Rządowy projekt ustawy o kontroli w administracji rządowej
projekt dotyczy określenia zasad i trybu przeprowadzenia kontroli - w celu oceny działalności jednostki na podstawie stanu faktycznego - organów administracji rządowej, urzędów obsługujących (lub stanowiących aparat pomocniczy) oraz jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez te organy
- Kadencja sejmu: 6
- Nr druku: 4218
- Data wpłynięcia: 2011-05-19
- Uchwalenie: Projekt uchwalony
- tytuł: o kontroli w administracji rządowej
- data uchwalenia: 2011-07-15
- adres publikacyjny: Dz.U. Nr 185, poz. 1092
4218
Wpływ regulacji na rynek pracy
Wprowadzenie w życie przepisów projektowanej ustawy nie będzie miało wpływu na
rynek pracy. W urzędach organów administracji rządowej istnieją już komórki lub
samodzielne stanowiska pracy do spraw kontroli. Projektowana ustawa nie przewiduje
konieczności tworzenia dodatkowych miejsc pracy i tworzenia nowych komórek do spraw
kontroli. Główny nacisk w sprawach kadrowych w projektowanej ustawie położony będzie na
ujednolicenie stosowanych procedur kontroli i rozwój istniejącej kadry kontrolerskiej, która
będzie poddana systemowi szkoleń specjalistycznych ukierunkowanych na potrzeby
kontrolerów.
V. Wpływ regulacji na konkurencyjność gospodarki i przedsiębiorczość, w tym na
funkcjonowanie przedsiębiorstw
Projekt ustawy nie zawiera przepisów mogących mieć wpływ na konkurencyjność
wewnętrzną i zewnętrzną gospodarki.
VI. Wpływ regulacji na sytuację i rozwój regionalny
Projekt ustawy nie będzie miał wpływu na sytuację i rozwój regionalny.
VII.
ródła finansowania
Projekt ustawy nie spowoduje dodatkowych skutków finansowych, co w konsekwencji
powoduje, iż nie można wskazać źródeł finansowania.
05/21rch
19