  • 11. Data: 2022-06-13 21:00:21
    Temat: Re: Były policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2022 o 19:37, Kviat pisze:
    > ,,Nasz rząd miał do wyboru hańbę i wojnę. Wybrał hańbę, a wojnę będzie
    > miał i tak".

    Problem w tym, że nigdy nie wiadomo, co bedzie lepsze. Piłsudski już w
    latach 20-tych rozważał prewencyjny atak na Niemcy, by ci w przyszłości
    na nas nie napadli. Tak mniej więcej do połowy lat 30-tych mieliśmy nad
    nimi przewagę techniczną. Z tym, że tu problemem był Stalin. On też
    wiedział, że najlepszym sposobem na Polskę byłoby uderzenie na naszą
    wschodnią granicę w chwili, gdy my będziemy walczyć na zachodzie. I
    jeszcze to Polska byłaby tym wichrzycielem, a nie Rosja, czy Niemcy.

    W 1938 roku Niemcy mieli przewagę techniczną nad Polską, Anglią i
    Francją, bo te kraje stopniowo przezbrajały się, zaś Niemcy startując w
    zasadzie od zera wszystko mieli nowoczesne. Ty naprawdę sądzisz, że
    Brytyjczycy nie wiedzieli, że Hitler i Stalin się dogadali? Dla nich
    jedynym sposobem było poczekanie, jak się oni między sobą wezmą za łby.
    Ledwie sobie z Niemcami poradzili. Jakby toczyli wojnę z Niemcami i
    Rosja jednocześnie, to raczej by im to nie pomogło. Dlatego poświęcili
    Polskę.

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2022-06-13 21:01:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2022 o 18:54, Kviat pisze:
    > Przecież nie ma różnicy między najemnikami broniącymi Ukrainę przed
    > kacapską agresją, a faszystowskimi najemnikami zabijającymi na zlecenie
    > agresora.

    Z punktu widzenia polskiego prawa nie ma.

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2022-06-13 21:03:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2022 o 20:10, Kviat pisze:
    > Aha, czyli faszyści atakują Ukraińców żeby ich chronić przed faszystami.
    > Genialne.

    Najlepiej by było, jakby tam nikt nikogo nie atakował. Ale chyba nie
    mamy na to większego wpływu.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2022-06-13 21:08:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Jun 2022 20:57:19 +0200, Kviat wrote:

    > To co?
    > Że tak się rozpędzi, jak alianci aż do Berlina pod koniec II WŚ?
    > I że niby przez to byli faszystami na równi z faszystowskimi Niemcami?

    Nie, tylko do swoich starych granic przez Ługańsk i Donieck.
    A tam zyją ludzie, co chcą byc wolni od Ukrainy :-)

    > Oby się tak rozpędzili.

    Nie życz im zle, bo oberwą atomówką.

    J.

  • 15. Data: 2022-06-13 21:43:53
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.06.2022 o 20:56, J.F pisze:

    > Dobrze piszesz.
    > I jak widac "przyjacielskie telefony" do Putina nie pomagaja.
    >
    > No ale napadla, i co dalej.
    > Słowa pozostają - proponujesz sie obrazic, czy pomóc Ukrainie bardzo
    > zbrojnie ?

    Na dobry początek proponuję nie pomagać zbrojnie agresorom i nie
    wymyślać usprawiedliwień z dupy na ich zbrodnie.

    Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj
    Piotr

  • 16. Data: 2022-06-13 21:51:59
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Z punktu widzenia polskiego prawa nie ma.

    Jak zwykle milicjant nie ogarnia, że w Polsce obowiązuje nie tylko prawo
    polskie. O różnicy widocznej gołym okiem dla każdego przyzwoitego
    człowieka, której to różnicy nawet nie trzeba tłumaczyć żadnemu
    przyzwoitemu człowiekowi, z litości nie wspomnę.

    Albo nie chce ogarnąć, bo musi usprawiedliwiać kacapów i symetryzować.
    Dlaczego mnie to nie dziwi?

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj
    Piotr

  • 17. Data: 2022-06-13 21:56:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2022 o 21:51, Kviat pisze:
> [...]
    > człowieka, której to różnicy nawet nie trzeba tłumaczyć żadnemu
    > przyzwoitemu człowiekowi, z litości nie wspomnę.

    Czyli tak konkretnie jaki chcesz kontratyp tu dopasować?

    > Albo nie chce ogarnąć, bo musi usprawiedliwiać kacapów i symetryzować.
    > Dlaczego mnie to nie dziwi?

    Bo Ty w ogóle nie ogarniasz prawa, więc nic Cie zdziwić nie może.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2022-06-13 21:56:48
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Najlepiej by było, jakby tam nikt nikogo nie atakował. Ale chyba nie
    > mamy na to większego wpływu.

    Ale zaatakował. A ty udajesz, że obie strony są winne i są siebie warci
    po równo. Nie są.

    Na dobry początek możesz zacząć krytykować polskich faszystów
    przyłączających się z własnej woli do agresora, zamiast szukać na siłę z
    dupy wziętych wymówek w stylu "bo Ukraińcy też korzystają z najemników"
    i udawać, że nie ma różnicy.

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj
    Piotr

  • 19. Data: 2022-06-13 21:59:42
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

> [...]
    > Ledwie sobie z Niemcami poradzili. Jakby toczyli wojnę z Niemcami i
    > Rosja jednocześnie, to raczej by im to nie pomogło. Dlatego poświęcili

    Przypomnij mi tytuł książki, w której to przeczytałeś, bo też o tym
    czytałam.

  • 20. Data: 2022-06-13 22:00:25
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.06.2022 o 21:08, J.F pisze:

    > Nie życz im zle, bo oberwą atomówką.

    Wystarczy, że twój pryncypał tak straszy. Nie musisz powtarzać, bo już
    wszyscy słyszeli.

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj
    Piotr