  • 21. Data: 2023-02-01 21:20:23
    Temat: Re: Alarm bombowy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Domyślać się, a wiedzieć, to dwie różne rzeczy.

    Czyli tobie wolno się domyślać a innym nie:P

    > Błądzisz. Ale nie chce mi się z Tobą przepychać.

    Czyli co - jesteś już gotowy odszczekać swoje szkodliwe bzdury, że AED
    używa siędopiero jak pikawa definitywnie stanie bo inaczej zaszkodzi?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2023-02-01 21:56:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.02.2023 o 21:20, Shrek pisze:

    > Czyli tobie wolno się domyślać a innym nie:P

    Bo ja otwarcie piszę, ze nie wiem, tylko się domyśla. Ja nikomu się
    domyślać nie b ronię, tylko niech nie pisze, ze wie.

    > Czyli co - jesteś już gotowy odszczekać swoje szkodliwe bzdury, że AED
    > używa siędopiero jak pikawa definitywnie stanie bo inaczej zaszkodzi?

    Nie. Głownie z tego powodu, że Ty nawet ne pamiętasz co pisałem, więc
    niem mam sensu w ogóle tego wałkować, bo za kilka dni znowu z bzdurami
    wrócisz.

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2023-02-02 06:15:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo ja otwarcie piszę, ze nie wiem, tylko się domyśla.

    Taki lajf, że większość tematów na grupie to domysły.

    > Nie. Głownie z tego powodu, że Ty nawet ne pamiętasz co pisałem,

    Pamiętam.

    > więc
    > niem mam sensu w ogóle tego wałkować, bo za kilka dni znowu z bzdurami
    > wrócisz.

    Oczywiście że jest sens - choćby po to żebyś przestał rozpowszechniać
    szkodliwe głupoty.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2023-02-02 12:23:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 1 Feb 2023 20:58:42 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Domyślać się, a wiedzieć, to dwie różne rzeczy.

    No proszę, a w grudniu w wątku o beemce która potrąciła 70-latka na pasach
    pisałeś "ustawodawca wdrożył właśnie taką paranoję i teraz się zastanawia,
    jak wyjść z tego z twarzą".

    Nie wyjaśniłeś, skąd wiesz nad czym zastanawia się ustawodawca, tylko
    rutynowo wiłeś się, że "kojarzysz fakty".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2023-02-02 16:17:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Feb 2023 12:23:53 +0100, Olin wrote:

> [...]
    >
    > Nie wyjaśniłeś, skąd wiesz nad czym zastanawia się ustawodawca, tylko
    > rutynowo wiłeś się, że "kojarzysz fakty".

    Jako policjant moze wie, ze poslowie czy minister pytają
    funkcjonariuszy co z tym zrobic, albo ze komendant lokalny dostal
    przykazanie, zeby zmniejszyc ilosc wypadkow na pasach :-)

    J.

  • 26. Data: 2023-02-02 16:35:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.02.2023 o 12:23, Olin pisze:

> [...]
    >
    > Nie wyjaśniłeś, skąd wiesz nad czym zastanawia się ustawodawca, tylko
    > rutynowo wiłeś się, że "kojarzysz fakty".

    I?
    --
    Robert Tomasik

  • 27. Data: 2023-02-02 16:43:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Feb 2023 17:47:51 +0100, Shrek wrote:

    > Bo to nowy kontroler pytał. NIe zaszkodzi - może tamten coś źle
    > przekazał a może kapitan zmienił zdanie.

    > No to dość standardowa procedura - na zadupie i to lotnisko wie gdzie
    > jest to zasupie, więc schody toeretycznie można podesłać wcześniej -
    > mniejsza o to - tu jakoś ogarnęli.

    Ogarneli, ale nie wiem w jakim czasie. Co najmniej 4 minuty.
    A jak sie spodziewasz wybuchu, to sie minuty dluzą :-)

    > NIe - po prostu uznali, że jakby była bomba, to nie nie można schodów
    > narażać;)

    No bo kto zaplaci? :-)
    A moze nie schody, tylko obsluga.

    A moze wcale nie o narazenie chodzilo, tylko nie mogly podjechac z
    innych przyczyn :-)

    > W ruchu pasażerskim to chyba od święta, ale załogi i technicy raczej się
    > po linach nie wspinają więc jakieś działające na stanie muszą mieć.

    Moga sie nie nadawac do ewakuacji pasazerow.

    J.

  • 28. Data: 2023-02-02 18:16:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2023 o 12:23, Olin pisze:

    > Nie wyjaśniłeś, skąd wiesz nad czym zastanawia się ustawodawca, tylko
    > rutynowo wiłeś się, że "kojarzysz fakty".

    Szukam czy w nowym sączu nie ma przypadkiem jakieś niewielkiej wieży
    kontrolnej, gdzie ruscy z ukraincami piją wódkę nie wpuszczając polaków,
    którzy wydają im się obcy kulturowo więc wolą swoje towarzystwo;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2023-02-02 18:25:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2023 o 16:43, J.F pisze:

    > Ogarneli, ale nie wiem w jakim czasie. Co najmniej 4 minuty.
    > A jak sie spodziewasz wybuchu, to sie minuty dluzą :-)
    Jakby się spodziewali to by spierdalali po trapach i pewnie w koszycach
    już byli na glebie;)

    > No bo kto zaplaci? :-)
    > A moze nie schody, tylko obsluga.

    Wracamy do pytania jak saperzy wlezą skoro schodów się podstawić nie da;)

    > A moze wcale nie o narazenie chodzilo, tylko nie mogly podjechac z
    > innych przyczyn :-)

    NIe sądzę, żeby kłamali że biuro zarządzania krzysowego nie pozwala,
    wiedząc że ta rozmowa na pewno się na jutubie pojawi;)

    > Moga sie nie nadawac do ewakuacji pasazerow.

    W końcu się nadały. Sądzę że jeśli jest coś takiego jak lista
    niezbędnego wyposażenia lotniska to schody na niej są;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2023-02-02 20:55:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Feb 2023 18:25:28 +0100, Shrek wrote:

    > Jakby się spodziewali to by spierdalali po trapach i pewnie w koszycach
    > już byli na glebie;)

    Mogli sie tak bardzo nie spodziewac, ale nawet 0.1% ryzyka ... to po
    co czekac?
    trapy swoje kosztują, wiec domyslam sie, ze pilot nie chce uzywac bez
    prawdziwej potrzeby ... i po to zamawia schody 10 minut wczesniej :-)

    > Wracamy do pytania jak saperzy wlezą skoro schodów się podstawić nie da;)

    > NIe sądzę, żeby kłamali że biuro zarządzania krzysowego nie pozwala,
    > wiedząc że ta rozmowa na pewno się na jutubie pojawi;)

    A kto wchodzi w sklad tego biura?
    Bo moze wiedząc, ze np czlowieka od schodow trzeba dopiero sciągnąc z
    domu, to nie pozwalali przez godzinę :-)

    > W końcu się nadały.

    ale to normalne schody, a technicy moga miec jakies techniczne.

    > Sądzę że jeśli jest coś takiego jak lista
    > niezbędnego wyposażenia lotniska to schody na niej są;)

    Moze i są, ale sam wiesz jak to jest ze sprzętem, ktorego sie nie
    uzywa :-)

    Ale chyba maja - bo skoro ludzie w kolejce czekaja, to schody muszą
    byc
    https://youtu.be/PSoIyMu42ew?t=89

    J.