  • 31. Data: 2022-06-14 11:13:27
    Temat: Re: Były policjant
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 13 Jun 2022 16:27:41 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zanim zaczniemy ich krytykować zwracam uwagę, że Ukraina też korzysta z
    > podobnych oddziałów.

    Ogarnąłeś już, kto kogo napadł?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 32. Data: 2022-06-14 11:25:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 13 Jun 2022 14:49:59 +0200, Kviat napisał(a):

    > Arwid
    > Pływaczewski, były policjant, a obecnie prorosyjski działacz
    > nacjonalistycznej, paramilitarnej organizacji Zadrużny Krąg - Dywizja
    > Słowiańska"

    Mundur generalnie pociąga osoby dość specyficzne, nie tylko u nas.

    "Dwóch niemieckich policjantów było członkami Ku-Klux-Klanu. Wyszło to na
    jaw w trakcie przesłuchań komisji śledczej Bundestagu w sprawie serii
    morderstw dokonanych przez wschodnioniemieckich neonazistów."

    https://www.dw.com/pl/niemieccy-policjanci-cz%C5%82o
    nkami-ku-klux-klanu/a-16145755

    "W niemieckim kraju związkowym Nadrenia Północna-Westfalia ujawniono
    działalność pięciu skrajnie prawicowych internetowych grup dyskusyjnych.
    Wśród uczestników czatów byli policjanci - pisze agencja dpa. Na forach
    grup pojawiło się m.in. zdjęcie Adolfa Hitlera i fotomontaże ukazujące
    uchodźców w komorach gazowych."

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-09-16/zdjec
    ia-hitlera-i-uchodzcow-w-komorach-gazowych-afera-w-n
    iemieckiej-policji/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 33. Data: 2022-06-14 12:13:21
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał :

    > Zanim zaczniemy ich krytykować zwracam uwagę, że Ukraina też korzysta z
    > podobnych oddziałów.

    Ukraina korzysta z podobnych oddziałów i zaatakowała Rosję??? Kim ty jesteś?
    Ruskim trollem?

    Pzdr

  • 34. Data: 2022-06-14 12:17:14
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Kviat" napisał:

    > argumentów" żeby bandytów bronić jakoś ci nie brakuje.

    > Tak, to rzeczywiście trafny argument. W samo sedno.
    > W ogóle nie widać różnicy.

    Wrzuć ruską onucę do KF i nie wyciągaj.

    Pzdr

  • 35. Data: 2022-06-14 13:28:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Dziecko drogie, ci faszyści nie zaciągnęli się do kacapskiej armii.

    >Żadne państwo nie ma prawa napadać na inne.

    ale to tak od 1945 dopiero.

    >Każde napadnięte państwo ma prawo się bronić.

    Ale nie najemnikami.

    Choc jak ich wciagnie w swoje sily zbrojne, to wychodzi, ze może.
    Ale tak samo moze atakowac :-)

    J.

  • 36. Data: 2022-06-14 13:30:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Kontratyp do czego?
    >Ty może weź zapytaj jakiegoś dziecka, to ci wytłumaczy na twoim
    >poziomie jaka jest różnica między agresorem, a broniącym.
    >Ile ty masz lat?

    A polski KK jakos nie widzi róznicy, czy pomagasz innemu państwu
    napadac, czy sie bronic ...
    nie wolno i juz.

    J.

  • 37. Data: 2022-06-14 13:35:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Byli tacy co chcieli być wolni od Polski.
    >Zgadniesz co zrobili czy trzeba jak krowie?

    Rzeź na Wołyniu?

    J.

  • 38. Data: 2022-06-14 13:43:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 13.06.2022 o 21:08, J.F pisze:

    >Wystarczy, że twój pryncypał tak straszy. Nie musisz powtarzać, bo
    >już wszyscy słyszeli.

    Wykaz troche rozsądku.
    Za uporczywą obrone może im nie przywali.

    Za odbijanie terenow raczej im nie przywali.

    Za obijanie/atak na DNR/ŁNR/Krym, może im nie przywali.

    Za małe ataki na przygraniczne cele rosyjskie - moze im nie przywali.

    Ale będą iść na Moskwę, to przywali.

    J.

  • 39. Data: 2022-06-14 13:47:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >przyzwoitego człowieka, której to różnicy nawet nie trzeba tłumaczyć
    >żadnemu przyzwoitemu człowiekowi, z litości nie wspomnę.

    I jakie prawo chcesz dopasowac?

    Przepis jest przepis - chcesz pomagac zbrojnie Ukrainie, to sie nie
    chwal.

    >Albo nie chce ogarnąć, bo musi usprawiedliwiać kacapów i
    >symetryzować.
    >Dlaczego mnie to nie dziwi?

    A tego, ze polski KK nie odróżnia, to nie dostrzegasz.

    Faszystow i symetryzatorow do Sejmu wybrales znaczy sie.

    J.

  • 40. Data: 2022-06-14 14:07:54
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.06.2022 o 13:30, J.F. pisze:

    > A polski KK jakos nie widzi róznicy, czy pomagasz innemu państwu
    > napadac, czy sie bronic ...
    > nie wolno i juz.

    I pewnie dlatego wszystkie normalne państwa pomagają Ukrainie jak mogą.
    Bo polski KK nie widzi różnicy.

    Skąd się biorą tacy idioci jak ty?

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj