  • 11. Data: 2005-01-19 18:40:29
    Temat: Re: 0,20ml/l + rower
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:19012005.3D1186B8@budzik61.poznan.pl...

    > czyli logicznie rozumując jak sie podejrzewa podczas kontroli ze mozna
    > miec
    > pomiar na granicy wykroczenia, to lepiej udawac ze jest sie pijanym na
    > tyle
    > ze nie mozna dmuchnac. Wezma nas wtedy do szpitala na pobranie krwii
    > (zawsze troche czasu minie), i moze po badaniu w szpitalu okaze sie ze
    > jednak jest ponizej 0,2.

    Nie trzeba udawać pijanego. Wystarczy skorzystać z tego, że do dmuchnięcia
    nikt Cię nie zmusi.
    Ale może wyjśc powyżej i dodatkowe ~80zł za badanie krwi.

    > BTW słyszałem kiedys o takiej sytuacji z badaniem w szpitalu - tam do
    > próbki dodano troche alkoholu i badanie wykazało takie stezenie ze zarzuty
    > musiałybyc wycofane!

    Policjant (a w przypadku wypadku niekiedy prokurator) musi być obecny przy
    pobraniu krwi. On pakuje i zakleja pakiet (czyt. nikłe szanse na dolanie
    czegokolwiek).

    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2005-01-19 19:12:19
    Od: Wojtek Sulewski <w...@o...pl>

    Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce...Leszek napisał/a:
    > Klient mógł zarządać badania krwi.

    czyli zawsze, jak jest się podejrzanym o spożycie alkoholu, to można się nie
    zgodzić na dmuchanie i zażądać badania krwi?

    a co jeśli ktoś nie zgodzi się również na pobranie krwi? może to plotka, ale
    słyszałem coś, że lekarz nie może pobrać krwi bez zgody badanego.
    pozdr.
    --
    Wojtek Sulewski
    uptime: http://img.uptime-project.net/img/3/41501.png

  • 13. Data: 2005-01-19 19:26:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek Sulewski" <w...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:csmbfo$ma7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > czyli zawsze, jak jest się podejrzanym o spożycie alkoholu, to można się
    > nie
    > zgodzić na dmuchanie i zażądać badania krwi?

    Tak. Ale jak napisałem, może wykazać więcej i kosztuje.

    > a co jeśli ktoś nie zgodzi się również na pobranie krwi? może to plotka,
    > ale
    > słyszałem coś, że lekarz nie może pobrać krwi bez zgody badanego.

    Plotka.

    pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2005-01-19 19:41:47
    Od: p...@n...pl

> [...]
    > wiadomości news:csmbfo$ma7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tak. Ale jak napisałem, może wykazać więcej i kosztuje.

    plotka? - to pan mi poda przyklad jakis.... zmusic nie moga i tyle. jak juz
    policjant mi mowi, ze nie moze zmusic to pewnie nie moze....
    co najmniej 2 sytuacje z zycia znam - w ktorych nie pobrali krwi ze wzgl. na
    brak zgody potencjalnego bdanego - pozniej zeznania policjantow.

    pozdr.

  • 15. Data: 2005-01-19 20:33:53
    Od: "jabbe" <j...@w...pl>

    > Teraz na to wpadłeś? Powiedziałeś to podczas przesłuchania?
    > Pamiętaj, że jak wk.... sędziego zawracając mu głowę to może wyrok
    > podwyższyć.
    > Chłop kończąc studia myślał o karierze sędziego w Sądzie Najwyższym,
    > głośnych procesach, seryjnych mordercach itd., a Ty mu wyjeżdżasz z
    > gównianym wykroczeniem. On już jest wk....y ;))))
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Hmm to może taki sędzia powinien zajmować się stróżowaniem obiektów
    a nie wydawaniem wyroków?
    A o jakie zawracanie głowy sędziemu chodzi?
    Przecież on jest w pracy i łaski nie robi że wysłucha oskarżonego.
    Nie każdy musi być sędzią a już w szczególności Sądu Najwyższego.
    Dozorców też nam potrzeba, a to też odpowiedzialna praca.

  • 16. Data: 2005-01-19 22:06:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Leszek l...@p...fm ...

    > Policjant (a w przypadku wypadku niekiedy prokurator) musi być obecny
    > przy pobraniu krwi. On pakuje i zakleja pakiet (czyt. nikłe szanse na
    > dolanie czegokolwiek).

    no cóż, skoro tak uwazasz...
    ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 17. Data: 2005-01-20 01:06:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MarekZ wrote:

    > No zastanow sie, czy komukolwiek przyjdzie do glowy sprawdzac czy nie
    > masz przypadkiem zakazu jazdy na rowerze - zakladam, ze nie bedziesz sie

    Np. policjantowi, który pamięta, że takiego delikwenta 'zwinął' ;->

    > na tym rowerze w jakis widoczny sposob zataczal :-). A w ogole to nawet

    Wystarczy, że przejedzie koło patrolu wionąc piwskiem ;)

    > nie wiedzialem, ze mozna wymyslic taka kare. Ale ekstra! Hahahahaha.

    No, co? Normalna kara... I tak niech się cieszy, że sędzia nie zakazał
    kierowania wszystkimi pojazdami.

  • 18. Data: 2005-01-20 01:19:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krzychu81 wrote:
    > Stało się. Zostałem zatrzymany przez policję. Jade na rowerze, 0,2 w
    > wydychanym powietrzu. Za popełnione wykroczenie zostałem zaocznie ukarany
    > przez sąd grodzki grzywną i połrocznym zakazem jazdy na rowerze. Ponieważ

    Zaocznie? Tzn. nie zjawiłeś się pokajać na rozprawie?

    > rower to moje najwieksze hobby+jedyny sport który uprawiam troche boli mnie
    > zakaz, który obejmuje prawie całe lato. Od wyroku przysługuje mi prawo

    Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, ale czy taki zakaz nie dotyczy
    czasem tylko kierowania pojazdami na drogach publicznych? Tzn. po
    jezdniach i ścieżkach rowerowych nie wolno, ale np. po leśnych ścieżkach
    - można...

    > odwołania się w ciągu 7dni. Poradźcie coś! Czy wogle mam szansę podwarzyć ten

    Co takiego z tym wyrokiem zrobić?

    > wyrok? ew. spowodować zamianę na coś innego? Cokolwiek tylko nie zakaz jazdy
    > na rowerze! (wieksza grzywna, prawo jazdy, zakaz w zawieszeniu, jakieś prace
    > publiczne?)

    Móc możesz. Choć trzeba to było zrobić 'w pierwszym terminie'.
    Przy okazji mógłbyś się upewnić co do zakresu działania zakazu.

    Teraz - może coś z tego wyjdzie - może nie. Jak nie - ryzykujesz
    dodatkowe koszta, a nawet surowszy wyrok (sędzia też nie lubi, jak mu
    winny niepotrzebnie 'gitarę' zawraca).

    Aha - dorzuć zobowiązanie do abstynencji ;)

    No i oczywiście zasadnicze pytanie: czy zrozumiałeś, co zrobiłeś źle, i
    czy masz szczery zamiar nigdy więcej tego nie robić?

  • 19. Data: 2005-01-20 06:44:07
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > Stało się. Zostałem zatrzymany przez policję. Jade na rowerze, 0,2 w
    > wydychanym powietrzu. Za popełnione wykroczenie zostałem zaocznie ukarany

    Ciesz sie ze to pierwsze twoje zwykle wykroczenie i nieszkodliwa kara. Masz
    juz nauczke i wyciagniesz wnioski na przyszlosc. Wszak zaczyna sie od
    rowerku ........