  • 41. Data: 2023-02-03 14:41:46
    Temat: Re: Alarm bombowy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.02.2023 o 14:13, Olin pisze:
    > To dwupiętrowe za barakiem to stróżówka?
    Palmiarnia :-)
    --
    Robert Tomasik

  • 42. Data: 2023-02-03 17:31:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zamykałeś oczy, czy nie byłeś tam? W środku kadru:
    > https://goo.gl/maps/UTq2FZ1NUUDcq51r6

    Mała wieża komisarza tomasza;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2023-02-03 17:35:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2023 o 10:44, J.F pisze:

    > Ale jakby byla ... glupio byloby zginać na bezpiecznej ziemi, 10 minut
    > po wyladowaniu, bo ktos nie moze podstawic schodkow, albo "sztab
    > podejmuje decyzje" ...

    No głupio:P

    > No to moze go nie byc natychmiastowo dostepnym.

    Myślisz, że ktoś wymyślił, że kryzysami zarządza się tylko w dni
    powszednie od 8-16. Wydaje się idiotyczne, ale w sumie już mało rzeczy
    mnie w tym kraju jest w stanie zaskoczyć;)

    > Mowic, to sobie mogli :-)

    Wszyscy uczestniczący w tej konwersacji doskonale wiedzieli, że to
    (nomen omen) wyląduje na jutubie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 44. Data: 2023-02-03 17:42:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trafiasz w samo sedno. Jak ktoś coś chce wysadzić, to nie będzie dzwonił
    > i uprzedzał.

    To jest oczywiste dla każdego. Tym bardziej śmieszne jest
    niepodstawienie schodów bo to jest do dupy zarówno jak wiemy że tak
    naprawdę bomby nie ma i jeszcze bardziej do dupy jak zakładamy że jednak
    może być. Czyli gorszej decyzji niż decyzji o niepodstawieniu schodów i
    jeszcze nie zakomunikowaniu że ich nie będzie po prostu nie dało się
    podjąć. Po prostu ta była najgorsza z możliwych w każdej sytuacji:P

    > To problemem jest to, że decyzję podejmuje administrator obiektu, a nie
    > Policja.

    A co to zmienia? W sumie administrator do tego podejdzie nawet
    rozsądniej niż policja, bo policja po prostu ewakuje każdy obiekt "a
    potem się umorzy";)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2023-02-03 19:44:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.02.2023 o 17:42, Shrek pisze:

> [...]
    > jeszcze nie zakomunikowaniu że ich nie będzie po prostu nie dało się
    > podjąć. Po prostu ta była najgorsza z możliwych w każdej sytuacji:P

    Ale tam nie był problem z podjęciem decyzji, ale z jej niepodjęciem.

    > A co to zmienia? W sumie administrator do tego podejdzie nawet
    > rozsądniej niż policja, bo policja po prostu ewakuje każdy obiekt "a
    > potem się umorzy";)

    Skąd Ty te mądrości czerpiesz?
    --
    Robert Tomasik

  • 46. Data: 2023-02-03 19:50:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale tam nie był problem z podjęciem decyzji, ale z jej niepodjęciem.

    Brak decyzji też jest decyzją - o jej niepodjęciu.

    > Skąd Ty te mądrości czerpiesz?

    Część o tym, że najwyżej się "umorzy" to od ciebie - w sensie policja
    nie ponosi skutków swoich decyzji. I trochę z praktyki jeśli chodzi o
    "bombowe" ewakuacje lub ich brak.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!