  • 21. Data: 2021-06-07 23:43:53
    Temat: Re: A jednak! Oszuści mogą wziąć pożyczkę na Twoje publicznie dostępne dane...
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.06.2021 o 09:19, _Master_ pisze:

    > Podobno banki będą się domagać "zapłaty" za korzystanie z "franków" po
    > przegranej sprawie.

    Wiesz, domagać, to sobie mogą. Najpierw bedą musieli dowieść, ze
    jakiekolwiek franki istniały.

    > Odszkodowanie za unieważnioną umowę z winy banku ;-)

    Jak umowa jest unieważniona, to jej nie ma.

    > Da się? Da się ;-)

    A znasz z jakigokolwiek wiarygodnego źródła taką sprawę?

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2021-06-08 14:15:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-07-czerwca-2021 o 23:43, Robert Tomasik pisze:
    > A znasz z jakigokolwiek wiarygodnego źródła taką sprawę?

    Na razie to tylko zastraszanie banksterską propagandą.

    Ale... ostatnio sąd najwyższy odwlekł wyrokach o frankowiczach bo musi
    zasięgnąć zdania np. rzecznika praw dziecka...

    Lobbing banksterki + korupcja sędziów działają CUDA ;-)