  • 21. Data: 2022-06-13 22:13:42
    Temat: Re: Były policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2022 o 21:59, Monika Głowacka pisze:
    > Przypomnij mi tytuł książki, w której to przeczytałeś, bo też o tym
    > czytałam.

    Ale to nie jest jakaś tajna, czy jednostkowa wiedza. Nie przypomnę sobie
    książek, w których autorzy o tym pisali, ale tu nie trzeba być
    ekspertem, by to dostrzegać.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2022-06-13 22:14:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2022 o 21:56, Kviat pisze:

    > Na dobry początek możesz zacząć krytykować polskich faszystów
    > przyłączających się z własnej woli do agresora, zamiast szukać na siłę z
    > dupy wziętych wymówek w stylu "bo Ukraińcy też korzystają z najemników"
    > i udawać, że nie ma różnicy.

    Zaraz po tym, jak znajdziesz mi w polskim prawie, że do tych słusznie
    walczących można się zaciągać, a do niesłusznie już nie.

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2022-06-14 00:23:29
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Zanim zaczniemy ich krytykować zwracam uwagę, że Ukraina też korzysta z
    > podobnych oddziałów.

    No ba, facet odkręcający gaz w Oświęcimiu niczym nie różni się od gazownika,
    który na chacie odkręcał mi dopływ gazu do pieca.
    Nawet w tą samą stronę odkręcali!

    Jebniętym być...

    PS. Tak, wiem, może "dowódca kazał". Jednego już skazali, bo mu "dowódca
    kazał".

  • 24. Data: 2022-06-14 00:24:19
    Od: n...@o...pl

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

    > ak jakiś bezmózgi kark kogoś zaatakuje razem z bezmózgimi kolegami, a
    > ktoś stanie w obronie zaatakowanego i zacznie się z jego bezmózgimi
    > kolegami napierdalać, to też jest podobny do kolegów tego karka?

    Jest prawodpodobne, że dla policji tak będzie.

    Jak to było z tymi prawakami kopiącymi kobiety na marszu?

  • 25. Data: 2022-06-14 00:26:07
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A tam zyją ludzie, co chcą byc wolni od Ukrainy :-)

    Byli tacy co chcieli być wolni od Polski.
    Zgadniesz co zrobili czy trzeba jak krowie?

  • 26. Data: 2022-06-14 00:30:21
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Ale to nie jest jakaś tajna, czy jednostkowa wiedza. Nie przypomnę sobie
    > książek, w których autorzy o tym pisali, ale tu nie trzeba być
    > ekspertem, by to dostrzegać.

    A masz jakieś dowody czy tak tym razem to jednak sobie wyrokujesz przed
    zbadaniem sprawy?

  • 27. Data: 2022-06-14 01:33:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2022 o 00:30, n...@o...pl pisze:
    > A masz jakieś dowody czy tak tym razem to jednak sobie wyrokujesz przed
    > zbadaniem sprawy?

    Dowody czego? Że nas sprzedali Stalinowi? O Jałcie słyszałeś? nie wiesz,
    czemu przez pół wieku u nas socjalizm wdrażali? Bo nie wiem, co byś
    chciał szczególnie bardziej udowodnić.

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2022-06-14 09:13:37
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Czyli tak konkretnie jaki chcesz kontratyp tu dopasować?

    Kontratyp do czego?
    Ty może weź zapytaj jakiegoś dziecka, to ci wytłumaczy na twoim poziomie
    jaka jest różnica między agresorem, a broniącym.

    Ile ty masz lat?

    > Bo Ty w ogóle nie ogarniasz prawa, więc nic Cie zdziwić nie może.

    Milicjancie z umysłem upośledzonego dziecka, faszystowskich bandytów
    zabijających ludzi ramię w ramię z kacapami którzy napadli na Ukrainę
    nic nie usprawiedliwia.
    Nic.
    Trzeba być psychopatą debilem żeby nie widzieć różnicy.

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj
    Piotr

  • 29. Data: 2022-06-14 09:20:00
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Zaraz po tym, jak znajdziesz mi w polskim prawie, że do tych słusznie
    > walczących można się zaciągać, a do niesłusznie już nie.

    Dziecko drogie, ci faszyści nie zaciągnęli się do kacapskiej armii.

    Żadne państwo nie ma prawa napadać na inne.
    Każde napadnięte państwo ma prawo się bronić.

    Nie musisz tego rozumieć, ale na początek wystarczy, że to zapamiętasz.

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj
    Piotr

  • 30. Data: 2022-06-14 11:11:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 13 Jun 2022 21:00:21 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > W 1938 roku Niemcy mieli przewagę techniczną nad Polską, Anglią i
    > Francją, bo te kraje stopniowo przezbrajały się, zaś Niemcy startując w
    > zasadzie od zera wszystko mieli nowoczesne.

    Logiczne i pociągające.
    Wystarczy zburzyć wszystko w Polsce i niebawem będzie u nas wyłącznie samo
    nowoczesne. Proponuję zacząć od kulsonariatów, żeby można było przyjmować
    zgłoszenia na komputerach kwantowych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek