  • 11. Data: 2023-01-31 22:19:01
    Temat: Re: Alarm bombowy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 22:14, ąćęłńóśźż pisze:
    > No.
    > Rano wszystko wypiłem ;-)

    Głupiś - przecież tusk ci przez noc naszczał:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-02-01 00:07:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 21:59, Shrek pisze:

    > Czyli jednak była wtopa? ? Sądzę że wynika z tego, że dyżurnemu portu w
    > krakowie nie przyszło do głowy żeby sie migać od podjęcia decyzji i tyle.

    Ja sądzę, ze źle sądzisz, bo zaczynasz sądzić nie mając zielonego
    pojęcia o samym zjawisku ani nie próbując go zrozumieć.
    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2023-02-01 06:27:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja sądzę, ze źle sądzisz, bo zaczynasz sądzić nie mając zielonego
    > pojęcia o samym zjawisku ani nie próbując go zrozumieć.

    Ty za to wiesz, ale nie powiesz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2023-02-01 16:37:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.02.2023 o 06:27, Shrek pisze:
    > Ty za to wiesz, ale nie powiesz:P
    Też nie wiem, ale mam na tyle pokory, by nie krytykować rzeczy, w
    odniesieniu do których wiem, że mogą wynikać z nieznanych mi okoliczności.
    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2023-02-01 17:13:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Jan 2023 16:11:42 +0100, Shrek wrote:
    > Pamiętacie wątek jak na okęciu stał przez dwie godziny "zabombiony"
    > samolot, bo nie było odważnego żeby podjąć decyzję żeby schody podstawić?
    >
    > Jest postęp - w krakowie tylko 10 minut:P
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=JU2RuQ-CGkw
    >
    > Następnym razem proponuję przekierować do radomia bo widać im większa
    > wioch tym szybciej się uwijają - w radomiu to jeszcze dywan rozłożą;)
    >
    > A tak na poważnie - to co - zależy kto akurat na wierzy siedzi?

    Ale chyba niekoniecznie od kontrolera.

    Zauwaz ze kontrolerzy nic tu nie kwestionowali, od razu sie spytali
    gdzie chce ewakuacje przeprowadzic - na pasie czy na taxi.
    Wszyscy wiedzą co chcą zrobic - pilot prosi o ustronne miejsce i
    schody.

    Tylko te schody jakos dlugo jechaly, o 21:11 zaloga wylaczyla silniki,
    a 21:15 schody wlasnie podjechaly, czy ciagle jeszcze nie ?

    Hm, schody wysokie, moze nie da sie szybko jezdzic, a kilometry tam do
    pokonania.

    J.

  • 16. Data: 2023-02-01 17:19:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Też nie wiem, ale mam na tyle pokory,

    Jak nie - przecież pisałeś, że domyslasz sie dlaczego to zajęło równo
    godzinę - tylko powiedzieć nie mogłeś:P

    > by nie krytykować rzeczy, w
    > odniesieniu do których wiem, że mogą wynikać z nieznanych mi okoliczności.

    Jak nie, jak tak - na przykład na AED się nie znasz a nie przeszkadza ci
    to w pieprzeniu szkodliwych bzdur, nawet jak dostaniesz linka to
    rzeczywiście wolisz, żeby okoliczności w jakich się go używa pozostały
    ci nieznane:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-02-01 17:23:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.02.2023 o 17:13, J.F pisze:

    > Ale chyba niekoniecznie od kontrolera.
    >
    > Zauwaz ze kontrolerzy nic tu nie kwestionowali, od razu sie spytali
    > gdzie chce ewakuacje przeprowadzic - na pasie czy na taxi.

    Pytali o intencje co kapitan chce zrobić. Zwykle pytają. To jeszcze
    chyba kontroler zbliżania pytał. "realizował" już ground.

    > Wszyscy wiedzą co chcą zrobic - pilot prosi o ustronne miejsce i
    > schody.

    W warszawie też prosił;)

    > Hm, schody wysokie, moze nie da sie szybko jezdzic, a kilometry tam do
    > pokonania.

    Można było podesłać wcześniej - w sumie wcześniej wiedzieli. Wyszło jak
    wyszło - przynajmniej nie czekali 1,5 godziny aż ktoś się ogarnie że te
    sochdy wogóle pojadą;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2023-02-01 17:30:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Feb 2023 17:23:58 +0100, Shrek wrote:

    > Pytali o intencje co kapitan chce zrobić. Zwykle pytają. To jeszcze
    > chyba kontroler zbliżania pytał. "realizował" już ground.

    Pytal, ale jakos kiepsko przekazał, bo wieża sie spytala drugi raz :-)

    > W warszawie też prosił;)

    > Można było podesłać wcześniej - w sumie wcześniej wiedzieli.

    Wieża uzgodnila o 21:05. Byc moze nie ma co wysylac zbyt wczesnie, bo
    jeszcze cos sie wydarzy, to lepiej niech czekają w dogodnym punkcie.

    > Wyszło jak
    > wyszło - przynajmniej nie czekali 1,5 godziny aż ktoś się ogarnie że te
    > sochdy wogóle pojadą;)

    Moze w Warszawie schody byly niesprawne, kluczyki sie zapodziały,
    obslugi nie bylo, czy cokolwiek - wiec im mowiono, ze mają czekac na
    decyzje :-)

    Schody w Warszawie są czesto używane czy juz praktycznie wcale?

    J.

  • 19. Data: 2023-02-01 17:47:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.02.2023 o 17:30, J.F pisze:

    > Pytal, ale jakos kiepsko przekazał, bo wieża sie spytala drugi raz :-)

    Bo to nowy kontroler pytał. NIe zaszkodzi - może tamten coś źle
    przekazał a może kapitan zmienił zdanie.

    > Wieża uzgodnila o 21:05. Byc moze nie ma co wysylac zbyt wczesnie, bo
    > jeszcze cos sie wydarzy, to lepiej niech czekają w dogodnym punkcie.

    No to dość standardowa procedura - na zadupie i to lotnisko wie gdzie
    jest to zasupie, więc schody toeretycznie można podesłać wcześniej -
    mniejsza o to - tu jakoś ogarnęli.

    > Moze w Warszawie schody byly niesprawne, kluczyki sie zapodziały,
    > obslugi nie bylo, czy cokolwiek - wiec im mowiono, ze mają czekac na
    > decyzje :-)

    NIe - po prostu uznali, że jakby była bomba, to nie nie można schodów
    narażać;)

    > Schody w Warszawie są czesto używane czy juz praktycznie wcale?

    W ruchu pasażerskim to chyba od święta, ale załogi i technicy raczej się
    po linach nie wspinają więc jakieś działające na stanie muszą mieć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2023-02-01 20:58:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.02.2023 o 17:19, Shrek pisze:

    > Jak nie - przecież pisałeś, że domyslasz sie dlaczego to zajęło równo
    > godzinę - tylko powiedzieć nie mogłeś:P

    Domyślać się, a wiedzieć, to dwie różne rzeczy.

> [...]
    > to w pieprzeniu szkodliwych bzdur, nawet jak dostaniesz linka to
    > rzeczywiście wolisz, żeby okoliczności w jakich się go używa pozostały

    Błądzisz. Ale nie chce mi się z Tobą przepychać.

    --
    Robert Tomasik