIewykluczone że w przyszłości coś z siebie wysra - pod pretekstem czy
    bez (a raczej pod fałszywym).

    > A cos tam o krajach neutralnych ..

    Ale gdzie jest napisane, że trzeba być stroną konfliktu żeby dostarczać
    broń?

    > No ale co bedzie, jak pomysli, ze zostala mu tylko bron atomowa?

    To nie wiadomo jak świat na tym wyjdzie (bo to zależy od skali) ale
    rosja zawsze znajdzie się wtedy w gorszym położeniu niż była.

    > Definicja konfliktu jest dosc szeroka.

    A co ma do tego definicja - nato realnie uczestniczy w tym konflikcie i
    ciężko o bardziej spekatakularne potwierdzenie niż wystawienie moskwy i
    udział w zdejmowaniu kacapskiej generalicji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2022-06-15 21:19:11
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marcin Debowski napisał(a) :

    > Walczenia czy wstąpienia/przynaleznosci do obcej służby wojskowej? W tym
    > drugim przypadku to jeszcze chyba mozna dysutowac, ale w tym pierwszym
    > to MZ raczej będzie ciężko zabijanie, nawet i ruskich orków uznac
    > (prawnie) za czyn o niskiej szkodliwości społecznej.

    Skoro jesteśmy na grupie prawniczej...
    Konkretnemu, jak to nazwiesz - najemnikowi, udowodniono zabicie
    konkretnego orka? Nazwisko i stopień zabitego proszę.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 80. Data: 2022-06-15 21:30:43
    Od: n...@o...pl

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ale nie najemnikami.

    Mówisz, że jak ktoś wtargnie do mojego domu,
    to ewentualni ochroniarze mają grzecznie wyjść?

    Zdrowaś onuco?