  • 1. Data: 2005-01-19 15:52:58
    Temat: jaka jest najbogatsza strona o prawie ?
    Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie.
    Szukam od godziny i nie mogę znaleźć w sieci.
    Szukam najlepszej strony www o zagadnieniach prawa plus wyjaśnienie
    terminów - coś w rodzaju encyklopedii prawnej.
    Mam nadzieję , że istnieje taka strona .

    ps. pierwsza strona o prawie która się ukazała w wyszukiwarce google to
    była strona partii Prawo i Sprawiedliwość - gratuluję administratorom tej
    strony - robią dobrą robotę

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-19 17:51:44
    Temat: Re: jaka jest najbogatsza strona o prawie ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ps. pierwsza strona o prawie która się ukazała w wyszukiwarce google
    > była strona partii Prawo i Sprawiedliwość - gratuluję administratorom
    tej
    > strony - robią dobrą robotę

    isip.sejm.gov.pl

    wpisz w gogolach gov.pl i bedziesz miec wzystki estrony urzedowe.
    a wyjasnien szukaj
    na sjp.pwn.pl

    P.