Rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw
projekt dotyczy poprawy warunków realizacji konstytucyjnego prawa do nauki oraz obowiązku zapewnienia przez władze publiczne obywatelom powszechnego i równego dostępu do wykształcenia przez zwiększenie dostępności podręczników dla uczniow
- Kadencja sejmu: 7
- Nr druku: 2315
- Data wpłynięcia: 2014-04-18
- Uchwalenie: Projekt uchwalony
- tytuł: Ustawa o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw
- data uchwalenia: 2014-05-30
- adres publikacyjny: Dz.U. poz. 811
2315
Załącznik nr 15
WZÓR
Nazwa jednostki samorządu terytorialnego
………………………………………………..
Kod TERYT
…………………………………………………….
Rozliczenie
wykorzystania w 2014 r. dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręcznik do nauczania języka obcego nowożytnego,
materiały edukacyjne i ćwiczeniowe
Uwaga: jednostki samorządu terytorialnego uwzględniają w rozliczeniu wszystkie szkoły, w tym także szkoły prowadzone przez osobę prawną inną niż jednostka samorządu terytorialnego lub przez osobę fizyczną
Gimnazjum (w tym
Szkoła podstawowa (w tym szkoła artystyczna
szkoła artystyczna
Nazwa
realizująca kształcenie ogólne w zakresie szkoły
realizująca kształcenie
szkoły
podstawowej)
ogólne w zakresie
Lp.
(zespołu
Wyszczególnienie
gimnazjum
Razem
szkół) oraz
I
II
V
I
II
adres i regon
a I
a I
a I
a I
a V
a I
a I
a I
las
las
las
las
las
asa VI
las
las
las
K
K
K
K
K
Kl
K
K
K
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
1
Kwota dotacji celowej otrzymanej w roku 2014 na wyposażenie klas I
szkoły podstawowej w podręcznik do nauczania języka obcego
nowożytnego lub w materiały edukacyjne
2
Kwota dotacji celowej otrzymanej w roku 2014 na wyposażenie szkoły
w materiały ćwiczeniowe dla uczniów klasy I szkoły podstawowej
3
Rzeczywista liczba uczniów klasy I szkoły podstawowej w roku
szkolnym 2014/2015 powiększona o liczbę uczniów równą liczbie
oddziałów klas I szkoły podstawowej, którym szkoła ze środków dotacji
w 2014 r. zapewniła podręcznik do nauczania języka obcego
nowożytnego lub materiały edukacyjne
4
Rzeczywista liczba uczniów klasy I szkoły podstawowej w roku
szkolnym 2014/2015, którym szkoła ze środków dotacji w 2014 r.
zapewniła materiały ćwiczeniowe
5
Maksymalna kwota dotacji celowej należnej w roku 2014 na
wyposażenie szkoły w podręcznik do nauczania języka obcego
44
Gimnazjum (w tym
Szkoła podstawowa (w tym szkoła artystyczna
szkoła artystyczna
Nazwa
realizująca kształcenie ogólne w zakresie szkoły
realizująca kształcenie
szkoły
podstawowej)
ogólne w zakresie
Lp.
(zespołu
Wyszczególnienie
gimnazjum
Razem
szkół) oraz
I
II
V
I
II
adres i regon
a I
a I
a I
a I
a V
a I
a I
a I
las
las
las
las
las
asa VI
las
las
las
K
K
K
K
K
Kl
K
K
K
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
nowożytnego lub materiały edukacyjne (iloczyn liczby uczniów
wykazanej w poz. 3 tabeli, kol. 2 i kwoty 24,75 zł na ucznia)
6
Maksymalna kwota dotacji celowej należnej w roku 2014 na
wyposażenie szkoły w materiały ćwiczeniowe (iloczyn liczby uczniów
wykazanej w poz. 4 tabeli, kol. 2 i kwoty 49,50 zł na ucznia)
7
Dodatnia różnica pomiędzy dotacją wykazaną w poz.1, a maksymalną
kwotą dotacji wykazaną w poz. 5 (poz. 1–poz. 5) /jeżeli różnica jest
niedodatnia należy wpisać „0”/
8
Dodatnia różnica pomiędzy dotacją wykazaną w poz.2, a maksymalną
kwotą dotacji wykazaną w poz. 6 (poz. 2–poz. 6) /jeżeli różnica jest
niedodatnia należy wpisać „0”/
9
Wysokość udokumentowanych wydatków poniesionych w 2014 r.
(pokrytych środkami dotacji na 2014 r.) na zapewnienie wyposażenie
szkoły w podręcznik na rok szkolny 2014/2015 do nauczania języka
obcego nowożytnego w klasie I szkoły podstawowej lub materiały
edukacyjne
10
Wysokość udokumentowanych wydatków poniesionych w 2014 r.
(pokrytych środkami dotacji na 2014 r.) na zapewnienie wyposażenia
szkoły w materiały ćwiczeniowe na rok szkolny 2014/2015
11
Dodatnia różnica pomiędzy maksymalną kwotą dotacji celowej,
wykazanej w poz. 5, a wysokością udokumentowanych wydatków
poniesionych w 2014 r., wykazanych w poz. 9 (poz. 5–poz. 9) /jeżeli
różnica jest niedodatnia należy wpisać „0”/
12
Dodatnia różnica pomiędzy maksymalną kwotą dotacji celowej,
wykazanej w poz.6, a wysokością udokumentowanych wydatków
poniesionych w 2014 r., wykazanych w poz. 10 (poz. 6–poz. 10) /jeżeli
różnica jest niedodatnia należy wpisać „0”/
13
Środki do zwrotu
(poz. 7+poz. 8+poz. 11+poz. 12)
14
Środki do zwrotu w zakresie obsługi zadania (1% x poz.13) po
45
Gimnazjum (w tym
Szkoła podstawowa (w tym szkoła artystyczna
szkoła artystyczna
Nazwa
realizująca kształcenie ogólne w zakresie szkoły
realizująca kształcenie
szkoły
podstawowej)
ogólne w zakresie
Lp.
(zespołu
Wyszczególnienie
gimnazjum
Razem
szkół) oraz
I
II
V
I
II
adres i regon
a I
a I
a I
a I
a V
a I
a I
a I
las
las
las
las
las
asa VI
las
las
las
K
K
K
K
K
Kl
K
K
K
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
zaokrągleniu do pełnych groszy
15
Razem kwota dotacji do zwrotu (poz. 13+poz. 14) po zaokrągleniu do
pełnych złotych
Podział kwoty dotacji do zwrotu na poszczególne rozdziały klasyfikacji budżetowej jest następujący:
19. Rozdz. 80101 Szkoły podstawowe
………….. zł,
20. Rozdz. 80102 Szkoły podstawowe specjalne
………….. zł,
21. Rozdz. 80132 Szkoły artystyczne
………….. zł.
................................……………………….
data sporządzenia, pieczęć i podpis Wójta /Burmistrza/Prezydenta/ Starosty/ Marszałka Województwa
46
Załącznik nr 16
WZÓR
Nazwa jednostki samorządu terytorialnego
………………………………………………..
Kod TERYT
…………………………………………………….
Rozliczenie
wykorzystania w 2015 r. dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i ćwiczeniowe
Uwaga: jednostki samorządu terytorialnego uwzględniają w rozliczeniu wszystkie szkoły, w tym także szkoły prowadzone przez osobę prawną inną niż jednostka samorządu terytorialnego lub przez osobę fizyczną
Gimnazjum (w tym
Szkoła podstawowa (w tym szkoła artystyczna
szkoła artystyczna
realizująca kształcenie ogólne w zakresie szkoły
realizująca kształcenie
Nazwa szkoły
podstawowej)
ogólne w zakresie
(zespołu szkół)
Lp.
Wyszczególnienie
gimnazjum)
Razem
oraz adres i
regon
I
II
V
I
I
II
a I
a I
a I
a I
a V
a
a I
a I
las
las
las
las
las
asa VI
las
las
las
K
K
K
K
K
Kl
K
K
K
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
1
Kwota dotacji celowej otrzymanej w roku 2015 na wyposażenie klas
I–II szkoły podstawowej w podręcznik do nauczania języka obcego
nowożytnego lub w materiały edukacyjne oraz pozostałych klas na
wyposażenie w podręczniki lub w materiały edukacyjne
2
Kwota dotacji celowej otrzymanej w roku 2015 na wyposażenie szkoły
w materiały ćwiczeniowe
3
Rzeczywista liczba uczniów (szkoła podstawowa – klasy: I, II i IV,
gimnazjum – klasa I) odpowiedniej klasy w roku szkolnym 2015/2016
powiększona o liczbę uczniów równą liczbie oddziałów danej klasy,
którym szkoła ze środków dotacji w 2015 r. zapewniła podręcznik do
nauczania języka obcego nowożytnego, podręczniki lub materiały
edukacyjne
4
Rzeczywista liczba uczniów odpowiedniej klasy w roku szkolnym
2015/2016, którym szkoła ze środków dotacji w 2015 r. zapewniła
materiały ćwiczeniowe
5
Maksymalna kwota dotacji celowej należnej w roku 2015 na
47
Gimnazjum (w tym
Szkoła podstawowa (w tym szkoła artystyczna
szkoła artystyczna
realizująca kształcenie ogólne w zakresie szkoły
realizująca kształcenie
Nazwa szkoły
podstawowej)
ogólne w zakresie
(zespołu szkół)
Lp.
Wyszczególnienie
gimnazjum)
Razem
oraz adres i
regon
I
II
V
I
I
II
a I
a I
a I
a I
a V
a
a I
a I
las
las
las
las
las
asa VI
las
las
las
K
K
K
K
K
Kl
K
K
K
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
wyposażenie szkoły w podręcznik do nauczania języka obcego
nowożytnego bądź w podręczniki lub materiały edukacyjne (iloczyn
liczby uczniów wykazanej w poz. 3 tabeli, kol. 2, 3 i kwoty 24,75 zł na
ucznia, iloczyn liczby uczniów wykazanej w poz. 3 tabeli, kol. 5 i kwoty
138,61 zł na ucznia, iloczyn liczby uczniów wykazanej w poz. 3 tabeli,
kol. 8 i kwoty 247,52 zł na ucznia)
6
Maksymalna kwota dotacji celowej należnej w roku 2015 na
wyposażenie szkoły w materiały ćwiczeniowe (iloczyn liczby uczniów
wykazanej w poz. 4 tabeli, kol. 2, 3 i kwoty 49,50 zł na ucznia, iloczyn
liczby uczniów wykazanej w poz. 4 tabeli, kol. 5, 8 i kwoty 24,75 zł na
ucznia)
7
Dodatnia różnica pomiędzy dotacją wykazaną w poz.1, a maksymalną
kwotą dotacji wykazaną w poz. 5 (poz. 1–poz. 5) /jeżeli różnica jest
niedodatnia należy wpisać „0”/
8
Dodatnia różnica pomiędzy dotacją wykazaną w poz.2, a maksymalną
kwotą dotacji wykazaną w poz. 6 (poz. 2–poz. 6) /jeżeli różnica jest
niedodatnia należy wpisać „0”/
9
Wysokość udokumentowanych wydatków poniesionych w 2015 r.
(pokrytych środkami dotacji na 2015 r.) na zapewnienie od roku
szkolnego 2015/2016 wyposażenia szkoły w podręcznik do nauczania
języka obcego nowożytnego w klasach I–II szkoły podstawowej lub
materiały edukacyjne a także podręczniki lub materiały edukacyjne
w pozostałych klasach
10
Wysokość udokumentowanych wydatków poniesionych w 2015 r.
(pokrytych środkami dotacji na 2015 r.) na zapewnienie wyposażenia
szkoły w materiały ćwiczeniowe na rok szkolny 2015/2016
11
Dodatnia różnica pomiędzy maksymalną kwotą dotacji celowej,
wykazanej w poz. 5, a wysokością udokumentowanych wydatków
poniesionych w 2015 r., wykazanych w poz. 9 (poz. 5–poz. 9) /jeżeli
różnica jest niedodatnia należy wpisać „0”/
12
Dodatnia różnica pomiędzy maksymalną kwotą dotacji celowej,
48
Dokumenty związane z tym projektem:
-
2315
› Pobierz plik